Noul Polo GTI. Conectat la restul lumii.

We Connect

Puteți fi complet conectat cu lumea de la bun început, alegând dintre numeroasele opțiuni de servicii We Connect 1). Activarea și înregistrarea unică cu ID-ul dumneavoastră Volkswagen este modalitatea simplă și, mai important, gratuită, prin care puteți utiliza inovatoarele servicii online. Dacă este cazul, puteți activa funcții suplimentare ulterior, prin We Upgrade 2)

We Connect vă degrevează în cadrul rutinei cotidiene. Vă oferă acces la o gamă de date cheie despre autovehicul și face un pic mai simplă efectuarea unui apel în caz de pană sau planificarea evenimentelor de service. 

Cu aplicația We Connect pentru smartphone-uri, aveți datele cheie despre noul dumneavoastră Polo GTI la îndemână, chiar și atunci când sunteți în mișcare: de exemplu, puteți verifica autonomia rămasă a combustibilului sau puteți verifica dacă toate geamurile și ușile sunt închise. 

Mai multe despre We Connect

1) Pentru a utiliza serviciile We Connect veți avea nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele dumneavoastră de utilizator și parola. De asemenea, trebuie încheiat online un contract separat We Connect sau We Connect Plus cu Volkswagen AG. Pentru We Connect Plus aveți la dispoziție 90 de zile de la predarea autovehiculului pentru a-l înregistra la myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației "Volkswagen We Connect" (disponibilă în App Store și Google Play Store) și pentru a utiliza serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate. 

Utilizarea serviciilor mobile online We Connect este posibilă prin intermediul unei conexiuni integrate la internet. Cu excepția serviciilor "Streaming & Internet" și a unor aplicații In-car individuale, costurile pentru traficul de date pe teritoriul Europei sunt suportate de către Volkswagen AG acolo unde există acoperire de rețea. Pentru utilizarea serviciilor "Streaming & Internet" a unor aplicații In-Car individuale și a hotspot-ului WLAN se pot achiziționat pachete de date de la partenerul de conectivitate extern Cubic Telecom, acestea putând fi utilizate în numeroase țări europene în care este disponibilă acoperirea rețelei. Informațiile cu privire la condițiile contractuale generale, tarife și țările acoperite pot fi găsite la adresa vw.cubictelecom.com. Alternativ, serviciile web radio și streaming media se pot utiliza cu ajutorul unui dispozitiv mobil (de ex. smartphone), care poate fi transformat într-un hotspot WLAN mobil. În acest caz, serviciile relevante sunt disponibile numai în contextul unui contract de telefonie mobilă existent între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă sau al unui contract încheiat separat în acest scop și numai acolo unde este disponibilă acoperirea. În funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, transferul de date prin internet poate genera costuri suplimentare (de ex. taxe de roaming), în special dacă îl utilizați în afara țării. 

Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect, va fi necesar să aveți un contract de telefonie mobilă existent sau încheiat separat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă pentru un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android compatibil și o cartelă SIM cu opțiune de date.  

Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect Plus descrise în pachete poate să varieze de la țară la țară și depinde, de asemenea, de autovehicul și echipare. Serviciile sunt disponibile pentru perioada contractuală agreată și pot fi modificate sau anulate pe această perioadă contractuală. Detalii suplimentare se pot obține la adresa connect.volkswagen-we.com și de la reprezentanța dumneavoastră Volkswagen. Informațiile privind tarifele de telefonie sunt disponibile de la furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă.

2) Pentru a achiziționa elemente We Upgrade, veți avea nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID, un contract valabil We Connect și de o autentificare ca utilizator principal, ceea ce înseamnă că contul dumneavoastră de utilizator trebuie să fie asociat cu respectivul autovehicul. Trebuie de asemenea să vă asigurați să autovehiculul îndeplinește specificațiile tehnice necesare pentru respectivul element. Elementele We Upgrade disponibile pentru respectivul autovehicul pot fi vizualizate de utilizator principal în magazinul In-Car din sistemul Infotainment sau în magazinul online We Connect la adresa shop.volkswagen-we.com. Prin urmare, produsele destinate vânzării pot fi achiziționate și din magazinul virtual We Connect, utilizând modalitățile de plată disponibile afișate în prezent acolo. Funcțiile We Upgrade achiziționate și activate rămân în autovehicul și pot fi utilizate de orice șofer, însă nu sunt transferabile către alte autovehicule.

Închide
Meniu
Inchidere meniu
Închide

Configurator

Distribuitor

Stoc disponibil

Noul Polo GTI

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen