Broșuri cu și despre Polo.

Polo - Liste de prețuri, cataloage și multe altele − în format pdf.

Prototip aproape de producția de serie
Următoarele modele prezintă echipări opționale.

1) Echipare standard la liniile de echipare Polo Style și Polo R-Line 

2) În limitele sistemului.

3) Standard pentru Polo, Polo Life și Polo R-Line

4) Standard pentru Polo Style, disponibil ca opțiune pentru Polo Life și Polo R-Line

5) Declinarea răspunderii We Upgrade:

Pentru a achiziționa elemente We Upgrade, veți avea nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID, un contract valabil We Connect și de o autentificare ca utilizator principal, ceea ce înseamnă că contul dumneavoastră de utilizator trebuie să fie asociat cu respectivul autovehicul. Trebuie de asemenea să vă asigurați să autovehiculul îndeplinește specificațiile tehnice necesare pentru respectivul element. Elementele We Upgrade disponibile pentru respectivul autovehicul pot fi vizualizate de utilizatorul principal în magazinul In-Car din sistemul Infotainment sau în magazinul online We Connect la adresa shop.volkswagen-we.com. Prin urmare, produsele destinate vânzării pot fi achiziționate și din magazinul virtual We Connect, utilizând modalitățile de plată disponibile afișate în prezent acolo. Funcțiile We Upgrade achiziționate și activate rămân în autovehicul și pot fi utilizate de orice șofer, însă nu sunt transferabile către alte autovehicule.

3. Pentru a utiliza serviciile We Connect veți avea nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele dumneavoastră de utilizator și parola. De asemenea, trebuie încheiat online un contract separat We Connect sau We Connect Plus cu Volkswagen AG. Pentru We Connect Plus aveți la dispoziție 90 de zile de la predarea autovehiculului pentru a-l înregistra la myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației "Volkswagen We Connect" (disponibilă în App Store și Google Play Store) și pentru a utiliza serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate. 

Utilizarea serviciilor mobile online We Connect este posibilă prin intermediul unei conexiuni integrate la internet. Cu excepția serviciilor "Streaming & Internet" și a unor aplicații In-car individuale, costurile pentru traficul de date pe teritoriul Europei sunt suportate de către Volkswagen AG acolo unde există acoperire de rețea. Pentru utilizarea serviciilor "Streaming & Internet" a unor aplicații In-Car individuale și a hotspot-ului WLAN se pot achiziționat pachete de date de la partenerul de conectivitate extern Cubic Telecom, acestea putând fi utilizate în numeroase țări europene în care este disponibilă acoperirea rețelei. Informațiile cu privire la condițiile contractuale generale, tarife și țările acoperite pot fi găsite la adresa vw.cubictelecom.com. Alternativ, serviciile web radio și streaming media se pot utiliza cu ajutorul unui dispozitiv mobil (de ex. smartphone), care poate fi transformat într-un hotspot WLAN mobil. În acest caz, serviciile relevante sunt disponibile numai în contextul unui contract de telefonie mobilă existent între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă sau al unui contract încheiat separat în acest scop și numai acolo unde este disponibilă acoperirea. În funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, transferul de date prin internet poate genera costuri suplimentare (de ex. taxe de roaming), în special dacă îl utilizați în afara țării. 

Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect, va fi necesar să aveți un contract de telefonie mobilă existent sau încheiat separat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă pentru un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android compatibil și o cartelă SIM cu opțiune de date.  

Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect Plus descrise în pachete poate să varieze de la țară la țară și depinde, de asemenea, de autovehicul și echipare. Serviciile sunt disponibile pentru perioada contractuală agreată și pot fi modificate sau anulate pe această perioadă contractuală. Detalii suplimentare se pot obține la adresa connect.volkswagen-we.com și de la reprezentanța dumneavoastră Volkswagen. Informațiile privind tarifele de telefonie sunt disponibile de la furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă.

7) Comanda vocală online este disponibilă în prezent pentru următoarele limbi: germană, engleză (Marea Britanie și SUA), franceză, spaniolă, cehă și italiană.

8) Pentru a utiliza serviciile We Connect veți avea nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele dumneavoastră de utilizator și parola. De asemenea, trebuie încheiat online un contract separat We Connect sau We Connect Plus cu Volkswagen AG. Pentru We Connect Plus aveți la dispoziție 90 de zile de la predarea autovehiculului pentru a-l înregistra la myvolkswagen.net sau prin intermediul aplicației "Volkswagen We Connect" (disponibilă în App Store și Google Play Store) și pentru a utiliza serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate. 

Utilizarea serviciilor mobile online We Connect este posibilă prin intermediul unei conexiuni integrate la internet. Cu excepția serviciilor "Streaming & Internet" și a unor aplicații In-car individuale, costurile pentru traficul de date pe teritoriul Europei sunt suportate de către Volkswagen AG acolo unde există acoperire de rețea. Pentru utilizarea serviciilor "Streaming & Internet" a unor aplicații In-Car individuale și a hotspot-ului WLAN se pot achiziționat pachete de date de la partenerul de conectivitate extern Cubic Telecom, acestea putând fi utilizate în numeroase țări europene în care este disponibilă acoperirea rețelei. Informațiile cu privire la condițiile contractuale generale, tarife și țările acoperite pot fi găsite la adresa vw.cubictelecom.com. Alternativ, serviciile web radio și streaming media se pot utiliza cu ajutorul unui dispozitiv mobil (de ex. smartphone), care poate fi transformat într-un hotspot WLAN mobil. În acest caz, serviciile relevante sunt disponibile numai în contextul unui contract de telefonie mobilă existent între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă sau al unui contract încheiat separat în acest scop și numai acolo unde este disponibilă acoperirea. În funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, transferul de date prin internet poate genera costuri suplimentare (de ex. taxe de roaming), în special dacă îl utilizați în afara țării. 

Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect, va fi necesar să aveți un contract de telefonie mobilă existent sau încheiat separat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă pentru un smartphone cu un sistem de operare iOS sau Android compatibil și o cartelă SIM cu opțiune de date.  

Disponibilitatea serviciilor individuale We Connect și We Connect Plus descrise în pachete poate să varieze de la țară la țară și depinde, de asemenea, de autovehicul și echipare. Serviciile sunt disponibile pentru perioada contractuală agreată și pot fi modificate sau anulate pe această perioadă contractuală. Detalii suplimentare se pot obține la adresa connect.volkswagen-we.com și de la reprezentanța dumneavoastră Volkswagen. Informațiile privind tarifele de telefonie sunt disponibile de la furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă.

9) Parte a pachetului opțional IQ.DRIVE

10) În limitele sistemului. Șoferul trebuie să fie permanent pregătit să intervină în sensul anulării sistemelor de asistență. Aceste sisteme nu anulează responsabilitatea șoferilor cu privire la condusul precaut și cu atenția cuvenită.

11) Parte a pachetului IQ.DRIVE

12) În limitele sistemului.

13) Disponibil numai începând cu o dată ulterioară.

14) Parte a pachetului opțional de asistență pentru șofer

15) În limitele sistemului. Șoferul trebuie să fie permanent pregătit să intervină în sensul anulării sistemelor de asistență. Aceste sisteme nu anulează responsabilitatea șoferilor cu privire la condusul precaut și cu atenția cuvenită.

16) În limitele sistemului. Șoferul trebuie să fie permanent pregătit să intervină în sensul anulării sistemelor de asistență. Aceste sisteme nu anulează responsabilitatea șoferilor cu privire la condusul precaut și cu atenția cuvenită.

17) Disponibil la pachetul Sport pentru liniile de echipare Style și R-Line. Echipare standard la Polo GTI.

 18) Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați în timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.

Închide
Meniu
Inchidere meniu
Închide

Configurator

Distribuitor

Stoc disponibil

Noul Polo

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen