Își menține banda

ID.4 asistent schimbare bandă "Side Assist" cu asistent la ieșirea din parcare și sistem de avertizare la ieșire

Asistentul pentru menținerea și schimbarea benzii este prezentat la exemplul modelului ID.5 

Asistentul opțional pentru schimbarea benzii "Side Assist" te poate avertiza cu privire la schimbări periculoase de bandă . Un indicator LED din oglinda exterioară îți indică dacă un autovehicul se află în unghiul mort, sau se apropie cu viteză din spate.1

Dacă semnalizezi pentru schimbarea benzii, el calculează dacă, prin poziție și viteză, există ceva care te-ar putea pune în pericol - și te atenționează în acest sens printr-o semnalizare intermitentă intensă. 

În combinație cu asistentul pentru menținerea benzii "Lane Assist" te poate asista suplimentar, printr-o intervenție de corecție asupra direcției.1 Lane Assist poate detecta începând cu o viteză de 60 km/h dacă autovehiculul părăsește propria bandă în mod neintenționat. Cu o intervenție de corecție asupra direcției, sistemul îi poate atrage din nou atenția șoferului asupra situației din trafic.1

Asistentul la ieșirea din parcare avertizează dacă la ieșirea cu spatele din parcare un alt autovehicul îți traversează traiectoria. Dacă nu reacționezi, sistemul poate minimiza sau, după caz, preveni o coliziune prin intermediul unei intervenții de frânare.1

Sistemul opțional de avertizare la coborâre te ajută să eviți situațiile periculoase la părăsirea autovehiculului. Sistemul poate detecta dacă un alt autovehicul se apropie din spate și te poate avertiza acustic și vizual în acest sens.1

În călătoriile monotone, pot apărea uneori situații riscante. Aici intră în joc Lane Assist : Sistemul poate detecta începând cu o viteză de 60 km/dacă autovehiculul părăsește banda proprie în mod neintenționat. Cu o intervenție de corecție asupra direcției, sistemul poate atrage din nou atenția șoferului asupra situației din trafic.1,2

"Lane Assist" prezentat la exemplul modelului ID.5 respectiv 

În cadrul limitelor sistemului. Șoferul trebuie să fie pregătit în orice moment să anuleze intervenția sistemului de asistență și nu este absolvit de responsabilitatea sa de a conduce autovehiculul într-un mod prudent. 

Șoferul trebuie să fie pregătit în orice moment să anuleze intervenția sistemului de asistență și nu este absolvit de responsabilitatea sa de a conduce autovehiculul într-un mod prudent.

Autovehiculele arătate în această prezentare pot să difere în unele detalii de programul de livrare actual din Austria. Sunt ilustrate parțial echipări speciale disponibile cu costuri suplimentare. Prețurile sunt neoblig., non-cart., orientative, incl. NoVA (taxa pe consumul standard de combustibil), 20% TVA., costuri de transport și luându-se în considerare adaosul, resp. reducerea NoVA, cf. § 6 NoVAG (Legea privind impozitul pe consum). Pentru ca textele să poată fi mai ușor de înțeles , am ales ori forma masculină, ori forma feminină a cuvintelor referitoare la persoane. Aceasta nu implică în niciun caz discriminarea sexului opus. Mulțumim pentru înțelegere.

Valorile indicate pentru consum și emisii au fost stabilite conform procedurilor legale de măsurare (Regulamentul (CE) 715/2007 în versiunea actuală în vigoare) în cadrul omologării de tip a autovehiculului, pe baza procedurii de verificare WLTP. Datele nu se referă la un anumit autovehicul și nu sunt o componentă a ofertei, ci servesc exclusiv la comparația diferitelor tipuri de autovehicule. Consumul și emisiile de CO2ale unui autovehicul nu depind numai de utilizarea eficientă a combustibilului/electricității de către autovehicul, ci sunt influențate și de comportamentul de conducere, distanța parcursă și alți factori non-tehnici. Valori de consum, emisii de CO2și autonomii diferite pot apărea din cauza echipărilor suplimentare și accesoriilor (de ex. anvelope, cuplă de remorcă, suport portbagaj de plafon etc.), precum și a stilului de conducere, vitezei, utilizării consumatorilor pentru confort/consumatorilor auxiliari, temperaturii exterioare, numărului de pasageri, încărcării suplimentare, alegerii profilului de deplasare, topografiei și multor altor factori. Acești factori influențează parametrii relevanți ai autovehiculului, de ex. greutatea, rezistența la rulare și aerodinamica. Taxa pe consumul standard de combustibil (NoVA), precum și compensațiile nemonetare se calculează în funcție de emisiile de CO2în g/km.  

Închide
Meniu
Inchidere meniu
Închide

Configurator

Distribuitor

Stoc disponibil

Modelul ID.4 GTX 4MOTION

Cu tracțiune integrală cu motor dual

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen