Noul Tiguan este poarta dumneavoastră de intrare înspre serviciile digitale de la
Volkswagen. Complet conectat de la început dacă doriți, veți avea la dispoziție
numeroase servicii We Connect. După autentificarea și activarea unică utilizând
ID-ul dumneavoastră Volkswagen, folosirea serviciilor online inovatoare este simplă
și gratuită.
We Connect* vă face deplasările de zi cu zi mai line și mai confortabile. Vă oferă
acces la informații importante despre autovehicul și oferă caracteristici de succes
precum apelul în caz de pană sau programarea în service. În plus, puteți verifica
de exemplu de la distanță dacă ușile modelului dumneavoastră Tiguan sunt încuiate
și dacă luminile de poziție sunt oprite.
-> Informații suplimentare despre We
Connect
* Pentru a utiliza serviciile We Connect aveți nevoie de un cont de utilizator
Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele dumneavoastră
de utilizator și parola. Trebuie să încheiați de asemenea un contract separat We
Connect sau We Connect Plus cu Volkswagen AG online. Pentru We Connect Plus aveți
la dispoziție 90 de zile de la livrarea autovehiculului pentru a-l înregistra pe
portal.volkswagen-we.com și a utiliza serviciile pe întreaga durată a perioadei de
gratuitate agreate.
Utilizarea serviciilor mobile online de la We Connect este posibilă prin
intermediul unei conexiuni la internet integrate. Costurile pentru traficul de date
generate pe teritoriul Europei sunt acoperite de către Volkswagen AG în limitele
acoperirii rețelei, cu excepția serviciilor Streaming & Internet. Pentru
serviciile Streaming & Internet și hotspot-ul WLAN, se pot obține pachete de
date la tarif fix de la partenerul mobil extern Cubic Telecom, care se pot utiliza
în limita acoperirii oferite de rețea în numeroase țări europene. Veți găsi
informațiile cu privire la prețuri și țările suportate la adresa
vw.cubictelecom.com. Alternativ, este posibilă utilizarea de radio prin internet,
radio hibrid și streaming media prin intermediul unui dispozitiv mobil (de exemplu,
un smartphone) care poate funcționa ca hotspot mobil WLAN. În acest caz, serviciile
aferente sunt disponibile numai cu un contract de telefonie mobilă încheiat separat
între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă și numai în
cadrul acoperirii rețelei mobile. În funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie
mobilă, recepționarea de date de pe internet poate genera costuri suplimentare (de
ex. taxe de roaming), în special dacă utilizați Car-Net în afara țării.
Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect aveți nevoie de un smartphone cu iOS
sau sistem de operare Android adecvat și o cartelă SIM cu opțiune de trafic de date
prin intermediul unui contract de telefonie mobilă existent sau unul care urmează
să fie încheiat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie
mobilă. Disponibilitatea individuale serviciilor We Connect și We Connect Plus
descrise în pachete poate varia în funcție de țară. Serviciile sunt disponibile pe
respectiva perioadă contractuală convenită și pot fi supuse modificărilor de
conținut sau reziliate pe durata contractului. Puteți obține informații
suplimentare la adresa portal.volkswagen-we.com sau de la dealerul dumneavoastră
Volkswagen. Pentru informații cu privire la condițiile tarifare pentru telefonie
mobilă, contactați furnizorul dumneavoastră.
Anumite autovehicule din imaginile de pe această pagină web sunt echipate cu dotări opţionale, disponibile contra cost. Toate informaţiile cu privire la dotări şi datele tehnice reprezintă informaţii cu titlu informativ, fără a genera obligaţii ferme. Este rezervat dreptul de a efectua modificări ulterioare. Toate preţurile afişate sunt preţuri recomandate, inclusiv TVA şi sunt supuse modificărilor.