Comunicați și mai intuitiv cu noul dumneavoastră Tiguan Allspace. Rămâneți cu privirea pe șosea și exprimați-vă dorințele utilizând dialogul natural - este simplu să controlați radioul, sistemul opțional de navigație și telefonul prin intermediul comenzii vocale intuitive. Fără comenzi specifice. Nu trebuie decât să spuneți ce doriți. Sistemul vă va înțelege. Cu comanda vocală online opțională1 de la We Connect Plus2, lucrurile stau chiar și mai bine.
1 Comanda vocală online este disponibilă în prezent în
următoarele limbi: germană, engleză (Marea Britanie și SUA), franceză,
spaniolă, cehă și italiană.
2 Pentru a utiliza We Connect, aveți nevoie de un cont de
utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele
dumneavoastră de utilizator și parola. În plus, trebuie să încheiați și un contract
separat We Connect sau We Connect Plus online cu Volkswagen AG. Pentru We Connect
Plus aveți la dispoziție 90 de zile de la predarea autovehiculului pentru a-l
înregistra în myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației "Volkswagen We
Connect" (disponibilă în App Store și Google Play Store), pentru a putea utiliza
serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate.
O conexiune integrată la internet permite utilizarea serviciilor
mobile online We Connect. Costurile pentru traficul de date pe teritoriul Europei
sunt acoperite de către Volkswagen AG ca parte a acoperirii de rețea, cu excepția
serviciilor Streaming & Internet și a aplicațiilor In-Car individuale. Pentru a
utiliza serviciile Streaming & Internet, aplicațiile In-Car individuale, precum
și hotspot-ul Wi-Fi, se pot achiziționa pachete de date de la furnizorul extern de
telecomunicații mobile Cubic Telecom, care pot fi utilizate acolo unde există
acoperire de rețea, în numeroase țări europene. Informații cu privire la condiții,
prețuri și țările suportate sunt disponibile la adresa vw.cubictelecom.com. Ca
opțiune, șoferul poate utiliza radio prin internet și streaming media prin
intermediul unui dispozitiv mobil (de ex. un smartphone) care poate funcționa ca
hotspot mobil WLAN. În acest caz, serviciile în cauză sunt disponibile numai în
contextul unui contract de telefonie mobilă existent între dumneavoastră și
furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă sau al unui contract încheiat separat
în acest scop și numai acolo unde este disponibilă acoperirea. În funcție de
tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, traficul de date prin internet poate
genera costuri suplimentare (de ex. taxe de roaming), în special dacă utilizați
serviciul în afara țării.
Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect veți avea nevoie
de un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android compatibil și o cartelă
SIM cu opțiune de trafic de date. Veți avea de asemenea nevoie de un contract de
telefonie mobilă adecvat existent sau încheiat separat cu furnizorul dumneavoastră
de telefonie mobilă.
Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect
Plus descrise în pachete poate varia de la țară la țară și depinde de asemenea, de
autovehicul sau echipare. Serviciile sunt disponibile pentru perioada contractuală
agreată și pot fi supuse modificărilor în ceea ce privește conținutul sau
rezilierea pe durata perioadei contractuale. Accesați connect.volkswagen-we.com sau
solicitați informații suplimentare de la reprezentanța dumneavoastră Volkswagen.
Pentru informații cu privire la tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, vă
rugăm contactați furnizorul dumneavoastră de servicii.
1) Die Online-Sprachbedienung steht zurzeit für folgende Sprachen zur
Verfügung: Deutsch, Englisch (GB und US), Französisch, Spanisch, Tschechisch,
und Italienisch.
2) Zur Nutzung der We Connect Leistungen benötigen Sie ein Volkswagen ID
Benutzerkonto und müssen sich mit Benutzername und Passwort bei We Connect
anmelden. Des Weiteren ist ein separater We Connect bzw. We Connect Plus Vertrag
mit der Volkswagen AG online abzuschließen. Für We Connect Plus haben Sie nach
Übergabe des Fahrzeugs 90 Tage Zeit, um das Fahrzeug unter myvolkswagen.net oder
über die App "Volkswagen We Connect" (erhältlich im App Store und Google Play
Store) zu registrieren und die Dienste für die volle Dauer der vereinbarten
unentgeltlichen Laufzeit zu nutzen.
Die Nutzung der mobilen Online-Dienste von We Connect wird über eine integrierte
Internetverbindung ermöglicht. Die damit verbundenen, innerhalb Europas anfallenden
Datenkosten werden im Rahmen der Netzabdeckung mit Ausnahme der "Streaming &
Internet" Dienste sowie einzelner In-Car Apps von der Volkswagen AG getragen. Für
die Nutzung der "Streaming & Internet" Dienste, einzelner In-Car Apps sowie des
WLAN-Hotspots können kostenpflichtige Datenpakete über den externen
Mobilfunkpartner "Cubic Telecom" bezogen und im Bereich der Netzabdeckung innerhalb
zahlreicher europäischer Länder genutzt werden. Informationen zu Bedingungen,
Preisen und unterstützten Ländern finden Sie unter vw.cubictelecom.com. Alternativ
ist die Nutzung von Webradio und Medien-Streaming über ein mobiles Endgerät (z.B.
Smartphone) mit der Fähigkeit, als mobiler WLAN-Hotspot zu agieren, möglich. In
diesem Fall sind die entsprechenden Dienste nur mit einem bestehenden oder separat
abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem Mobilfunkprovider und
nur innerhalb der Abdeckung des jeweiligen Mobilfunknetzes verfügbar. Durch den
Datenaustausch über das Internet können, abhängig von Ihrem jeweiligen
Mobilfunktarif und insbesondere beim Betrieb im Ausland, zusätzliche Kosten (z. B.
Roaming-Gebühren) entstehen.
Zur Nutzung der kostenfreien We Connect App wird ein Smartphone mit geeignetem iOS
oder Android Betriebssystem und eine SIM-Karte mit Datenoption mit einem
bestehenden oder separat abzuschließenden Mobilfunkvertrag zwischen Ihnen und Ihrem
Mobilfunkprovider benötigt.
Die Verfügbarkeit der in den Paketen beschriebenen einzelnen Dienste von We Connect
und We Connect Plus kann länderabhängig unterschiedlich ausfallen und ist sowohl
fahrzeug- als auch ausstattungsabhängig. Die Dienste stehen für die jeweils
vereinbarte Vertragslaufzeit zur Verfügung und können während der Vertragslaufzeit
inhaltlichen Änderungen unterliegen, bzw. eingestellt werden. Nähere Informationen
erhalten Sie unter connect.volkswagen-we.com und bei Ihrem Volkswagen Partner.
Informationen zu Mobilfunk-Tarifbedingungen erhalten Sie bei Ihrem
Mobilfunkanbiete.
Autovehiculul nu este oferit încă spre vânzare.
Următoarele imagini cu autovehiculul prezintă echipări opționale.