Inchidere meniu

7.4.2021 Performanța noului Golf R1 stabilește noi standarde

Noul control vectorial al cuplului R Performance creează o experiență mai dinamică și mai distractivă la volan

Golf R a fost în mod tradițional cel mai puternic model al acestei mașini beststeller.

Dispunând de tracțiune integrală și de cel mai exclusiv design și cea mai exclusivă echipare, această mașină extrem de dinamică reprezintă standardul de top al tehnologiei din clasa sa - clasa Golf. Și nici de această dată lucrurile nu sunt diferite: Golf R este primul Volkswagen lansat cu un sistem de tracțiune integrală complet nou: 4MOTION cu control vectorial al cuplului R-Performance. Acest sistem, interconectat inteligent prin intermediul setărilor de dinamică ale autovehiculului, face posibile noi dimensiuni ale sportivității.

"Obiectivul nostru pentru Golf R a fost să îi facem caracteristicile de rulare cât mai neutre posibil. Cu alte cuvinte, dorim să ne asigurăm că autovehiculul nu sub- sau supra-virează - trebuie să fie cât mai simplu de controlat în orice moment", explică Jonas Thielebein, inginerul care se ocupă de Golf R. Ca dezvoltator Volkswagen R, el se mândrește în mod deosebit cu sistemul de control vectorial al cuplului. Aici, o nouă transmisie finală spate distribuie puterea nu numai între punțile față și spate, ci și între cele două roți din spate. Astfel, agilitatea modelului Golf R este îmbunătățită semnificativ, în special la abordarea virajelor. "Controlul selectiv al cuplului la roată îți permite să duci mașina la noi limite. Chiar și la viteze mari, manevrabilitatea autovehiculului rămâne cât mai neutră posibil", mai adaugă Thielebein.

 Pachetul R Performance 

Modelul Golf R poate fi comandat și cu un pachet R Performance opțional, care crește viteza maximă la 270 km/h în acest caz. Pachetul R Performance include de asemenea un spoiler spate mai mare, proeminent pentru apăsare aerodinamică crescută pe puntea spate, roți de 19 inch cu design Estoril și două profile de deplasare suplimentare, "Special" (mod Nürburgring) și "Drift". Selectarea profilului de deplasare se poate realiza rapid, prin apăsarea butonului R de pe volan.

 

Două profile de deplasare pentru performanță maximă

Departe de drumurile publice, regimul Drift oferă un nivel complet nou al dinamicii de rulare și exploatează la maximum potențialul controlului vectorial al cuplului provocând supravirarea în locul manevrabilității neutre: cuplul maxim posibil în acest regim este disponibil pentru roata aflată în exteriorul virajului. Sistemul ESC este setat pe "Sport" ca standard în regimul Drift, ceea ce înseamnă că electronica de comandă a modelului Golf R intervine cât mai târziu posibil. Însă, sunt posibile și drifturi reale: nu este necesară decât setarea ESC pe OFF, pentru dezactivare.

 

Mai mult control pentru șoferi

În ambele profile de deplasare ale pachetului R Performance, caracteristicile pedalei de accelerație au fost adaptate cu sensibilitate, pentru a crea un sentiment de performanță nealterat. Acest nivel ridicat de control reprezintă un avantaj atunci când este vorba despre drifturile perfecte pe zăpadă și gheață sau pe asfalt. Atât în regimul Special, cât și în regimul Drift, calibrarea cutiei de viteze pentru cei 420 Nm a fost optimizată pentru a menține turațiile ridicate în mod constant. În regimul automat, cutia de viteze cu ambreiaj dublu (DSG) schimbă treptele în sus cât mai târziu posibil și în jos cât mai rapid posibil, ceea ce contribuie la dezvoltarea puterii.

 

Pentru prima dată de la introducerea DSG, cutia de viteze va rămâne în modul manual pentru ambele regimuri, dacă șoferul a ales acest lucru. Trecerea neintenționată înapoi în regimul automat aparține de acum trecutului. Acesta este un aspect pe care profesioniștii precum Benjamin Leuchter îl așteaptă de multă vreme. Ca ambasador al mărcii și pilot de testare și dezvoltare la Volkswagen, Leuchter a avut o contribuție semnificativă la dezvoltarea și reglajele fine al modelului Golf R. "Verdictul meu este clar: Golf R este modelul de excepție în această linie de produse! Cu noua tracțiune integrală, care distribuie perfect puterea la roți și cu cele două moduri noi de deplasare, Golf R oferă o experiență incomparabil de distractivă la volan."

 

Serie de fotografii și videoclipuri în Volkswagen Newsroom

În zona de descărcări a Volkswagen Newsroom este disponibilă o gamă variată de imagini cu drifturi pe zăpadă și gheață. În plus, Golf R Winter Challenge poate fi vizualizat pe canalele Volkswagen și Volkswagen R. În această serie unică de videoclipuri, Benjamin Leuchter și pilotul elvețian de raliu Jasmin Preisig se înfruntă la volanul modelului Golf R.

 

1Golf R - 235 kW/320 CP, consum de combustibil, l/100 km (NEDC): urban: 9,0; extra-urban: 6,0-5,9; în regim mixt 7,1-7,0; emisii de CO₂, g/km: în regim mixt 163-161; clasa de eficiență: D

 

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen