Meniu
Căutare
Ein VW Servicemitarbeiter vor einem roten Volkswagen mit Dieselmotor und einer geöffneten Motorhaube in einer Werkstatt

Informatii privind motoarele diesel EA189

Ein VW Servicemitarbeiter vor einem roten Volkswagen mit Dieselmotor und einer geöffneten Motorhaube in einer Werkstatt

Informatii privind motoarele diesel EA189

În cazul unei rechemări a autovehiculelor diesel este vorba despre mult mai mult decât numai despre motoare. Noi tratăm cu atenție fiecare client în parte, căci fiecare client este important pentru noi. De aceea am modificat până acum mii de modele Volkswagen cu succes.

Însă nu doar atât: Volkswagen AG a dezvoltat, a testat și a verificat. În prezent, fiecare soluție tehnică dezvoltată este omologată de serviciul Federal de Înmatriculare (KBA), în urma unor testări stricte.

Aceasta înseamnă că: Din acest moment, orice unitate de service Volkswagen din Romania poate procesa orice motor diesel afectat. Toți clienții Volkswagen ale căror autovehicule nu au fost modificate încă, vor primi în scurt timp o informare.

Vă mulțumim pentru înțelegerea și fidelitatea față de marca noastră. Vom depune în permanență toate eforturile pentru a restabili încrederea dumneavoastră în marca Volkswagen. Iar noi suntem 100% satisfăcuți doar atunci când și clienții noștri sunt din nou 100% satisfăcuți de autovehiculul lor Volkswagen.

Deoarece fiecare client este important pentru noi.

Vă rugăm să verificați dacă autovehiculul dumneavoastră este afectat

Vă rugăm să introduceți numărul de identificare a autovehiculului (FIN). Veți găsi acest număr în față în Manualul de Service, în partea de jos a parbrizului sau în talonul autovehiculului (rândul E).

Vă rugăm să rețineți: Prin procedura de căutare, se verifică exclusiv dacă autovehiculul dumneavoastră marca Volkswagen și Volkswagen Autovehicule Comerciale este afectat de campania de optimizare a emisiilor oxizi de azot. Autovehiculele care au fost comercializate în SUA și Canada nu sunt luate în calcul în solicitare.

O prezentare generală actualizată a tuturor modelelor afectate de abateri ale datelor privind emisiile de CO₂de la Volkswagen este disponibilă aici. Dacă în urma unei interogări anterioare a rezultat faptul că autovehiculul dumneavoastră este afectat de problematica CO₂, vă rugăm să verificați din nou acest lucru utilizând tabelul.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați un Partener Volkswagen preferat de dumneavoastră.

Verificați acum numărul de identificare a autovehiculului

Ce este un număr de identificare a autovehiculului?

Numărul de identificare a autovehiculului (VIN) este un număr din 17 caractere, pe baza căruia autovehiculul poate fi identificat în mod clar. Acest număr se regăsește în talonul autovehiculului, în certificatul de înmatriculare partea 1 sau în partea de jos a parbrizului.

Informații actuale pentru client

Pe această pagină puteți găsi cele mai importante informații, comunicate de presă și puncte de vedere cu privire la dezvoltarea actuală din cadrul Volkswagen, în ceea ce privește tematica diesel.

Visualisierung der Stelle an der Windschutzscheibe, an der sich die FIN an einem Fahrzeug befindet
Visualisierung der Volkswagen FIN in der Zulassungsbescheinigung Teil 1

Întrebări și răspunsuri

Pe această pagină puteți găsi întrebări și răspunsuri cu privire la dezvoltarea actuală din cadrul Volkswagen. Aceste informații sunt actualizate cu regularitate. Ele se referă exclusiv la examinările curente ale valorilor nejustificate ale emisiilor de CO2și valorilor de consum la unele modele de autovehicule și la campania de optimizare a emisiilor de oxizi de azot.

Întrebări frecvente cu privire la oxizii de azot (NOx)

Autovehiculul meu este afectat, trebuie să merg cu el la service?

Nu. Toate autovehiculele afectate sunt sigure din punct de vedere tehnic și sunt apte de drum.

Autovehiculul meu este vizat, pot folosi autovehiculul în continuare?

Da, toate autovehiculele afectate sunt sigure din punct de vedere tehnic și sunt apte de drum.

De ce are nevoie autovehiculul meu de măsurile tehnice?

La comanda electronică a motorului autovehiculelor cu motoare afectate, a fost folosită o funcție software ce recunoaște ciclul de conducere a testului de tip oficial. În funcție de recunoașterea ciclului de conducere, comanda electronică a motorului intră în unul din cele două moduri: Modul 1, cu un conținut optim de noxe pentru condițiile de testare, sau modul 2, pentru valori optime de particule la deplasarea pe șosea.

Autovehiculul meu este afectat, cine mă va informa cu privire la următoarele etape?

Volkswagen vă va contacta cât mai curând posibil pentru a vă informa despre măsurile necesare.

Întrebări frecvente cu privire la CO2

Cât de mari sunt diferențele dintre valorile de CO2 specificate și valorile măsurate?

În acest caz, este vorba despre diferențe de gramaj cu o zecimală. Iată explicația: 3g CO2/km emisii suplimentare echivalează cu aproximativ 0,1 l/100 km consum suplimentar. Este important să subliniem faptul că valorile măsurate se raportează la ciclul european de conducere NEDC (NEFZ). Consumurile reale, pe care clienții le experimentează ca atare, nu se modifică.

Care sunt acum consecințele pentru client?

Clienții nu sunt vizați de modificări. Valorile consumului real la autovehiculele clienților nu se modifică, în plus, nu sunt necesare măsuri tehnice implementate la autovehicule.

Se preconizează modificări tehnice sau actualizări software la modelele afectate?

Nu, valorile de CO2 și de consum măsurate sunt transferate, ca parte a procesului de omologare, în documentația viitoarelor autovehicule noi și sunt incluse ulterior în întreaga comunicarea­comercială. Nu se efectuează verificări de software sau modificări tehnice.

Autovehiculul meu are un consum considerabil mai mare, în comparație cu valorile specificate în documentația autovehiculului și în cataloage. Care este explicația acestui fapt? Valorile de testare oficiale nu prezintă totuși importanță?

La așa numitul NEDC (NEFZ) (Noul Ciclu de Conducere European), un ciclu de conducere standard pentru Europa, în baza căruia se efectuează testele de omologare, este vorba despre o valoare comparativă și implicit un reper de orientare pentru clienți, în scopul evaluării diferitelor autovehicule ale diverșilor producători, în ceea ce privește comportamentul de consum al respectivelor autovehicule. De regulă, comportamentul în trafic este diferit în practică, de aceea, valorile de omologare și cele practice referitoare la consum pot fi comparate între ele doar într-o anumită măsură. Începând din anul 2017, a fost introdusă așa-numita WLTP drept procedură de omologare, în care se vor realiza viteze și accelerații mai mari. Din aceste considerente, WLTP este prezentă într-un context cât mai real.