Bucurați-vă ochii și urechile cu sistemul de navigație Discover Media, opțional începând cu varianta de echipare Life:
1) Pentru a utiliza serviciile We Connect aveți nevoie de un cont de
utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele
dumneavoastră de utilizator și parola. De asemenea, trebuie încheiat un contract
separat We Connect sau We Connect Plus online cu Volkswagen AG. Pentru We Connect
Plus, după predarea autovehiculului, aveți la dispoziție 90 de zile pentru a
înregistra autovehiculul la adresa myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației
Volkswagen We Connect (disponibilă în App Store și Google Play Store) și pentru a
utiliza serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate. Utilizarea
serviciilor mobile online We Connect este posibilă printr-o conexiune integrată la
internet. Volkswagen AG va răspunde pentru costurile aferente traficului de date pe
teritoriul Europei, în zona de acoperire a rețelei, cu excepția serviciilor
Streaming & Internet și a aplicațiilor In-Car individuale. Pentru utilizarea
serviciilor Streaming & Internet, a aplicațiilor In-Car individuale și a
hotspot-urilor Wi-Fi, se pot achiziționa pachete de date de la Cubic Telecom,
partenerul nostru extern pentru comunicații mobile, care pot fi utilizate în zona
de acoperire a rețelei, în numeroase țări europene. Puteți găsi informații cu
privire la condiții, prețuri și țările suportate la adresa: vw.cubictelecom.com.
Alternativ, puteți utiliza radio prin internet și streaming media cu ajutorul unui
dispozitiv mobil (de ex. smartphone), cu condiția ca acesta să aibă capacitatea de
a funcționa ca hotspot Wi-Fi. În acest caz, serviciile aferente sunt disponibile
numai cu condiția disponibilității unui contract de telefonie mobilă existent sau
separat încheiat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie
mobilă și numai în zona de acoperire a respectivei rețele mobile. Pot apărea
costuri suplimentare la transferul de date prin internet, în funcție de abonamentul
dumneavoastră de telefonie mobilă și în special la utilizarea în străinătate (de
ex. costuri de roaming). Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect este
necesar un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android adecvat și cartelă
SIM cu opțiune de date cu un contract de telefonie mobilă deja existent sau care
urmează să fie încheiat separat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de
servicii mobile. Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect
Plus descrise în pachet poate să difere de la țară la țară și depinde de
autovehicul și de specificațiile echipării. Serviciile sunt disponibile pe perioada
contractuală agreată și pot suferi modificări la nivel de conținut sau pot fi
reziliate pe perioada de derulare a contractului. Pentru detalii suplimentare
consultați connect.volkswagen-we.com sau contactați reprezentanța dumneavoastră
Volkswagen. Pentru informații cu privire la condițiile tarifare pentru serviciile
mobile, contactați furnizorul dumneavoastră de servicii mobile.
2) Germania, Italia, Croația (parțial), Liechtenstein, Malta (parțial), Austria,
Polonia (parțial), San Marino, Elveția, Slovacia, Slovenia, Republica Cehă,
Ungaria, Orașul Vatican.
Veți găsi material cartografic suplimentar și actualizări la adresa
www.volkswagen.de.