Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Acceptă și continuă

Volkswagen susține BRD FIRST Tech Challenge România, cea mai importantă competiție de robotică dedicată tinerilor din România

09.01.2019

Volkswagen susține BRD FIRST Tech Challenge România, cea mai importantă competiție de robotică dedicată tinerilor din România

 Volkswagen susține cea  mai importantă competiție de robotică din România prin intermediul platformei The Braingineers, dorind să cultive importanța gândirii inovatoare, practice și orientate spre nevoi umane viitoare. În susținerea acordată pentru BRD FIRST Tech Challenge România, Volkswagen a plecat de la crezul că printre copiii care construiesc azi roboți se găsesc inginerii care vor proiecta mașinile de mâine.

Printre acțiunile pe care Volkswagen le va întreprinde în cadrul acestui parteneriat se numără consilierea participanților la competiție prin intermediul propriului personal tehnic, crearea unor webinarii speciale și oferirea accesului participanților la imprimante 3D și la piese de schimb, plus teste de condus pe mașini Volkswagen pentru părinții elevilor înscrişi în competiție. Volkswagen va oferi câștigătorilor la finalul competiției un premiu special constând într-o vizită în fabrica mărcii de la Wolfsburg.

Marca germană va fi și partenerul de mobilitate al competiției. Clienții care achiziționează o mașină Volkswagen până la finalul lunii martie 2019 pot dona 15 euro pentru acest proiect, sumă care va fi dublată prin donații realizate de reprezentanța locală a mărcii germane. Unii dintre clienții care vor dona pentru acest proiect vor fi aleși prin tragere la sorți pentru a se alătura copiilor câştigători în cadrul vizitei realizate la sediul central Volkswagen din Wolfsburg, parte a premiului special oferit de marcă în pentru ediția din acest an a BRD FIRST Tech Challenge România.

Prima acțiune Volkswagen de susținere a acestei competiții constă în lansarea unui film special pe care îl va populariza în mediul online. Mesajul central pleacă de la noul slogan Volkswagen - "We make the future real" - și transmite ideea că persoanele care vor schimba cu adevărat viitorul sunt generațiile tinere, din care fac parte și participanții la competiția BRD FIRST Tech Challenge România.

"Studiile  organizațiilor internaționale arată că două treimi dintre copiii din ciclul primar vor ajunge să lucreze pe poziții care nu au fost încă inventate. Acesta este un motiv pentru noi să ne implicăm pentru a ajuta tinerii să dezvolte competențe digitale. Educația în domenii tehnice este o prioritate la nivel mondial și, cu atât mai mult, pentru producătorii auto", declară Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen. "BRD FIRST Tech Challenge România este o competiție pentru susținerea celor care vor să influențeze viitorul prin ceea ce fac azi. Vorbim despre copii care au crescut cu tehnologia și știu să o folosească. Vrem să-i ajutăm să continue să dezvolte o gândire inovatoare, practică, orientată spre soluții viitoare viabile", adaugă Bogdan Florea.

 

"Sunt foarte mândră de «robotiștii» mei - așa cum le spun eu copiilor din programul Nație Prin Educație - pentru că sunt copii care vin chiar și în weekend la școală să învețe ceva nou și să își construiască acești roboți. Mulți profesori din program ne-au mărturisit că nu s-a întâmplat niciodată în cariera lor didactică să fie sunați de elevi să vină la școală în afara orelor de curs. Aici nu este vorba numai despre roboți. Programul îi învață pe elevi să lucreze în echipă. Fiecare echipă funcționează ca un start-up. Nație Prin Educație trimite primele patru echipe în S.U.A - Detroit, la Campionatul Mondial FTC. Le mulțumesc partenerilor care fac posibil acest lucru", a declarat Dana Războiu, Președintele Asociației Nație Prin Educație.

 Asociația Nație Prin Educație organizează cel mai mare campionat internațional de robotică pentru elevi desfășurat în România. Competiția se află la cea de-a treia ediție și reușește să atragă în medie 2.000 de elevi, circa 300 de mentori și aproximativ 200 de voluntari.

Start Video