Elemente marcante de echipare pentru R-Line:
* Autovehiculele noastre sunt echipate cu anvelope de vară ca standard.
1) Pentru a utiliza serviciile We Connect aveți nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele dumneavoastră de utilizator și parola. De asemenea, trebuie încheiat un contract separat We Connect sau We Connect Plus online cu Volkswagen AG. Pentru We Connect Plus, după predarea autovehiculului, aveți la dispoziție 90 de zile pentru a înregistra autovehiculul prin intermediul aplicației Volkswagen We Connect (disponibilă în App Store și Google Play Store) și pentru a utiliza serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate. Utilizarea serviciilor mobile online We Connect este posibilă printr-o conexiune integrată la internet. Volkswagen AG va răspunde pentru costurile aferente traficului de date pe teritoriul Europei, în zona de acoperire a rețelei, cu excepția serviciilor Streaming & Internet și a aplicațiilor In-Car individuale. Pentru utilizarea serviciilor Streaming & Internet, a aplicațiilor In-Car individuale și a hotspot-urilor Wi-Fi, se pot achiziționa pachete de date de la Cubic Telecom, partenerul nostru extern pentru comunicații mobile, care pot fi utilizate în zona de acoperire a rețelei, în numeroase țări europene. Puteți găsi informații cu privire la condiții, prețuri și țările suportate la adresa: https://vw.cubictelecom.com. Alternativ, puteți utiliza radio prin internet și streaming media cu ajutorul unui dispozitiv mobil (de ex. smartphone), cu condiția ca acesta să aibă capacitatea de a funcționa ca hotspot Wi-Fi. În acest caz, serviciile aferente sunt disponibile numai cu condiția disponibilității unui contract de telefonie mobilă existent sau separat încheiat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă și numai în zona de acoperire a respectivei rețele mobile.
Este posibil să apară costuri suplimentare (de exemplu, costuri de roaming) atunci când are loc transfer de date pe internet, în funcție de abonamentul dumneavoastră individual de telefonie mobilă și în special atunci când utilizați serviciul în străinătate. Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect este necesar un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android adecvat și cartelă SIM cu opțiune de date cu un contract de telefonie mobilă deja existent sau care urmează să fie încheiat separat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de servicii mobile.
Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect Plus descrise în
pachet poate să difere de la țară la țară și depinde de autovehicul și de
specificațiile echipării. Serviciile sunt disponibile pe perioada contractuală
agreată și pot suferi modificări la nivel de conținut sau pot fi reziliate pe
perioada de derulare a contractului. Puteți găsi detalii suplimentare la adresa
www.connect.volkswagen-we.com sau puteți contacta reprezentanța dumneavoastră
Volkswagen. Pentru informații cu privire la condițiile tarifare pentru serviciile
mobile, contactați furnizorul dumneavoastră de servicii mobile.
2) Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect este necesar un smartphone cu un
sistem de operare iOS sau Android adecvat și cartelă SIM cu opțiune de date cu un
contract de telefonie mobilă deja existent sau care urmează să fie încheiat separat
între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de servicii mobile.