Descoperiți lucruri noi – fie pe drum, fie online

We Connect Plus

Întregul univers al serviciilor digitale Volkswagen duce conectivitatea din noul Tiguan Allspace la un nou nivel: serviciile opționale We Connect Plus1 oferă tehnologii inteligente suplimentare.

Aceasta include și navigația inteligentă, care vă oferă actualizări aproape în timp real ale informațiilor curente din trafic, modificări de traseu sau avertizări cu privire la probleme în trafic. Calcularea online a traseului vă permite să reacționați flexibil la condițiile modificate și să alegeți cel mai bun traseu posibil. Actualizarea online a hărților asigură că hărțile dumneavoastră sunt întotdeauna la zi. Între timp, cele mai noi informații despre prețurile la stațiile de alimentare și locurile disponibile în parcări acoperite sau parcări publice, înseamnă că veți ajunge la destinație mai relaxat.

1. Pentru a utiliza We Connect aveți nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele dumneavoastră de utilizator și parola. În plus, trebuie să încheiați și un contract separat We Connect sau We Connect Plus online cu Volkswagen AG. Pentru We Connect Plus aveți la dispoziție 90 de zile de la predarea autovehiculului pentru a-l înregistra în myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației "Volkswagen We Connect" (disponibilă în App Store și Google Play Store), pentru a putea utiliza serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate.
O conexiune integrată la internet permite utilizarea serviciilor mobile online We Connect. Costurile pentru traficul de date pe teritoriul Europei sunt acoperite de către Volkswagen AG ca parte a acoperirii de rețea, cu excepția serviciilor Streaming & Internet și a aplicațiilor In-Car individuale. Pentru a utiliza serviciile Streaming & Internet, aplicațiile In-Car individuale, precum și hotspot-ul Wi-Fi, se pot achiziționa pachete de date de la furnizorul extern de telecomunicații mobile Cubic Telecom, care pot fi utilizate acolo unde există acoperire de rețea, în numeroase țări europene. Informații cu privire la condiții, prețuri și țările suportate sunt disponibile la adresa vw.cubictelecom.com. Ca opțiune, șoferul poate utiliza radio prin internet și streaming media prin intermediul unui dispozitiv mobil (de ex. un smartphone) care poate funcționa ca hotspot mobil WLAN. În acest caz, serviciile în cauză sunt disponibile numai în contextul unui contract de telefonie mobilă existent între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă sau al unui contract încheiat separat în acest scop și numai acolo unde este disponibilă acoperirea. În funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, traficul de date prin internet poate genera costuri suplimentare (de ex. taxe de roaming), în special dacă utilizați serviciul în afara țării.
Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect veți avea nevoie de un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android compatibil și o cartelă SIM cu opțiune de trafic de date. Veți avea de asemenea nevoie de un contract de telefonie mobilă adecvat existent sau încheiat separat cu furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă. 
Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect Plus descrise în pachete poate varia de la țară la țară și depinde de asemenea, de autovehicul sau echipare. Serviciile sunt disponibile pentru perioada contractuală agreată și pot fi supuse modificărilor în ceea ce privește conținutul sau rezilierea pe durata perioadei contractuale. Accesați connect.volkswagen-we.com sau solicitați informații suplimentare de la reprezentanța dumneavoastră Volkswagen. Pentru informații cu privire la tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, vă rugăm contactați furnizorul dumneavoastră de servicii.

1) Zur Nutzung der We Connect Leistungen benötigen Sie ein Volkswagen ID Benutzerkonto und müssen sich mit Benutzername und Passwort bei We Connect anmelden. Des Weiteren ist ein separater We Connect bzw. We Connect Plus Vertrag mit der Volkswagen AG online abzuschließen. Für We Connect Plus haben Sie nach Übergabe des Fahrzeugs 90 Tage Zeit, um das Fahrzeug unter myvolkswagen.net oder über die App "Volkswagen We Connect" (erhältlich im App Store und Google Play Store) zu registrieren und die Dienste für die volle Dauer der vereinbarten unentgeltlichen Laufzeit zu nutzen.
Die Nutzung der mobilen Online-Dienste von We Connect wird über eine integrierte Internetverbindung ermöglicht. Die damit verbundenen, innerhalb Europas anfallenden Datenkosten werden im Rahmen der Netzabdeckung mit Ausnahme der "Streaming & Internet" Dienste sowie einzelner In-Car Apps von der Volkswagen AG getragen. Für die Nutzung der "Streaming & Internet" Dienste, einzelner In-Car Apps sowie des WLAN-Hotspots können kostenpflichtige Datenpakete über den externen Mobilfunkpartner "Cubic Telecom" bezogen und im Bereich der Netzabdeckung innerhalb zahlreicher europäischer Länder genutzt werden. Informationen zu Bedingungen, Preisen  und unterstützten Ländern finden Sie unter vw.cubictelecom.com. Alternativ ist die Nutzung von Webradio und Medien-Streaming über ein mobiles Endgerät (z.B. Smartphone) mit der Fähigkeit, als mobiler WLAN-Hotspot zu agieren, möglich. In diesem Fall sind die entsprechenden Dienste nur mit einem bestehenden oder separat abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem Mobilfunkprovider und nur innerhalb der Abdeckung des jeweiligen Mobilfunknetzes verfügbar. Durch den Datenaustausch über das Internet können, abhängig von Ihrem jeweiligen Mobilfunktarif und insbesondere beim Betrieb im Ausland, zusätzliche Kosten (z. B. Roaming-Gebühren) entstehen.
Zur Nutzung der kostenfreien We Connect App wird ein Smartphone mit geeignetem iOS oder Android Betriebssystem und eine SIM-Karte mit Datenoption mit einem bestehenden oder separat abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem Mobilfunkprovider benötigt. 
Die Verfügbarkeit der in den Paketen beschriebenen einzelnen Dienste von We Connect und We Connect Plus kann länderabhängig unterschiedlich ausfallen und ist sowohl fahrzeug- als auch ausstattungsabhängig. Die Dienste stehen für die jeweils vereinbarte Vertragslaufzeit zur Verfügung und können während der Vertragslaufzeit inhaltlichen Änderungen unterliegen, bzw. eingestellt werden. Nähere Informationen erhalten Sie unter connect.volkswagen-we.com und bei Ihrem Volkswagen Partner. Informationen zu Mobilfunk-Tarifbedingungen erhalten Sie bei Ihrem Mobilfunkanbieter.

Închide
Meniu
Inchidere meniu

Noul Tiguan Allspace

Autovehiculul nu este oferit încă spre vânzare.
Următoarele imagini cu autovehiculul prezintă echipări opționale.

 

Autovehiculul nu este oferit încă spre vânzare.
Următoarele imagini cu autovehiculul prezintă echipări opționale.

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen