Meniu
Căutare

Wolfsburg (Germania) - Polo este parte integrantă a segmentului de mașini mici din 1975 și este unul dintre cele mai de succes modele din clasa sa - nu numai în Germania, ci și pe numeroase piețe din întreaga lume. Până în prezent au fost vândute circa 18 milioane de unități. Volkswagen continuă istoria de 45 de ani a produsului său cu noul Polo și va sărbători premiera mondială virtuală a acestuia joi, 22 aprilie la ora 11 am.

În versiunea notchback din anii 1970, cea a legendarului Polo Coupé G40, a modernului Cross Polo, a modelului propulsat cu gaz natural Polo TGI1 sau a extrem de sportivului Polo GTI2, Volkswagen a produs de-a lungul deceniilor modele Polo de pionierat, economice, sportive și uneori neconvenționale. La fel ca în cazul modelului Golf, Volkswagen a reușit ceea ce părea aproape imposibil în ceea ce privește designul: a creat o mașină mică, șic, cu un design atemporal si a plasat-o într-un segment sensibil din punct de vedere al prețurilor pentru toate generațiile de Polo. Și noua versiune Polo continuă această evoluție. Schițele care prezintă noile benzi luminoase și farurile cu leduri din grila frontală oferă o primă impresie asupra designului său optimizat.

Informații detaliate vor fi disponibile în curând, premiera mondială virtuală a noului Polo urmând să aibă loc joia aceasta, 22 aprilie, la ora 11 am (link). Un lucru este deja clar: la fel ca designul, și structura de ofertare a acestui best-seller a fost revizuită. Apar noi tehnologii, instrumentele devin tot mai digitale și, datorită unei mai bune conectări în rețea, pasagerii sunt "întotdeauna conectați" - astfel încât povestea de succes a acestui autovehicul să poată continua.

1__Polo TGI GNC consum de combustibil în kg/100 km: urban 4,2-4,1 / extra-urban 2,9-2,7 / în regim mixt 3,4-3,3; emisii de CO__2 în regim mixt în g/km: 93-89; clasa de eficiență: A+ 2Polo GTI - consum de combustibil în l/100 km: urban 7,7, extra-urban 4,9, în regim mixt 5,9; emisii de CO__2 în regim mixt în g/km: 134; clasă de eficiență: C