Meniu
Inchidere meniu
Închide

Configurator

Distribuitor

Stoc disponibil

19.2.2020 Golf GTD, în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva

- Noua motorizare a GTD-ului reunește performanța și eficiența;
- Dozarea dublă, prin cele două catalizatoare cu reducere catalitică selectivă (SCR), reduce semnificativ emisiile de oxid de azot (Nox);
- Designul carismatic al noului GTD1 inspiră dinamism și putere.

Volkswagen va sărbători premiera mondială a noului Golf GTD la Salonul Auto Internațional de la Geneva, în perioada 5 - 15 martie. Alături de inovațiile tehnice, noul GTD vine echipat cu cel mai puternic și, mulțumită dozării duble, cel mai puțin poluant motor turbo diesel pe injecție (TDI) echipat vreodată pe un Golf. Noul model armonizează agilitatea caracteristică seriei GTD cu eficiența maximă și cu cele mai puține emisii posibile. Designul său carismatic inspiră o combinație unică de dinamism și putere.

 Această variantă de top a motorizărilor diesel, regăsită pe cea de-a opta generație a Golf-ului, duce mai departe îndelungata tradiție a GTD-ului, începută în 1982. Atunci, Volkswagen a stârnit entuziasmul în rândul clasei compacte de autovehicule cu primele modele GTD și GTI Mk1, echipate cu motoare turbo diesel sau benzină, precum și cu multe alte noutăți sport.

 

Aproape patru decenii mai târziu, acest concept dinamic este înca în centrul atenției: Volkswagen vine, din nou, cu unul dintre cele mai economice și, totodată, sportive modele din clasa compactelor de pe piață - Golf GTD. Creșterea semnificativă a performanței este însoțită și de reducerea emisiilor: eficiența TDI-ului a fost optimizată semnificativ, în timp ce nivelul emisiilor de CO2 a fost redus la minimum posibil.  

 

Datorită noii tehnologii de dozare dublă SCR, care vine la pachet cu sistemul de tratare a emisiilor cu AdBlue®, emisiile de dioxid de azot (NOx) scad cu 80% comparativ cu motorizările anterioare. Acest lucru face ca TDI-ul din noul Golf GTD să fie unul dintre cele mai puțin poluante motoare pe combustie din lume. De asemenea, pentru a sublinia puterea de care noua motorizare dă dovadă, motorul în patru cilindri este pornit prin apăsarea unui buton pulsant prevăzut pe afișajul digital  (Digital Cockpit), în ritmul unei noi ere.

1 Autovehiculul este un prototip aproape de faza de producție

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen