Meniu
Inchidere meniu
Închide

Configurator

Distribuitor

Stoc disponibil

5.3.2020 "Tricoul de mobilitate” VW este, de asemenea, bilet pentru e-scutere, biciclete și multe alte mijloace de transport

- Codul QR tipărit pe tricouri le oferă fanilor costuri avantajoase pentru oferta de transport alternativ propusă de partenerii externi;
- Directorul de marketing al Volkswagen, Jochen Sengpiehl: “Când vine vorba de mobilitate, fanii fotbalului ar trebui să se gândească în primul rând la Volkswagen.”;
- Turneul EURO va reprezenta o punte între țările participante: tricourile vor avea un imprimeu cu imaginea unui pod din fiecare țară în care se vor juca meciurile.

Wolfsburg - A început numărătoarea inversă: Jocul din deschiderea UEFA EURO 2020 va începe în mai puțin de 100 de zile, la Roma. Pentru prima dată, Campionatul European de fotbal va avea loc în douăsprezece țări diferite din Europa. În calitate de partener oficial de mobilitate al campionatului (12 iunie - 12 iulie), Volkswagen le oferă fanilor "tricouri de mobilitate" în locațiile în care se vor juca meciurile. Prin designul lor surprinzător, tricourile nu doar că arată cool, ci îi și "mobilizează" pe cei care le vor purta.

 

Când fanii scanează codul QR imprimat pe tricou cu smartphone-ul, aceștia vor fi redirecționați către un microsite Volkswagen. Aici vor avea oportunitatea de a beneficia de oferte de mobilitate sustenabilă mai puțin costisitoare:  de exemplu, vor putea obține vouchere pentru furnizorii de bike sharing sau de închiriat biciclete. Volkswagen lucrează cu parteneri externi pentru acest proiect. "Viziunea noastră este că, atunci când vine vorba de mobilitate, fanii fotbalului ar trebui să se gândească în primul rând la Volkswagen", spune Jochen Sengpiehl, Directorul de Marketing al Volkswagen Passenger Cars. Volkswagen va comunica prin intermediul campionatului atât conceptul de electromobilitate, cât și lansarea pe piață a noului ID.31.

 

"Nu ne dorim ca oamenii să ne perceapă doar ca producători de automobile. La campionatul EURO din acest an, intenționăm să subliniem transformarea noastră într-un furnizor de servicii de mobilitate. Este normal ca noi să facem echipă cu alte companii pentru EURO 2020. Pentru noi, în viitor, un concept de mobilitate holistică va include mijloace alternative de tranport, iar în acest sens, Campionatul European este doar începutul."

 

Pentru a primi un "tricou de mobilitate", vizitatorii vor fi nevoiți să se înregistreze la standul Volkswagen din zonele special amenajate pentru fani, cu numele, adresele de e-mail și mărimea pe care o poartă la tricou. Fanii vor fi anunțați prin e-mail imediat ce își vor putea ridica tricoul. Tricoul va fi disponibil în toate locațiile cu excepția celei din Baku. La München, unde Naționala de Fotbal a Germaniei va disputa ele trei meciuri din faza grupelor, și la Londra, Volkswagen va amenaja un stand dedicat pe stadion, în plus față de cel din zona special dedicată fanilor.

 

Fanii care vor trăi experiența EURO 2020 în România vor putea aplica pentru obținerea tricoului de mobilitate la Fan Zone-ul Volkswagen din Piața Constituției. Meciurile organizate la București vor avea loc pe 14, 18 și 22 iunie, pe Național Arena.

 

Logo-ul oficial al campionatului UEFA EURO 2020 și logo-ul Volkswagen vor fi așezate pe mânecile "tricoului de mobilitate", special concepute pentru Volkswagen. Emblema de pe partea din față a tricoului va atrage atenția tuturor,deoarece, în fiecare țară, emblema va reprezenta unul dintre cele mai cunoscute poduri din orașul în care se vor juca meciurile - printre acestea se enumeră și podul Wittelsbach din München, podul Sant'Angelo din Roma și Tower Bridge din Londra. Podurile simbolizează legăturile speciale dintre locațiile în care se vor juca meciurile. Campionatul, care se desfășoară în țări din întreaga Europă, este destinat să depășească granițele și - la figurat - să construiască punți între aceste țări.

 

Pe lângă faptul că este partenerul de mobilitate al campionatului, Volkswagen sprijină șapte dintre echipele naționale participante: Germania, Franța, Elveția, Austria, Danemarca, Finlanda și Rusia.

 

1 ID.3: Vehiculul nu este încă comercializat în Europa.

 

 

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen