Funcţia opţională Emergency Assist se activează când sistemul nu detectează nicio
activitate a şoferului şi dacă acesta nu reacţionează nici în urma unei avertizări
emise de sistem. Adică dacă şoferul nu mişcă volanul, nu accelerează sau frânează.
În astfel de cazuri, sistemul încearcă să reactiveze şoferul prin acţionarea scurtă
a frânelor, prin sunete de avertizare, acţionarea luminilor de avarie şi deplasarea
şerpuită în cadrul benzii de rulare. Astfel sunt avertizaţi şi pasagerii, precum şi
ceilalţi participanţi la trafic. Dacă nici apoi nu se preia controlul asupra
volanului, automobilul va fi direcţionat pe banda de rulare din dreapta, cu ajutor
asistentului de schimbare a benzii de rulare Side Assist, iar apoi va fi oprit în
mod controlat. Toate acestea permit împiedicarea producerii unui accident, în
anumite limite ale sistemului.
Sistemul de protecţie proactivă a ocupanţilor poate identifica, în anumite limite
ale sistemului, situațiile de risc, cu potenţial ridicat de accident şi poate
iniţia automat anumite măsuri. Astfel, geamurile şi trapa vor fi închise aproape
complet, cu excepția unei mici fante, care are rolul de maximizare a efectului
airbag-urilor pentru cap şi laterale. În doar câteva fracţiuni de secundă,
centurile de siguranţă vor fi întinse, pentru a fixa şoferul şi pasagerul din faţă
pe scaune. Când pericolul trece, centurile de siguranţă vor fi din nou
detensionate, iar geamurile laterale şi trapa pot fi din nou deschise.
Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați în timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.