Pentru prima dată într-un Volkswagen, planşa digitală de instrumente, aşa-numitul
Digital Cockpit, împreună cu ecranul sistemului multimedia sunt poziţionate în
spatele unui panou curbat din sticlă (aşa-numitul "curved Display"). Pe scurt:
Innovision Cockpit. Posibilitatea de a controla funcţiile prin atingere, voce şi
gesturi permite utilizarea deosebit de facilă, nemaifiind nevoie de butoane
mecanice, butoane rotative sau taste. Ecranul imens este utilizat pentru redarea a
numeroase funcţii prin intermediul unor grafici şi animaţii atractive. Puteţi
personaliza ecranul de start cu fotografiile şi funcţiile preferate. Aveți, de
asemenea, posibilitatea de a mări anumite afişaje cu funcţia zoom, ceea ce, în mod
evodent, nu era posibil la ceasurile de bord şi ecranele clasice.
Innovision Cockpit este compus din Digital Cockpit, sistemul multimedia "Discover
Premium", interfaţa "Business" pentru telefonie cu funcţie inductivă de încărcare
pentru smartphone-uri, plus 4 intrări USB. Aplicaţia integrată Car-Net App-Connect
vă permite să folosiţi aplicaţiile smartphone-ului pe ecranul tactil de mari
dimensiuni. Aveţi la dispoziţie și cele trei sisteme MirrorLink®, Google Android
Auto™ şi Apple CarPlay™. De asemenea, pasagerii dumneavoastră pot controla şi ei
funcţiile multimedia în timpul călătoriilor, folosindu-şi tableta sau
smartphone-ul. Astfel, de exemplu, cu "Volkswagen Media Control", cei de pe
banchetă pot contribui la playlist sau persoana de pe scaunul din dreapta poate
controla sistemul de navigaţie. Pentru încărcarea dispozitivelor mobile şi pentru
transmiterea de date, vă stau la dispoziție port-urileUSB, integrate atât în faţă,
cât şi în spate.
Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați în timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.