Cu cele două sisteme de navigație opționale Discover Media și Discover Pro, vă
mențineți pe traseu și ajungeți la destinație bine dispus. Sistemul de navigație
Discover Media impresionează cu ecranul său color tactil de 20,3 cm (8 inch) și
navigația intuitivă cu funcția de afișare a indicatoarelor rutiere. Iar cu
serviciile mobile online We Connect*, sunteți întotdeauna la curent cu noutățile,
chiar și atunci când sunteți pe drum. Vă veți putea bucura și de opt difuzoare, o
conexiune Bluetooth pentru telefoanele mobile, plus interfețe USB (Tip C) și
App‑Connect**, care funcționează de asemenea wireless pentru Apple CarPlay™ și
Android Auto™ de la Google.
Ați dori echipări și mai complexe? Nicio problemă. Acesta este motivul pentru care
puteți alege sistemul de navigație opțional Discover Pro. Pe lângă caracteristicile
oferite de Discover Media, cu sistemul opțional de navigație Discover Pro mai aveți
la bord și următoarele caracteristici:
- ecran tactil TFT de 23,4 cm (9,2 inch) acoperit cu sticlă, cu afișaj color,
senzori de proximitate și funcție de recunoaștere a gesturilor
- recepție audio digitală DAB+
- funcție de afișare a indicatoarelor rutiere
- 10 GB de memorie pentru utilizare liberă
Sie hätten gerne noch eine umfangreichere Ausstattung? Kein Problem. Hierfür steht
Ihnen das optionale Navigationssystem "Discover Pro" zur Auswahl.
Ergänzend zu den Umfängen des "Discover Media" haben Sie mit dem optionalen
Navigationssystem "Discover Pro" folgende weitere Features an Bord:
1 Pentru a utiliza We Connect aveți nevoie de un cont de
utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele
dumneavoastră de utilizator și parola. În plus, trebuie să încheiați și un contract
separat We Connect sau We Connect Plus online cu Volkswagen AG. Pentru We Connect
Plus aveți la dispoziție 90 de zile de la predarea autovehiculului pentru a-l
înregistra în myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației "Volkswagen We
Connect" (disponibilă în App Store și Google Play Store), pentru a putea utiliza
serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate.
O conexiune integrată la internet permite utilizarea
serviciilor mobile online We Connect. Costurile pentru traficul de date pe
teritoriul Europei sunt acoperite de către Volkswagen AG ca parte a acoperirii de
rețea, cu excepția serviciilor Streaming & Internet și a aplicațiilor In-Car
individuale. Pentru a utiliza serviciile Streaming & Internet, aplicațiile
In-Car individuale, precum și hotspot-ul Wi-Fi, se pot achiziționa pachete de date
de la furnizorul extern de telecomunicații mobile Cubic Telecom, care pot fi
utilizate acolo unde există acoperire de rețea, în numeroase țări europene.
Informații cu privire la condiții, prețuri și țările suportate sunt disponibile la
adresa vw.cubictelecom.com. Ca opțiune, șoferul poate utiliza radio prin internet
și streaming media prin intermediul unui dispozitiv mobil (de ex. un smartphone)
care poate funcționa ca hotspot mobil WLAN. În acest caz, serviciile în cauză sunt
disponibile numai în contextul unui contract de telefonie mobilă existent între
dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă sau al unui contract
încheiat separat în acest scop și numai acolo unde este disponibilă acoperirea. În
funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, traficul de date prin
internet poate genera costuri suplimentare (de ex. taxe de roaming), în special
dacă utilizați serviciul în afara țării.
Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect veți avea
nevoie de un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android compatibil și o
cartelă SIM cu opțiune de trafic de date. Veți avea de asemenea nevoie de un
contract de telefonie mobilă adecvat existent sau încheiat separat cu furnizorul
dumneavoastră de telefonie mobilă.
Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We
Connect Plus descrise în pachete poate varia de la țară la țară și depinde de
asemenea, de autovehicul sau echipare. Serviciile sunt disponibile pentru perioada
contractuală agreată și pot fi supuse modificărilor în ceea ce privește conținutul
sau rezilierea pe durata perioadei contractuale. Accesați connect.volkswagen-we.com
sau solicitați informații suplimentare de la reprezentanța dumneavoastră
Volkswagen. Pentru informații cu privire la tarifele dumneavoastră de telefonie
mobilă, vă rugăm contactați furnizorul dumneavoastră de servicii.
2 App-Connect este compatibil cu tehnologiile Apple CarPlay™,
Android Auto™ și MirrorLink®. Pentru a preveni distragerea atenției, numai
aplicațiile certificate pot fi pornite în timp ce autovehiculul este în mișcare. În
acest context, vă rugăm să rețineți că unele aplicații nu sunt disponibile pentru
toate aceste opțiuni și că disponibilitatea acestei tehnologii poate varia de la
țară la țară. Informații cu privire la compatibilitatea smartphone-urilor se pot
găsi pentru Apple CarPlayTM la adresa https://apple.com/de/ios/carplay/, pentru
Android AutoTM la adresa https://android.com/intl/de_de/auto/ și pentru MirrorLink®
la adresa https://mirrorlink.com/.
1) Zur Nutzung der We Connect Leistungen benötigen Sie ein Volkswagen ID
Benutzerkonto und müssen sich mit Benutzername und Passwort bei We Connect
anmelden. Des Weiteren ist ein separater We Connect bzw. We Connect Plus Vertrag
mit der Volkswagen AG online abzuschließen. Für We Connect Plus haben Sie nach
Übergabe des Fahrzeugs 90 Tage Zeit, um das Fahrzeug unter myvolkswagen.net oder
über die App "Volkswagen We Connect" (erhältlich im App Store und Google Play
Store) zu registrieren und die Dienste für die volle Dauer der vereinbarten
unentgeltlichen Laufzeit zu nutzen.
Die Nutzung der mobilen Online-Dienste von We Connect wird über eine integrierte
Internetverbindung ermöglicht. Die damit verbundenen, innerhalb Europas anfallenden
Datenkosten werden im Rahmen der Netzabdeckung mit Ausnahme der "Streaming &
Internet" Dienste sowie einzelner In-Car Apps von der Volkswagen AG getragen. Für
die Nutzung der "Streaming & Internet" Dienste, einzelner In-Car Apps sowie des
WLAN-Hotspots können kostenpflichtige Datenpakete über den externen
Mobilfunkpartner "Cubic Telecom" bezogen und im Bereich der Netzabdeckung innerhalb
zahlreicher europäischer Länder genutzt werden. Informationen zu Bedingungen,
Preisen und unterstützten Ländern finden Sie unter vw.cubictelecom.com. Alternativ
ist die Nutzung von Webradio und Medien-Streaming über ein mobiles Endgerät (z.B.
Smartphone) mit der Fähigkeit, als mobiler WLAN-Hotspot zu agieren, möglich. In
diesem Fall sind die entsprechenden Dienste nur mit einem bestehenden oder separat
abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem Mobilfunkprovider und
nur innerhalb der Abdeckung des jeweiligen Mobilfunknetzes verfügbar. Durch den
Datenaustausch über das Internet können, abhängig von Ihrem jeweiligen
Mobilfunktarif und insbesondere beim Betrieb im Ausland, zusätzliche Kosten (z. B.
Roaming-Gebühren) entstehen.
Zur Nutzung der kostenfreien We Connect App wird ein Smartphone mit geeignetem iOS
oder Android Betriebssystem und eine SIM-Karte mit Datenoption mit einem
bestehenden oder separat abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem
Mobilfunkprovider benötigt.
Die Verfügbarkeit der in den Paketen beschriebenen einzelnen Dienste von We Connect
und We Connect Plus kann länderabhängig unterschiedlich ausfallen und ist sowohl
fahrzeug- als auch ausstattungsabhängig. Die Dienste stehen für die jeweils
vereinbarte Vertragslaufzeit zur Verfügung und können während der Vertragslaufzeit
inhaltlichen Änderungen unterliegen, bzw. eingestellt werden. Nähere Informationen
erhalten Sie unter connect.volkswagen-we.com und bei Ihrem Volkswagen Partner.
Informationen zu Mobilfunk-Tarifbedingungen erhalten Sie bei Ihrem
Mobilfunkanbiete.
2) App Connect umfasst die Technologien Apple CarPlay™, Android Auto™ und
MirrorLink®. Um Ablenkung zu vermeiden, lassen sich während der Fahrt nur
zertifizierte Apps starten. Bitte berücksichtigen Sie in diesem Zusammenhang auch,
dass manche Apps nicht für jede der drei Technologien angeboten werden und die
Verfügbarkeit dieser Technologien länderabhängig unterschiedlich ausfallen kann.
Informationen zur Kompatibilität von Smartphones finden Sie für Apple CarPlay™
unter
https://apple.com/de/ios/carplay/, für
Android Auto™ unter
https://android.com/intl/de_de/auto/ und für
MirrorLink® unter
https://mirrorlink.com/.
Autovehiculul nu este oferit încă spre vânzare.
Următoarele imagini cu autovehiculul prezintă echipări opționale.