Întregul univers al serviciilor digitale Volkswagen duce conectivitatea din noul
Tiguan Allspace la un nou nivel: serviciile opționale We Connect Plus1 oferă tehnologii inteligente suplimentare.
Aceasta include și navigația inteligentă, care vă oferă actualizări aproape în timp
real ale informațiilor curente din trafic, modificări de traseu sau avertizări cu
privire la probleme în trafic. Calcularea online a traseului vă permite să
reacționați flexibil la condițiile modificate și să alegeți cel mai bun traseu
posibil. Actualizarea online a hărților asigură că hărțile dumneavoastră sunt
întotdeauna la zi. Între timp, cele mai noi informații despre prețurile la stațiile
de alimentare și locurile disponibile în parcări acoperite sau parcări publice,
înseamnă că veți ajunge la destinație mai relaxat.
1. Pentru a utiliza We Connect aveți nevoie de un cont de
utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele
dumneavoastră de utilizator și parola. În plus, trebuie să încheiați și un contract
separat We Connect sau We Connect Plus online cu Volkswagen AG. Pentru We Connect
Plus aveți la dispoziție 90 de zile de la predarea autovehiculului pentru a-l
înregistra în myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației "Volkswagen We
Connect" (disponibilă în App Store și Google Play Store), pentru a putea utiliza
serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate.
O conexiune integrată la internet permite utilizarea
serviciilor mobile online We Connect. Costurile pentru traficul de date pe
teritoriul Europei sunt acoperite de către Volkswagen AG ca parte a acoperirii de
rețea, cu excepția serviciilor Streaming & Internet și a aplicațiilor In-Car
individuale. Pentru a utiliza serviciile Streaming & Internet, aplicațiile
In-Car individuale, precum și hotspot-ul Wi-Fi, se pot achiziționa pachete de date
de la furnizorul extern de telecomunicații mobile Cubic Telecom, care pot fi
utilizate acolo unde există acoperire de rețea, în numeroase țări europene.
Informații cu privire la condiții, prețuri și țările suportate sunt disponibile la
adresa vw.cubictelecom.com. Ca opțiune, șoferul poate utiliza radio prin internet
și streaming media prin intermediul unui dispozitiv mobil (de ex. un smartphone)
care poate funcționa ca hotspot mobil WLAN. În acest caz, serviciile în cauză sunt
disponibile numai în contextul unui contract de telefonie mobilă existent între
dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă sau al unui contract
încheiat separat în acest scop și numai acolo unde este disponibilă acoperirea. În
funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, traficul de date prin
internet poate genera costuri suplimentare (de ex. taxe de roaming), în special
dacă utilizați serviciul în afara țării.
Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect veți avea
nevoie de un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android compatibil și o
cartelă SIM cu opțiune de trafic de date. Veți avea de asemenea nevoie de un
contract de telefonie mobilă adecvat existent sau încheiat separat cu furnizorul
dumneavoastră de telefonie mobilă.
Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We
Connect Plus descrise în pachete poate varia de la țară la țară și depinde de
asemenea, de autovehicul sau echipare. Serviciile sunt disponibile pentru perioada
contractuală agreată și pot fi supuse modificărilor în ceea ce privește conținutul
sau rezilierea pe durata perioadei contractuale. Accesați connect.volkswagen-we.com
sau solicitați informații suplimentare de la reprezentanța dumneavoastră
Volkswagen. Pentru informații cu privire la tarifele dumneavoastră de telefonie
mobilă, vă rugăm contactați furnizorul dumneavoastră de servicii.
1) Zur Nutzung der We Connect Leistungen benötigen Sie ein Volkswagen ID
Benutzerkonto und müssen sich mit Benutzername und Passwort bei We Connect
anmelden. Des Weiteren ist ein separater We Connect bzw. We Connect Plus Vertrag
mit der Volkswagen AG online abzuschließen. Für We Connect Plus haben Sie nach
Übergabe des Fahrzeugs 90 Tage Zeit, um das Fahrzeug unter myvolkswagen.net oder
über die App "Volkswagen We Connect" (erhältlich im App Store und Google Play
Store) zu registrieren und die Dienste für die volle Dauer der vereinbarten
unentgeltlichen Laufzeit zu nutzen.
Die Nutzung der mobilen Online-Dienste von We Connect wird über eine integrierte
Internetverbindung ermöglicht. Die damit verbundenen, innerhalb Europas anfallenden
Datenkosten werden im Rahmen der Netzabdeckung mit Ausnahme der "Streaming &
Internet" Dienste sowie einzelner In-Car Apps von der Volkswagen AG getragen. Für
die Nutzung der "Streaming & Internet" Dienste, einzelner In-Car Apps sowie des
WLAN-Hotspots können kostenpflichtige Datenpakete über den externen
Mobilfunkpartner "Cubic Telecom" bezogen und im Bereich der Netzabdeckung innerhalb
zahlreicher europäischer Länder genutzt werden. Informationen zu Bedingungen,
Preisen und unterstützten Ländern finden Sie unter vw.cubictelecom.com. Alternativ
ist die Nutzung von Webradio und Medien-Streaming über ein mobiles Endgerät (z.B.
Smartphone) mit der Fähigkeit, als mobiler WLAN-Hotspot zu agieren, möglich. In
diesem Fall sind die entsprechenden Dienste nur mit einem bestehenden oder separat
abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem Mobilfunkprovider und
nur innerhalb der Abdeckung des jeweiligen Mobilfunknetzes verfügbar. Durch den
Datenaustausch über das Internet können, abhängig von Ihrem jeweiligen
Mobilfunktarif und insbesondere beim Betrieb im Ausland, zusätzliche Kosten (z. B.
Roaming-Gebühren) entstehen.
Zur Nutzung der kostenfreien We Connect App wird ein Smartphone mit geeignetem iOS
oder Android Betriebssystem und eine SIM-Karte mit Datenoption mit einem
bestehenden oder separat abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem
Mobilfunkprovider benötigt.
Die Verfügbarkeit der in den Paketen beschriebenen einzelnen Dienste von We Connect
und We Connect Plus kann länderabhängig unterschiedlich ausfallen und ist sowohl
fahrzeug- als auch ausstattungsabhängig. Die Dienste stehen für die jeweils
vereinbarte Vertragslaufzeit zur Verfügung und können während der Vertragslaufzeit
inhaltlichen Änderungen unterliegen, bzw. eingestellt werden. Nähere Informationen
erhalten Sie unter connect.volkswagen-we.com und bei Ihrem Volkswagen Partner.
Informationen zu Mobilfunk-Tarifbedingungen erhalten Sie bei Ihrem
Mobilfunkanbieter.