Cu sistemul opțional Travel Assist ai a bord un sistem de
asistență extrem de util. Acesta poate menține pentru tine banda,
distanța față de autovehiculul din față și viteza maximă
pe care ai setat-o.2 1 3
Pentru aceasta se utilizează, printre altele, ghidarea adaptivă pe
bandă. Aceasta menține autovehiculul în mod activ în centrul benzii de
rulare. În acest context, Travel Assist se adaptează stilului tău de conducere și
poate rula nu numai exact pe centru, ci și mai spre stânga sau mai spre dreapta
propriei benzi.2
În combinație cu un sistem de navigație, Travel Assist este extins și cu un
sistem predictiv de reglare a vitezei și un sistem de
asistență în viraje. Travel Assist poate adapta astfel viteza
autovehiculului la limitările de viteză în vigoare, precum și la parcursul
traseului (curbe, sensuri giratorii etc.).1 3
În plus, în combinație cu cutia de viteze automată te deplasezi relaxat în
ambuteiaje și traficul bară la bară.
Până la max. 210 km/h
În cadrul limitelor sistemului.
Șoferul trebuie să fie pregătit în orice moment să anuleze intervenția sistemului de asistență și nu este absolvit de responsabilitatea sa de a conduce prudent autovehiculul.
Autovehiculele arătate în această prezentare pot să difere în unele detalii de programul de livrare actual din Romania. Sunt ilustrate parțial echipări speciale disponibile cu costuri suplimentare. Prețurile sunt neoblig., non-cart., orientative, incl. , 19% TVA., costuri de transport și luându-se în considerare adaosul resp. reducerea NoVA cf. § 6 NoVAG. Pentru ca textele să poată fi mai ușor de înțeles , am ales ori forma masculină, ori forma feminină a cuvintelor referitoare la persoane. Aceasta nu implică în niciun caz discriminarea sexului opus. Mulțumim pentru înțelegere.
Valorile indicate pentru consum și emisii au fost stabilite conform procedurilor legale de măsurare (Regulamentul (CE) 715/2007 în versiunea actuală în vigoare) în cadrul omologării de tip a autovehiculului, pe baza procedurii de verificare WLTP. Datele nu se referă la un anumit autovehicul și nu sunt o componentă a ofertei, ci servesc exclusiv la comparația diferitelor tipuri de autovehicule. Consumul și emisiile de CO2 ale unui autovehicul nu depind numai de utilizarea eficientă a combustibilului/electricității de către autovehicul, ci sunt influențate și de comportamentul de conducere, distanța parcursă și alți factori non-tehnici. Valori de consum, emisii de CO2 și autonomii diferite pot apărea din cauza echipărilor suplimentare și accesoriilor (de ex. anvelope, cuplă de remorcă, suport portbagaj de plafon etc.), precum și a stilului de conducere, vitezei, utilizării consumatorilor pentru confort/consumatorilor auxiliari, temperaturii exterioare, numărului de pasageri, încărcării suplimentare, alegerii profilului de deplasare, topografiei și multor altor factori. Acești factori influențează parametrii relevanți ai autovehiculului, ca de ex. greutatea, rezistența la rulare și aerodinamica. Taxa pe consumul standard de combustibil (NoVA), precum și compensațiile nemonetare se calculează în funcție de emisiile de CO2 în g/km.