1) Standard în liniile de echipare Polo Style și Polo R-Line
2) În limitele sistemului.
3) Standard în stil Polo, Polo Life și Polo R-Line
4) Standard în stil Polo, disponibil opțional pentru Polo Life și Polo R-Line
5) Pentru a achiziționa elemente We Upgrade, veți avea nevoie de un cont de
utilizator Volkswagen ID, un contract valabil We Connect și de o autentificare ca
utilizator principal, ceea ce înseamnă că contul dumneavoastră de utilizator
trebuie să fie asociat cu respectivul autovehicul. Trebuie de asemenea să vă
asigurați să autovehiculul îndeplinește specificațiile tehnice necesare pentru
respectivul element. Elementele We Upgrade disponibile pentru respectivul
autovehicul pot fi vizualizate de utilizator principal în magazinul In-Car din
sistemul Infotainment sau în magazinul online We Connect la adresa
shop.volkswagen-we.com. Prin urmare, produsele destinate vânzării pot fi
achiziționate și din magazinul virtual We Connect, utilizând modalitățile de plată
disponibile afișate în prezent acolo. Funcțiile We Upgrade achiziționate și
activate rămân în autovehicul și pot fi utilizate de orice șofer, însă nu sunt
transferabile către alte autovehicule.
6) Pentru a utiliza serviciile We Connect veți avea nevoie de un cont de utilizator
Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele dumneavoastră
de utilizator și parola. De asemenea, trebuie încheiat online un contract separat
We Connect sau We Connect Plus cu Volkswagen AG. Pentru We Connect Plus aveți la
dispoziție 90 de zile de la predarea autovehiculului pentru a-l înregistra la
myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației "Volkswagen We Connect"
(disponibilă în App Store și Google Play Store) și pentru a utiliza serviciile pe
întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate.
Utilizarea serviciilor mobile online We Connect este posibilă prin intermediul unei
conexiuni integrate la internet. Cu excepția serviciilor "Streaming & Internet"
și a unor aplicații In-car individuale, costurile pentru traficul de date pe
teritoriul Europei sunt suportate de către Volkswagen AG acolo unde există
acoperire de rețea. Pentru utilizarea serviciilor "Streaming & Internet" a unor
aplicații In-Car individuale și a hotspot-ului WLAN se pot achiziționat pachete de
date de la partenerul de conectivitate extern Cubic Telecom, acestea putând fi
utilizate în numeroase țări europene în care este disponibilă acoperirea rețelei.
Informațiile cu privire la condițiile contractuale generale, tarife și țările
acoperite pot fi găsite la adresa vw.cubictelecom.com. Alternativ, serviciile web
radio și streaming media se pot utiliza cu ajutorul unui dispozitiv mobil (de ex.
smartphone), care poate fi transformat într-un hotspot WLAN mobil. În acest caz,
serviciile relevante sunt disponibile numai în contextul unui contract de telefonie
mobilă existent între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă
sau al unui contract încheiat separat în acest scop și numai acolo unde este
disponibilă acoperirea. În funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă,
transferul de date prin internet poate genera costuri suplimentare (de ex. taxe de
roaming), în special dacă îl utilizați în afara țării.
Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect, va fi necesar să aveți un contract
de telefonie mobilă existent sau încheiat separat între dumneavoastră și furnizorul
dumneavoastră de telefonie mobilă pentru un smartphone cu un sistem de operare iOS
sau Android compatibil și o cartelă SIM cu opțiune de date.
Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect Plus descrise în
pachete poate să varieze de la țară la țară și depinde, de asemenea, de autovehicul
și echipare. Serviciile sunt disponibile pentru perioada contractuală agreată și
pot fi modificate sau anulate pe această perioadă contractuală. Detalii
suplimentare se pot obține la adresa connect.volkswagen-we.com și de la
reprezentanța dumneavoastră Volkswagen. Informațiile privind tarifele de telefonie
sunt disponibile de la furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă.
7) Controlul vocal online este disponibil în prezent pentru următoarele limbi:
germană, engleză (GB și SUA), franceză, spaniolă, cehă și italiană.
8) Pentru a utiliza serviciile We Connect veți avea nevoie de un cont de utilizator
Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele dumneavoastră
de utilizator și parola. De asemenea, trebuie încheiat online un contract separat
We Connect sau We Connect Plus cu Volkswagen AG. Pentru We Connect Plus aveți la
dispoziție 90 de zile de la predarea autovehiculului pentru a-l înregistra la
myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației "Volkswagen We Connect"
(disponibilă în App Store și Google Play Store) și pentru a utiliza serviciile pe
întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate.
Utilizarea serviciilor mobile online We Connect este posibilă prin intermediul unei
conexiuni integrate la internet. Cu excepția serviciilor "Streaming & Internet"
și a unor aplicații In-car individuale, costurile pentru traficul de date pe
teritoriul Europei sunt suportate de către Volkswagen AG acolo unde există
acoperire de rețea. Pentru utilizarea serviciilor "Streaming & Internet" a unor
aplicații In-Car individuale și a hotspot-ului WLAN se pot achiziționat pachete de
date de la partenerul de conectivitate extern Cubic Telecom, acestea putând fi
utilizate în numeroase țări europene în care este disponibilă acoperirea rețelei.
Informațiile cu privire la condițiile contractuale generale, tarife și țările
acoperite pot fi găsite la adresa vw.cubictelecom.com. Alternativ, serviciile web
radio și streaming media se pot utiliza cu ajutorul unui dispozitiv mobil (de ex.
smartphone), care poate fi transformat într-un hotspot WLAN mobil. În acest caz,
serviciile relevante sunt disponibile numai în contextul unui contract de telefonie
mobilă existent între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă
sau al unui contract încheiat separat în acest scop și numai acolo unde este
disponibilă acoperirea. În funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă,
transferul de date prin internet poate genera costuri suplimentare (de ex. taxe de
roaming), în special dacă îl utilizați în afara țării.
Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect, va fi necesar să aveți un contract
de telefonie mobilă existent sau încheiat separat între dumneavoastră și furnizorul
dumneavoastră de telefonie mobilă pentru un smartphone cu un sistem de operare iOS
sau Android compatibil și o cartelă SIM cu opțiune de date.
Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect Plus descrise în
pachete poate să varieze de la țară la țară și depinde, de asemenea, de autovehicul
și echipare. Serviciile sunt disponibile pentru perioada contractuală agreată și
pot fi modificate sau anulate pe această perioadă contractuală. Detalii
suplimentare se pot obține la adresa connect.volkswagen-we.com și de la
reprezentanța dumneavoastră Volkswagen. Informațiile privind tarifele de telefonie
sunt disponibile de la furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă.
9) Parte a pachetului opțional IQ.DRIVE
10) În limitele sistemului. Șoferul trebuie să fie permanent pregătit să intervină
în sensul anulării sistemelor de asistență. Aceste sisteme nu anulează
responsabilitatea șoferilor cu privire la condusul precaut și cu atenția cuvenită.
11) Parte a pachetului opțional IQ.DRIVE
12) În limitele sistemului.
13) Disponibil numai începând cu o dată ulterioară.
14) Parte a pachetului opțional de asistență pentru șofer
15) În limitele sistemului. Șoferul trebuie să fie permanent pregătit să intervină
în sensul anulării sistemelor de asistență. Aceste sisteme nu anulează
responsabilitatea șoferilor cu privire la condusul precaut și cu atenția cuvenită.
16) În limitele sistemului. Șoferul trebuie să fie permanent pregătit să intervină
în sensul anulării sistemelor de asistență. Aceste sisteme nu anulează
responsabilitatea șoferilor cu privire la condusul precaut și cu atenția cuvenită.
17) Disponibil în pachetul sport pentru liniile de echipare Style și R-Line.
Echipament standard în Polo GTI.
18) Valorile de consum și emisii ale vehiculului
la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de
cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu
privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt
influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului
urban/extraurban, consumatorii utilizați în
timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de
încărcare al vehiculului, precum și de alți
factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de
vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale
și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare
transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți
ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența
la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale
datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.