Meniu
Inchidere meniu
Închide

Configurator

Distribuitor

Stoc disponibil

7.4.2023 Testarea noului Volkswagen ID.71 aproape de final

  • Viitoarea navă-amiral a gamei ID. urmează să fie lansată în clasa medie-superioară în Europa, China și America de Nord

  • Noua propulsie electrică, dezvoltată special, crește semnificativ eficiența și putereaAutonomie de până la 700 km2 (WLTP)

  • Concept de afișare și operare îmbunătățit, pe baza feedbackului de la clienți

  • Trenul de rulare și interiorul modelului ID.7 au fost proiectate pentru confort ridicat în călătorii

Wolfsburg - Numărătoarea inversă până la lansarea noului ID.71 a început: premiera mondială a noului model vârf de gamă ID. va avea loc luni, 17 aprilie. Cu mai puțin de două săptămâni înaintea acestei date, Volkswagen oferă acum detalii suplimentare - despre propulsia, trenul de rulare și funcțiile de confort ale limuzinei concepute pentru deplasări pe distanțe lungi. Noul ID.7 va îmbogăți clasa medie-superioară în Europa, China și America de Nord. Volkswagen plănuiește să crească ponderea modelelor sale electrice până la 80 la sută în Europa, până în 2030. Noul ID.7 este o bornă importantă pe acest drum, fiind programat pentru lansare în Europa înainte de finalul anului 2023.

 

Încă în haine de camuflaj: noul ID.7 în curse de probă
în Spania.

Încă în haine de camuflaj: noul ID.7 în curse de probă
în Spania.

Camuflat, modelul ID.7 încă parcurge cursele de probă finale în Alicante, Spania. Noul model complet electric pentru deplasări pe distanțe lungi își poate demonstra perfect punctele forte pe drumurile sinuoase de munte din regiune. Kai Grünitz, membru în consiliul de conducere responsabil cu dezvoltarea explică: "Prin ID.7 am exploatat potențialul MEB și mai mult. Am folosit de asemenea un motor pentru propulsie electrică mai puternic și mai eficient. În plus, am îmbunătățit calitatea controlului trenului de rulare și am putut spori astfel și mai mult confortul la rulare. Combinația dintre un sistem de propulsie superior, un tren de rulare confortabil și o autonomie mare fac din ID.7 limuzina perfectă pentru călătorii pe distanțe lungi."

Performanță și eficiență sporită datorită motorului pentru propulsie electrică nou dezvoltat. ID.7 este primul model bazat pe configurația electrică (MEB) ce dispune de un sistem de propulsie nou dezvoltat, extrem de eficient, de la Volkswagen. Este cel mai puternic motor pentru propulsie electrică cu cel mai mare cuplu, care a intrat în echiparea unui model Volkswagen ID. până acum. Unitatea de propulsie cu denumirea internă APP550 a fost dezvoltată de Volkswagen Group Components din Kassel și produsă, de asemenea, tot acolo.

Noua propulsie electrică a fost optimizată mai ales din punct de vedere al consumului de curent: în funcție de dimensiunea bateriei, sunt preconizate autonomii WLTP de până la 700 de kilometri2 și capacități de încărcare de până la 200 kW. Astfel, ID.7 își evidențiază adecvarea pentru distanțe lungi, în special pentru cei care conduc frecvent și pentru clienții de flote.

Tren de rulare nou - nivel ridicat de confort și direcție precisă. Sistemul opțional adaptiv de control al șasiului (DCC) și sistemul de management al dinamicii de rulare ale limuzinei pentru călătorii pe distanțe lungi au fost îmbunătățite fundamental. Datorită opțiunii de selectare a profilului de deplasare, oferă o plajă largă între confort și sportivitate. Împreună cu noua direcție progresivă, sistemul asigură un comportament precis la conducere și un maxim de stabilitate. Și aceste tehnologii au fost supuse testelor, ca parte a curselor de probă din Spania.

Extrem de spațios, concept de operare nou și arhitectură redusă a cockpit-ului. Interiorul spațios și de înaltă calitate oferă spațiu generos atât pe locurile din față, cât și pe cele din spate. Cockpit-ul a fost complet reproiectat și dimensiunea instrumentelor clasice a fost redusă semnificativ. Toate informațiile și avertizările standard necesare sunt afișate în spatele volanului, în ID. cockpit. Șoferul primește alte informații importante prin intermediul head-up displayului standard cu realitate augmentată. Centrul conceptului de afișare și operare este afișajul sistemului Infotainment, echipare standard în modelul ID.7: cu o diagonală de 38 de centimetri (15 inch), conceptul său de operare fiind reproiectat fundamental. De exemplu, pe baza feedbackulului de la clienți, operarea climatizării a fost integrată permanent în nivelul superior de operare. Există de asemenea și butoane pentru acces direct, configurabile la alegere.

Scaune ergoActive: sistem Climatronic adaptiv pentru scaune și sistem nou de masaj. Pentru ID.7, Volkswagen a dezvoltat o generație nouă de scaune pentru șofer și pasagerul din față. În funcție de versiune, aceste scaune noi oferă până la 14 opțiuni de reglare electrică. Pe lângă sistemul Climatronic adaptiv pentru scaune, acestea mai dispun și de o funcție de masaj nou proiectată. Pe lângă setările individuale, șoferul și pasagerul din față pot activa opțional un mod automat pentru climatizarea în scaun; aici, senzorii de temperatură și umiditate din scaune detectează dacă este nevoie de răcire și/sau încălzire și controlează climatizarea în mod corespunzător. Nou dezvoltata funcție de masaj din scaunele opționale ergoActive Premium pentru șofer și pasagerul din față oferă un nivel deosebit de ridicat de confort. În segmentul modelului ID.7, noile scaune definesc un standard cunoscut anterior numai în clasa de lux.

ID.7 duce familia ID. la un nou nivel. Cu conceptul său de produs de înaltă calitate, ID.7 își subliniază poziția ca model electric vârf de gamă al familiei ID. Pe lângă autonomiile mari și rularea agilă, oferă și un nivel ridicat de confort în călătorie, datorită noului său concept de operare și interiorului spațios. Cu tehnologii inovatoare și un aspect de înaltă calitate, noul ID.7 se poziționează clar ca limuzină electrică pentru călătorii pe distanțe lungi în clasa medie-superioară.

ID.7 - Autovehicul concept camuflat, aproape de intrarea în producție - autovehiculul nu a fost pus încă în vânzare.

2 În funcție de dimensiunea bateriei, se preconizează autonomii WLTP de până la 700 de kilometri. Valorile de autonomie WLTP pentru autovehiculele produse pot varia în funcție de echipare.

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen