Divertisment garantat. Bine informat.

Radio „Ready 2 Discover”

Radioul opțional Ready 2 Discover 1)2) este pregătit pentru upgrade3), ceea ce înseamnă că îl puteți transforma într-un sistem de navigație complet. În plus, vă oferă:

  • Afișaj color TFT de 8 inch (20,3 cm)
  • Ecran tactil cu senzor de proximitate 
  • Radio FM și antenă diversity pentru recepție optimă
  • Șase difuzoare
  • Pregătire pentru utilizare gratuită timp de 1 an a We Connect Plus, incl. We Connect4)
  • Wireless App-Connect2)

1) Standard la Taigo Style și R-Line. Disponibil opțional la Taigo Life.

2)  App‑Connect include tehnologiile Apple CarPlay™, Android Auto™ și MirrorLink®. Pentru a evita distragerea atenției, numai aplicațiile certificate pot fi pornite în timpul călătoriei. În acest context, vă rugăm să aveți în vedere și faptul că unele aplicații nu sunt disponibile pentru toate trei tehnologiile și că disponibilitatea acestor tehnologii poate varia de la țară la țară. Informații cu privire la compatibilitatea smartphone-urilor pot fi găsite pentru Apple CarPlay™ la adresa https://apple.com/de/ios/carplay/, pentru Android Auto™ la adresa https://android.com/intl/de_de/auto/ și pentru MirrorLink® la adresa https://mirrorlink.com/.

3) Pentru a achiziționa produsele We Upgrade aveți nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID, un contract We Connect valabil și identificările de utilizator principal, adică linkul dintre contul dumneavoastră de utilizator și respectivul autovehicul. De asemenea, autovehiculul dumneavoastră trebuie să dispună de funcțiile tehnice și echiparea hardware necesare pentru respectivele produse. Produsele We Upgrade disponibile pentru un autovehicul specific pot fi vizualizate de către utilizatorul principal în Magazinul In-Car din sistemul infotainment la adresa shop.volkswagen-we.com. Produsele contra cost pot fi achiziționate atât din Magazinul In-Car, cât și din magazinul online We Connect, utilizând modalitățile de plată disponibile prezentate acolo. Funcțiile We Upgrade achiziționate și activate rămân în autovehicul, pot fi utilizate de toți șoferii și nu pot fi transferate către alte autovehicule.

4) Pentru a utiliza serviciile We Connect aveți nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele dumneavoastră de utilizator și parola. De asemenea, trebuie încheiat un contract separat We Connect sau We Connect Plus online cu Volkswagen AG. Pentru We Connect Plus, după predarea autovehiculului, aveți la dispoziție 90 de zile pentru a înregistra autovehiculul la adresa myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației Volkswagen We Connect (disponibilă în App Store și Google Play Store) și pentru a utiliza serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate. Utilizarea serviciilor mobile online We Connect este posibilă printr-o conexiune integrată la internet. Volkswagen AG va răspunde pentru costurile aferente traficului de date pe teritoriul Europei, în zona de acoperire a rețelei, cu excepția serviciilor Streaming & Internet și a aplicațiilor In-Car individuale. Pentru utilizarea serviciilor Streaming & Internet, a aplicațiilor In-Car individuale și a hotspot-urilor Wi-Fi, se pot achiziționa pachete de date de la Cubic Telecom, partenerul nostru extern pentru comunicații mobile, care pot fi utilizate în zona de acoperire a rețelei, în numeroase țări europene. Puteți găsi informații cu privire la condiții, prețuri și țările suportate la adresa: vw.cubictelecom.com. Alternativ, puteți utiliza radio prin internet și streaming media cu ajutorul unui dispozitiv mobil (de ex. smartphone), cu condiția ca acesta să aibă capacitatea de a funcționa ca hotspot Wi-Fi. În acest caz, serviciile aferente sunt disponibile numai cu condiția disponibilității unui contract de telefonie mobilă existent sau separat încheiat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă și numai în zona de acoperire a respectivei rețele mobile. Pot apărea costuri suplimentare la transferul de date prin internet, în funcție de abonamentul dumneavoastră de telefonie mobilă și în special la utilizarea în străinătate (de ex. costuri de roaming). Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect este necesar un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android adecvat și cartelă SIM cu opțiune de date cu un contract de telefonie mobilă deja existent sau care urmează să fie încheiat separat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de servicii mobile. Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect Plus descrise în pachet poate să difere de la țară la țară și depinde de autovehicul și de specificațiile echipării. Serviciile sunt disponibile pe perioada contractuală agreată și pot suferi modificări la nivel de conținut sau pot fi reziliate pe perioada de derulare a contractului. Pentru detalii suplimentare consultați connect.volkswagen-we.com sau contactați reprezentanța dumneavoastră Volkswagen. Pentru informații cu privire la condițiile tarifare pentru serviciile mobile, contactați furnizorul dumneavoastră de servicii mobile.

Închide
Meniu
Inchidere meniu
Închide

Configurator

Distribuitor

Stoc disponibil

Noul Taigo

Noul Taigo

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen