Meniu
Căutare
Noul Polo GTI

Mai multe echipări. Mai multă satisfacție.

Noul Polo GTI demonstrează ce poate realiza cu adevărat o mașină, cu elemente de design sportive și echipamente inovatoare care duc performanța și plăcerea de a conduce la un nivel cu totul nou. Sunteți pregătiți pentru un upgrade în forță? Atunci puneți-vă centura!

Detailaufnahme des VW-Logos und des GTI-Badge mit roten Buchstaben am Heck des Polo GTI.

Performanță

De la 0 la uaaau!

Ein weißer VW Polo GTI fährt in einer Halle mit eingeschalteten LED-Matrix-Scheinwerfern und Lichtleiste in der Front

Cu performanța de sub capotă, noul Polo GTI își respectă promisiunea de performanță sportivă. Cutia de viteze cu ambreiaj dublu DSG vă asigură, de asemenea, că distracția nu se termină niciodată, permițând schimbarea imperceptibilă a treptelor de viteze și chiar ajutându-vă să economisiți combustibil.

mai facem o tură!

Detailaufnahme einer Felge eines weißen VW Polo GTI.

Chiar și simpla vedere a unui drum cu serpentine vă însuflețește imediat? Atunci sistemul electronic de blocare a diferențialului XDS care este o echipare standard în noul Polo GTI vă va aduce un zâmbet. Avantajul pe care îl oferă este că reduce tendința de subvirare. Sau, mai simplu spus, oferă plăcerea maximă a conducerii pe trasee sportive, cu serpentine.

Călătoria perfectă – întotdeauna

Blick von hinten au einen weißen Polo GTI, welcher mit eingeschalteten LED-Heckleuchten in einer dunklen Halle unter Leuchtelementen steht.

Vă bucurați de o plimbare liniștită prin oraș sau goniți cu viteză pe autostradă? Prin selectarea profilului de deplasare, noul Polo GTI este perfect adaptat cu dumneavoastră. Nu trebuie decât să atingeți profilul de deplasare dorit pentru adaptarea automată a motorului, direcției și chiar a schimbărilor de trepte pentru călătoria perfectă, de fiecare dată.

  • Eco: pentru condus cu consum redus de combustibil
  • Normal: pentru deplasarea zilnică de la A la B
  • Sport: pentru un consum sportiv la vitezele corespunzătoare
  • Personalizat: pentru combinația dumneavoastră proprie între opțiunile de mai sus

Design

Arată din ce este făcut

Blick auf die Seite eines weißen VW Polo GTI mit getönten Heckscheiben, GTI-Badge am Kotflügel und optionalen 18-Zoll Felgen "Faro".

Nu vă va impresiona doar ceea ce se află sub capota Polo GTI - aspectul său sportiv vorbește și de la sine. Desigur, etrierele clasice de frână roșii GTI și baghetele decorative sunt implicite - la fel ca și grila radiatorului, cu designul său distinct tip fagure. Pentru un aspect și mai atractiv, noul Polo GTI este echipat cu o bandă luminoasă cu leduri atrăgătoare în față, între farurile IQ.LIGHT LED Matrix și jantele sportive Milton-Keynes1 de 17 inch. Noile jante de 18 inch Faro1 sunt disponibile și ca echipament opțional. Și pentru că mulți oameni vă vor vedea autovehiculul Polo GTI doar din spate, este echipat cu o țeavă de evacuare a gazelor arse cromată și având desigur, de cele trei litere: GTI.

Vă ajută să vedeți și să fiți văzut.

Detailaufnahme der LED-Matrix-Scheinwerfer in der Front eines VW Polo GTI in Weiß, roter Zierstreifen und GTI-Badge erkennbar.

Cu siguranță noul Polo GTI nu poate fi trecut cu vederea - datorită farurilor sale IQ.LIGHT Matrix LED, printre alte caracteristici. Tehnologia inovatoare permite aprinderea sau stingerea deliberată a anumitor segmente de leduri, astfel încât să puteți conduce cu faza lungă aprinsă permanent, fără să orbiți alți participanți la trafic.2)

Și, bineînțeles, dacă o caracteristică este atât de impresionantă în partea din față, partea din spate trebuie să o aibă de asemenea: blocurile optice spate cu leduri cu semnalizatoare secvențiale și o lumină de frână animată. Imediat ce porniți motorul și acestea se aprind, este clar că Polo GTI adoră să lase concurența în urmă. .

Clasicul întâlnește digitalul

Detailaufnahme des Touch-Multifunktionslenkrads im Cockpit des VW Polo GTI.

Când vă așezați la volanul acestui model, veți fi întâmpinați de un aspect care combină elementele clasice de design GTI cu un elemente inovatoare. Elemente precum banda decorativă roșie, clema volanului GTI și legendarul model tartan se combină cu suprafețele tactile precum cele pentru instalația opțională de climatizare Climatronic, precum și Cockpit-ul digital Pro de 26,04 cm (10,25 inch). Nu în ultimul rând, Polo GTI oferă, de asemenea, experiența sonoră supremă cu radioul Ready 2 Discover, inclus ca echipare standard, cu ecranul său color TFT de 20,3 cm (8 inch).

Scaune premium cu acel factor de tradiție

Detailaufnahme der Vordersitze mit Kopfstützen im Polo GTI, die Sportsitze sind im Karomusterstoff "Clark" bezogen.

Scaunele sport premium incluse ca echipare standard oferă suport lateral optim pentru a face virajele și mai plăcute, în timp ce suportul lombar vă susține spatele în timpul accelerării. Panourile centrale ale scaunelor față și spate sunt disponibile ca echipări standard cu țesătura legendară tartan Clark. Ca alternativă, puteți decide să achiziționați pachetul interior opțional ArtVelours, care include panouri centrale elegante ArtVelours pentru scaune, precum și scaune confort Sport.

Totul sub control

Detailaufnahme des Touch-Multifunktionslenkrads im Cockpit des VW Polo GTI.

Interiorul noului Polo GTI se concentrează cu totul pe confortul inovator al utilizatorului - incluzând volanul sport multifuncțional tactil din piele, care vă asigură că aveți totul perfect sub control. Utilizați comenzile tactile pentru a naviga prin ghidul meniului inteligent și a accesa o multitudine de funcții în Cockpit-ul digital Pro sau sistemul Infotainment, cu o vibrație ușoară care vă confirmă introducerea. Această soluție înseamnă că nu va trebui niciodată să vă luați mâinile de pe volan - sau ochii de la drum.

Deschis spre noi orizonturi

Blick von oben auf einen VW Polo in Blau mit optionalem Panorama-Schiebedach.

Cu suprafața sa vitrată enormă, care se întinde dincolo de întreaga lățime a plafonului, trapa panoramică electrică opțională rabatabilă/glisantă este un element frapant în sine. Nu numai că scaldă interiorul cu lumină, oferă și o perspectivă asupra cerului și, atunci când este deschisă, lasă să intre razele soarelui și aerul proaspăt. Dumneavoastră alegeți cât de mult doriți din toate acestea: trapa poate fi reglată sau deschisă complet, iar atunci când soarele strălucește puternic, geamul fumuriu și parasolarul-rulou de înaltă calitate asigură faptul că interiorul păstrează o temperatură confortabilă.

Detailaufnahme der 18-Zoll-Felge "Faro" beim Polo GTI.
Detailaufnahme der verchromten Abgasendrohre am Heck des Polo GTI.
Detailaufnahme des VW-Logos und des GTI-Badge mit roten Buchstaben am Heck des Polo GTI.
Detailaufnahme der 18-Zoll-Felge "Faro" beim Polo GTI.
Detailaufnahme der verchromten Abgasendrohre am Heck des Polo GTI.
Detailaufnahme des VW-Logos und des GTI-Badge mit roten Buchstaben am Heck des Polo GTI.

IQ.DRIVE

Vă menține pe banda dumneavoastră de rulare și îi ține pe ceilalți la distanță.

Un VW Polo albastru circulă pe autostradă.

Noul Polo GTI include un volan capacitiv dacă optați pentru Travel Assist9): datorită unei suprafețe sensibile la atingere, acesta poate detecta dacă țineți fizic mâinile pe volan. Travel Assist oferă confort la condus, oferind asistență în situații monotone și obositoare10). ravel Assist vă ajută de asemenea să vă mențineți banda și viteza, ținând cont de distanța față de autovehiculele din față, în special pe autostrăzi și drumuri principale10).

Păstrează distanța și limitele de viteză.

Grafik wie im VW Polo die Automatische Distanzregelung ACC funktioniert.

Tempomatul adaptiv opțional (ACC)11) kvă poate ajuta să mențineți viteza maximă presetată (până la 210 km/h) și distanța față de autovehiculul din față.12) Vă ajută de asemenea noul Polo să se oprească și să repornească automat în ambuteiaje. Tempomatul predictiv și funcția de asistență în viraje sunt adăugate la sistemul ACC în combinație cu sistemul de navigație opțional.13) Acestea vă ajută să evitați încălcarea limitelor de viteză prin identificarea limitelor oficiale de-a lungul traseului.12) Sistemul utilizează de asemenea date despre traseu de la sistemul de navigație pentru a adapta viteza autovehiculului în viraje, intersecții (ieșiri) și sensuri giratorii.12)

Intrarea într-un loc de parcare, simplificată

Grafik wie im VW Polo der Parklenkassistent "Park Assist" funktioniert.

Noul Polo GTI cu sistemul opțional Park Assist14) inclusiv sistemul de avertizare pentru distanță la parcare nu vă spune numai dacă un loc de parcare este suficient de mare, atunci când treceți pe lângă el, ci poate să și parcheze pentru dumneavoastră.15) Dumneavoastră controlați ambreiajul, accelerația și frâna și observați împrejurimile,15) iar sistemul face restul.

  • Senzorii scanează locurile de parcare adecvate (până la o viteză de maxim 40 km/h).
  • Spațiile de parcare paralele trebuie să aibă lungimea autovehiculului plus 80 cm distanță de manevrare pentru parcare și cel puțin 25 cm în fața și în spatele autovehiculului pentru ieșirea dintr-un loc de parcare.
  • Spațiile de parcare transversale trebuie să dispună de un spațiu de cel puțin 35 cm pe ambele laturi.

Schimbați benzile în mod sistematic.

Grafik wie im VW Polo der Spurwechselassistent "Side Assist" funktioniert.

Sistemul de asistență la schimbarea benzii Side Assist15) zeigt per LED-Leuchte in den Außenspiegeln andere Fahrzeuge im toten Winkelutilizează un led în oglinzile exterioare, pentru a indica dacă există alte autovehicule în unghiul mort sau care se deplasează la până la 50 m în spatele dumneavoastră.16) Atunci când semnalizați intenția de schimbare a benzii, sistemul calculează dacă unul dintre aceste autovehicule ar putea reprezenta un pericol, în funcție de poziție și viteză, și apoi se aprinde intermitent pentru a vă avertiza în acest sens.