Meniu
Inchidere meniu
Închide

Configurator

Distribuitor

Stoc disponibil

Te lămurim: șase mituri legate de autovehiculul electric

Prea puțină plăcere la volan, autonomie aproape deloc, consum de curent prea mare? Subiectul mobilității electrice și cel al autovehiculelor electrice sunt înconjurate de numeroase mituri și afirmații false. Parcurgem șase dintre ele și prezentăm faptele.

Prea puțină plăcere la volan, autonomie aproape deloc, consum de curent prea mare? Subiectul mobilității electrice și cel al autovehiculelor electrice sunt înconjurate de numeroase mituri și afirmații false. Parcurgem șase dintre ele și prezentăm faptele.

Te lămurim: șase mituri legate de autovehiculul electric

Prea puțină plăcere la volan, autonomie aproape deloc, consum de curent prea mare? Subiectul mobilității electrice și cel al autovehiculelor electrice sunt înconjurate de numeroase mituri și afirmații false. Parcurgem șase dintre ele și prezentăm faptele.

Poți afla de aici aceasta și multe altele despre mituri legate de autovehiculele electrice:

  • Autovehiculele electrice și consumul lor de curent nu reprezintă o amenințare pentru rețeaua austriacă de curent.
  • Utilizarea hidrogenului poate fi utilă de exemplu pentru cursele lungi ale camioanelor și autobuzelor, la autoturisme, mobilitatea electrică este mai avantajoasă.
  • Autovehiculele electrice oferă imediat întregul cuplu și astfel, plăcerea de a conduce.

Mitul 1: Autonomia nu este adecvată pentru viața cotidiană

Numeroase autovehicule electrice moderne pot parcurge fără probleme distanțe de 400 sau mai mulți kilometri. Printre cele mai bune exemple se numără modelele ID. de la care, cu diferite capacități ale bateriilor, satisfac numeroase cerințe.

Cu un autovehicul electric se pot parcurge fără probleme și distanțe mai lungi, printre altele, datorită timpilor de încărcare tot mai scurți. Însă: Câți kilometri parcurgi efectiv zilnic în medie? Probabil rar mai mult de 100. Și dacă vrei să parcurgi cu modelul tău ID. o distanță mai mare sau să pleci în concediu, prin serviciul de încărcare Volkswagen We Charge1 în Austria și îți stă la dispoziție o rețea în continuă creștere de stații de încărcare publice și puncte de încărcare rapidă, la care îți poți realimenta autovehiculul electric în scurt timp cu suficientă energie. Diferite aplicații indică exact unde pot fi găsite puncte de încărcare și cum poți ajunge cel mai simplu la ele. Și datorită Plug & Charge, procesul de încărcare va deveni în curând și mai simplu.

Mai multe despre We Charge

Mitul 2: Mașinile pe hidrogen vor ajunge din urmă mașinile electrice în viitor

În prezent, costurile pentru mașinile propulsate cu hidrogen sunt mai mari decât cele pentru autovehiculele pe baterie. Acest lucru se datorează în mod semnificativ eficienței mai bune a autovehiculelor electrice. Randamentul este de 70 până la 80 la sută, în timp ce la propulsia pe hidrogen numai circa jumătate din energie este folosită pentru tracțiune.

Pila de combustie oferă într-adevăr anumite avantaje. de exemplu ar fi posibilă o autonomie mai mare și o alimentare mai rapidă, ceea ce ar avantaja în special șoferii de distanțe lungi și camioanele și autobuzele. Însă producția de hidrogen necesită și o parte semnificativă de energie regenerativă, iar rețeaua de alimentare este în prezent încă destul de subdezvoltată.

Mobilitatea electrică pură este mult mai practică pentru marea masă a oamenilor.

Acesta este motivul pentru care Volkswagen se bazează pe autovehicule electrice pe baterii și cercetează momentan în continuare tehnologia cu pilă de combustie.

Mitul 3: În ambuteiaj, autovehiculul electric rămâne în pană

Realitatea este că: bateriile autovehiculelor electrice sunt concepute în așa fel încât după mai multe ore în ambuteiaj mai au încă suficientă energie pentru a parcurge un număr suficient de kilometri. Premisa este bineînțeles să nu fi plecat la drum cu un acumulator deja aproape descărcat. Însă nici în cazul unui autovehicul cu motor cu ardere internă nu ai pleca cu rezervorul aproape gol la un drum pe care te poți aștepta la ambuteiaje, nu? Cu toate acestea nu strică niciodată să circuli economisind curent. Iarna poți seta de exemplu încălzirea pe regim de recirculare. Astfel, sistemul are nevoie de mai puțină energie pentru a aduce habitaclul la temperatura dorită.

Mitul 4: Să conduci un autovehicul electric nu este distractiv!

În principiu este vorba despre perspectiva fiecăruia cu privire la ce este și ce nu este distractiv. Când urci pentru prima dată într-un autovehicul electric, faci cunoștință cu noua calitate a condusului. Spre deosebire de motorul cu ardere internă, dispui imediat de tot cuplul și astfel de o accelerație generoasă în orice situație. Suveran, aproape silențios, cu un sunet futurist, zbori prin traficul urban, cu modelele SUV - și mai ales cu variantele GTX cu tracțiune integrală - și pe teren ușor accidentat. Și în subconștient te gândești mereu că exact în acest moment nu generezi CO2.

Când alegi mobilitatea electrică, contribui semnificativ la decarbonizare și la tranziția traficului, local și global. Ești parte a unei misiuni împotriva schimbărilor climatice, care poate reuși numai împreună - și acesta este un alt motiv pentru care mobilitatea electrică este atât de distractivă!

Mitul 5: Autovehiculele electrice și concediul cu rulota se exclud reciproc

Numeroase autovehicule electrice moderne pot tracta greutatea unei rulote, fără a ajunge prea rapid în zona roșie a bateriei. Cu un autovehicul electric cu cuplă de remorcă poți pleca așadar fără probleme în concediu în camping. Modelele ID. ale seriei GTX dispun la cerere chiar și de o cuplă de remorcă pliabilă electric cu sarcină tractabilă mărită. Datorită tracțiunii integrale cu motor dual, acesta este proiectat pentru sarcini de până la 1.400 kg (cu sistem de frânare). Așadar, unui concediu sustenabil la camping cu un ID. nu îi stă nimic în cale. Iar pentru cine nu dorește să circule cu remorcă, noul ID. Buzz (consum de curent: 20,6 - 24,6 kWh/100km , emisii de CO₂ 0 g/km: în regim mixt 0. Informații despre consum și emisiile de CO2 în funcție de tipodimensiunea aleasă a anvelopelor și de echipările opționale alese ale autovehiculelor) oferă spațiu suficient pentru întregul echipament de camping.

Mai multe despre ID. Buzz

Mitul 6: Cu un autovehicul electric nu poți trece printr-o spălătorie automată

Întrebarea, dacă cu un autovehicul electric se poate trece printr-o spălătorie automată, apare adesea în special pe forumuri. Răspunsurile sunt de obicei oarecum condescendente, însă considerația este legitimă. Căci în ceea ce privește întâlnirea dintre curent și apă ar trebui să avem bineînțeles respect.

Un autovehicul electric în spălătoria automată nu are nimic de-a face cu un uscător de păr în cadă. 

La fel ca la o mașină cu motor cu ardere internă, și în autovehiculul electric sistemul electronic și bateria sunt foarte bine protejate împotriva pătrunderii umidității. Poți lăsa așadar fără probleme buretele umed din mână și, dacă este nevoie, poți merge la cea mai apropiată spălătorie automată.

Modelele noastre ID. . Test drive sau configurare imediată?
Pe aici spre modelele noastre ID.

Dorești să cunoști modelele noastre complet electrice ID. mai îndeaproape? Atunci stabilește un test drive la un partener comercial din apropierea ta. Sau utilizează configuratorul nostru online, pentru a crea modelul ID. la care visezi.

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen