Meniu
Inchidere meniu
Închide

Configurator

Distribuitor

Stoc disponibil

16.4.2020 Volkswagen Touareg V8 TDI testat în trafic real de o organizație independentă: emisii de oxizi de azot cu 75% mai mici decât limita impusă

- Touareg V8 TDI: nava amiral a marcii Volkswagen emite valori intre 10 si 20 mg/km NOx în trafic real
- Organizația independentă Emission Analytics a realizat o serie de teste în trafic real cu noul Volkswagen Touareg V8 TDI

Volkswagen a lansat o noua generatie de motoare diesel pe piata. 

Motoarele TDI sunt caracterizate prin emisii de oxizi de azot extrem de mici, si astfel acestea sunt de peste 5 ori mai mici decât limita de 80 mg/km impusă de normele Euro 6d.

VW Touareg 4.0 V8 TDI cu un un motor V8 turbodiesel de 4 litri care dezvoltă 421 CP și 900 Nm este primul Volkswagen care are un sistem de purificare a gazelor de esapament care filtreaza oxizii de azot la acest nivel atat de scazut, iar ca rezultat emite doar 10 si 20 mg/km.

Valorile NOX au fost determinate the Organizatia Independenta Emission Analytics in conditii de trafic rutier actual.

 

Măsurătorile RDE determinate de Uniunea Europeană sunt extrem de apropiate de valorile determinate în condiții practice. Acestea completează noul ciclu de testare WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure), determinat pe o platformă rulantă și, prin urmare, în condiții de laborator, după care printr-un test al emisiilor efectuat în traficul rutier real. În cazul lui Touareg V8 TDI, aceste măsurători RDE (care au fost sincronizate cu utilizarea zilnică reală a clienților Volkswagen ca parte a unei proceduri specifice) au fost efectuate de Emissions Analytics în trei zone metropolitane germane.

Un test a fost efectuat în statul german federal Saxonia Inferioară, unde pământul din punct de vedere topografic este plat, în timp ce alte două teste au fost efectuate pe rute din Baden-Württemberg şi Bavaria, care au inclus diferențe de altitudine.

 

Faptul că tracțiunea integrală a lui Touareg V8 TDI a intrat în mod fiabil sub limita de NOx în fiecare dintre teste - indiferent de rută, diferențele de altitudine și volumul de trafic individual - a fost deosebit de remarcabil: în Saxonia Inferioară valoarea a totalizat în medie 10 mg/km, în Bavaria - 13 g/km, iar în Baden-Württemberg valoarea a fost de 20 mg/km. Astfel, Volkswagen a avut o valoare medie de NOx de doar 14 mg/km în toate cele trei măsurători.

Având în vedere acest lucru, noul Touareg V8 TDI nu numai că stabilește repere importante în segmentul SUV-urilor de top datorită valorilor sale NOx. Acest rezultat pozitiv a fost posibil prin elemente care includ tratarea multi-stage a gazelor de eşapament, cu o unitate de stocare NOx foarte mare (capacitate: 2.3 litri) cu acoperire de înaltă calitate și SCR (reducere catalitică selectivă) cu condiționare complexă. Convertizorul catalitic SCR transformă NOx în aburi și azot inofensiv utilizând AdBlue (soluție sintetică de uree). La fel ca toate modelele Volkswagen TDI, Touareg V8 TDI are, de asemenea, un filtru de particule diesel.

În plus, motorul V8 TDI funcționează în mod deosebit de eficient și economic ca urmare a mai multor inovații interne ale sale. Acestea includ un sistem twin-turbo variabil: la o sarcină parțială - de exemplu în orașe sau pe drumurile de țară - V8-ul, care produce 900 Nm de la doar 1.250 rpm, generează un cuplu extrem de mare și, astfel, se roteşte în mare măsură cu mai puţin rotaţii, ceea ce face posibil uzul de doar un singur turbocompresor! Această singură operațiune de turbocompresor minimizează atât consumul, cât și emisiile. Al doilea turbocompresor intră în acțiune doar dacă viteza de rotaţie a motorului depăşeşte 2.200 rpm folosind un sistem electric de ridicare a supapelor.

Pachetul global generează rezultate foarte curate: Touareg V8 TDI îndeplinește fără efort standardul de emisii Euro-6d-TEMP-EVAP-ISC. Nava amiral TDI nu este singurul Volkswagen care generează doar o fracțiune din emisiile de NOx permise ca limită europeană: noul Golf și actualul Passat cu noul lor motor diesel cu patru cilindri EA288 Evo de asemenea se încadrează în această categorie durabilă. Vor urma mai multe modele noi cu motoare TDI care vor genera emisii mai mici.

 

 

 

1) Touareg V8 4.0 TDI 4MOTION, 310 kW - consum carburant l/100 km (NEDC): urban 8.5 / extra-urban 6.7 / mixt 7.4; emisii CO₂ mixte, g/km: 195, clasa de eficienta: B.

2) Touareg V8 4.0 TDI 4MOTION, 310 kW - consum carburant in l/100 km (WLTP): lent 11.3 / mediu 9.4 / rapid 7.8 / foarte rapid 9.1 / combinat 9.1; emisii mixte CO₂, g/km: 237, clasa de eficienta: B.

3) Masuratorile RDE implica un traseu mixt, cate o treime din rutile realizate prin orase, pe drum de tara si pe autostrazi cu accelerari si franari aleatorii. Viteza medie in orase a fost intre 14 si 40 km/h pana la maxim

60 km/h, pe rumuri de tara viteza a fost intre  60 and 90 km/h.

Viteza maxima admisa pe autostrazi este de 145 km/h si pe alocuri pana la

160 km/h. Vehiculul este echipat cu un sistem portabil de masurare a emisiilor. Acest dispozitiv mobil masoara emisiile. Perioada de testare a fost intre 90 si 120 de minute.

Pe parcursul unui astfel de proces, temperatura exterioara permisa este intre 3°C si pana la 30°C

 

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen