Dacă din spate se apropie o maşină pe care nu o puteţi vedea în oglinda laterală şi nici în cea din spate, atunci aceasta se află în mult-temutul unghi mort. La schimbarea benzii vă ajută privirea consacrată peste umăr, iar acum vă vine în ajutor adițional şi senzorul opţional Blind Spot². Acesta vă poate avertiza¹ încă de la viteze de deplasare de 15 km/h, cu ajutorul LED-urilor de pe oglinzile exterioare. Dacă dumneavoastră totuşi semnalizaţi în continuare, LED-urile de avertizare vor clipi mai puternic şi mai rapid, pentru a vă atrage atenţia asupra vehiculului din unghiul mort. În combinaţie cu asistentul de menţinere a benzii de rulare, Lane Assist, ce este inclus în dotarea standard, senzorul Blind Spot vă poate chiar avertiza intervenind cu o măsură de corecţie asupra direcţiei¹.
Iar asistentul pentru ieşirea din parcare² vă ajută¹ la manevrele de ieşire în marşarier de pe un loc de parcare. Senzorii din bara de protecţie spate permit sistemului să monitorizeze traficul care vine din lateral, în spatele maşinii. Dacă din lateral se apropie un alt autovehicul, un biciclist sau chiar un pieton, veţi fi avertizat cu un semnal sonor şi cu un afişaj pe display-ul sistemului multimedia. Dacă şoferul nu reacţionează la timp, sistemul poate reduce gravitatea urmărilor unei eventuale coliziuni sau, în cazul ideal, poate chiar evita în totalitate coliziunea.
Vă rugăm să aveţi în vedere că toate sistemele acţionează în anumite limite tehnice şi că în continuare se impune ca şoferul să conducă preventiv şi cu atenţie.
Intră mai târziu în producţie.
Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați în timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.