La cerere vă așteaptă o gamă variată de servicii We Connect1 complet conectate de
la bun început. Odată ce ați finalizat procesul unic de activare și v-ați
autentificat cu ID-ul dumneavoastră Volkswagen, utilizarea serviciilor noastre
online gratuite, inovatoare, este incredibil de simplă.
We Connect face viața de zi cu zi mai plăcută și, de asemenea, mai confortabilă. Vă
oferă acces la numeroase informații importante despre autovehicul și vă oferă
funcții utile și confortabile prin apelul de pană sau programarea în service.
Iar datorită aplicației We Connect2 pentru smartphone-ul
dumneavoastră, aveți o perspectivă asupra celor mai importante date despre noul
dumneavoastră Tiguan Allspace, chiar și când sunteți permanent grăbit. De exemplu,
puteți verifica autonomia rămasă sau dacă toate ușile și geamurile sunt
închise.
1. Pentru a utiliza We Connect aveți
nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We
Connect cu numele dumneavoastră de utilizator și parola. În plus, trebuie să
încheiați și un contract separat We Connect sau We Connect Plus online cu
Volkswagen AG. Pentru We Connect Plus aveți la dispoziție 90 de zile de la predarea
autovehiculului pentru a-l înregistra în myvolkswagen.net sau prin intermediul
aplicației "Volkswagen We Connect" (disponibilă în App Store și Google Play Store),
pentru a putea utiliza serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate
agreate.
O conexiune integrată la internet permite utilizarea
serviciilor mobile online We Connect. Costurile pentru traficul de date pe
teritoriul Europei sunt acoperite de către Volkswagen AG ca parte a acoperirii de
rețea, cu excepția serviciilor Streaming & Internet și a aplicațiilor In-Car
individuale. Pentru a utiliza serviciile Streaming & Internet, aplicațiile
In-Car individuale, precum și hotspot-ul Wi-Fi, se pot achiziționa pachete de date
de la furnizorul extern de telecomunicații mobile Cubic Telecom, care pot fi
utilizate acolo unde există acoperire de rețea, în numeroase țări europene.
Informații cu privire la condiții, prețuri și țările suportate sunt disponibile la
adresa vw.cubictelecom.com. Ca opțiune, șoferul poate utiliza radio prin internet
și streaming media prin intermediul unui dispozitiv mobil (de ex. un smartphone)
care poate funcționa ca hotspot mobil WLAN. În acest caz, serviciile în cauză sunt
disponibile numai în contextul unui contract de telefonie mobilă existent între
dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă sau al unui contract
încheiat separat în acest scop și numai acolo unde este disponibilă acoperirea. În
funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, traficul de date prin
internet poate genera costuri suplimentare (de ex. taxe de roaming), în special
dacă utilizați serviciul în afara țării.
Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect veți avea
nevoie de un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android compatibil și o
cartelă SIM cu opțiune de trafic de date. Veți avea de asemenea nevoie de un
contract de telefonie mobilă adecvat existent sau încheiat separat cu furnizorul
dumneavoastră de telefonie mobilă.
Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We
Connect Plus descrise în pachete poate varia de la țară la țară și depinde de
asemenea, de autovehicul sau echipare. Serviciile sunt disponibile pentru perioada
contractuală agreată și pot fi supuse modificărilor în ceea ce privește conținutul
sau rezilierea pe durata perioadei contractuale. Accesați connect.volkswagen-we.com
sau solicitați informații suplimentare de la reprezentanța dumneavoastră
Volkswagen. Pentru informații cu privire la tarifele dumneavoastră de telefonie
mobilă, vă rugăm contactați furnizorul dumneavoastră de servicii.
2 Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect aveți nevoie
de un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android compatibil și o cartelă
SIM cu opțiune de trafic de date. Aveți de asemenea nevoie de un contract de
telefonie mobilă adecvat existent sau încheiat separat cu furnizorul dumneavoastră
de telefonie mobilă.
1) Zur Nutzung der We Connect Leistungen benötigen Sie ein Volkswagen ID
Benutzerkonto und müssen sich mit Benutzername und Passwort bei We Connect
anmelden. Des Weiteren ist ein separater We Connect bzw. We Connect Plus Vertrag
mit der Volkswagen AG online abzuschließen. Für We Connect Plus haben Sie nach
Übergabe des Fahrzeugs 90 Tage Zeit, um das Fahrzeug unter myvolkswagen.net oder
über die App "Volkswagen We Connect" (erhältlich im App Store und Google Play
Store) zu registrieren und die Dienste für die volle Dauer der vereinbarten
unentgeltlichen Laufzeit zu nutzen.
Die Nutzung der mobilen Online-Dienste von We Connect wird über eine integrierte
Internetverbindung ermöglicht. Die damit verbundenen, innerhalb Europas anfallenden
Datenkosten werden im Rahmen der Netzabdeckung mit Ausnahme der "Streaming &
Internet" Dienste sowie einzelner In-Car Apps von der Volkswagen AG getragen. Für
die Nutzung der "Streaming & Internet" Dienste, einzelner In-Car Apps sowie des
WLAN-Hotspots können kostenpflichtige Datenpakete über den externen
Mobilfunkpartner "Cubic Telecom" bezogen und im Bereich der Netzabdeckung innerhalb
zahlreicher europäischer Länder genutzt werden. Informationen zu Bedingungen,
Preisen und unterstützten Ländern finden Sie unter vw.cubictelecom.com. Alternativ
ist die Nutzung von Webradio und Medien-Streaming über ein mobiles Endgerät (z.B.
Smartphone) mit der Fähigkeit, als mobiler WLAN-Hotspot zu agieren, möglich. In
diesem Fall sind die entsprechenden Dienste nur mit einem bestehenden oder separat
abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem Mobilfunkprovider und
nur innerhalb der Abdeckung des jeweiligen Mobilfunknetzes verfügbar. Durch den
Datenaustausch über das Internet können, abhängig von Ihrem jeweiligen
Mobilfunktarif und insbesondere beim Betrieb im Ausland, zusätzliche Kosten (z. B.
Roaming-Gebühren) entstehen.
Zur Nutzung der kostenfreien We Connect App wird ein Smartphone mit geeignetem iOS
oder Android Betriebssystem und eine SIM-Karte mit Datenoption mit einem
bestehenden oder separat abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem
Mobilfunkprovider benötigt.
Die Verfügbarkeit der in den Paketen beschriebenen einzelnen Dienste von We Connect
und We Connect Plus kann länderabhängig unterschiedlich ausfallen und ist sowohl
fahrzeug- als auch ausstattungsabhängig. Die Dienste stehen für die jeweils
vereinbarte Vertragslaufzeit zur Verfügung und können während der Vertragslaufzeit
inhaltlichen Änderungen unterliegen, bzw. eingestellt werden. Nähere Informationen
erhalten Sie unter connect.volkswagen-we.com und bei Ihrem Volkswagen Partner.
Informationen zu Mobilfunk-Tarifbedingungen erhalten Sie bei Ihrem
Mobilfunkanbieter.
2) Zur Nutzung der kostenfreien We Connect App wird ein Smartphone mit geeignetem
iOS oder Android Betriebssystem und eine SIM-Karte mit Datenoption mit einem
bestehenden oder separat abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem
Mobilfunkprovider benötigt.
Autovehiculul nu este oferit încă spre vânzare.
Următoarele imagini cu autovehiculul prezintă echipări opționale.