2017 Premiul AutomotiveINNOVATIONS: Volkswagen câștigă premiul pentru cel mai inovativ brand de volum

04.05.2017

→ Center of Automotive Management (CAM) și PwC acordă încă o dată prestigiosul premiu companiei Volkswagen

→ Alte premii pentru cel mai inovativ brand de volum în domeniile "Interfață și conectivitate" și "Condus autonom și siguranță"

 

Wolfsburg / Frankfurt (Germania) - Astăzi, brandul Volkswagen a primit premiul pentru "Cel mai inovativ brand de volum" din partea Centrului pentru Management în domeniul Automobilistic (Center of Automotive Management - CAM). Premiul recunoscut în industrie a fost prezentat la gala din Frankfurt lui Stefan Gies, Șef Departament Dezvoltare Șasiuri pentru Autoturisme în cadrul companiei Volkswagen. În plus, Volkswagen a primit încă două premii pentru cel mai inovativ brand la categoriile "Interfață și conectivitate" și "Condus autonom și siguranță".

Conform unui studiu realizat de CAM în cooperare cu PricewaterhouseCoopers (PwC), brandul Volkswagen a fost și în anul acesta brandul de volum care a înregistrat cel mai mare progres. Acest lucru înseamnă că renumitul constructor de automobile din Wolfsburg a fost capabil să-și apere cu succes poziția din anul precedent. Timp de ani de zile, studiul AutomotiveINNOVATIONS a identificat tendințele viitoare și profilul de inovare al diferitelor branduri auto pe baza diferitelor inovații tehnice ale vehiculelor. Justificând în mod oficial acordarea premiului în acest an, CAM ași PwC au afirmat: "Având 60 inovații separate , Volkswagen este, de departe, cel mai inovativ brand de volum. Printre caracteristicile de mare succes se numără Trailer Assist, care este disponibil pentru prima oară pentru Golf și Tiguan, reprezentând totodată o inovație pe plan global în respectivele segmente."

 

Actualul studiu CAM subliniază, de asemenea, că puterea de inovare a brandului Volkswagen rezidă, printre altele, în categoria "Interfață și conectivitate" și oferă următoarea justificare pentru acest fapt: "Pentru prima oară este disponibil, în această clasă, controlul prin intermediul gesturilor pentru sistemele infotainment ale noului model de Golf update, care fac posibilă operarea intuitivă. În plus, inovații precum Doorbird app, prin care mașina se poate conecta cu sistemul de interfon din casă, au determinat succesul brandului Volkswagen în această categorie."

 

Conform studiului CAM, brandul Volkswagen a confirmat, de asemenea, rolul său de pionier în domeniul "Condus autonom și siguranță". "Prin intermediul 'Side Assist Plus', modelul Tiguan este primul autovehicul din segmentul său având un pachet de asistență activă, care monitorizează unghiul mort, printre alte caracteristici. Mai mult, prin Rear Traffic Alert șoferul poate fi avertizat că se apropie de alte vehicule, fiind posibilă chiar și frânarea automată, în cazul în care șoferul nu reacționează corespunzător."

 

Centrul pentru Management Automobilistic (Center of Automotive Management) cu sediul în Bergisch-Gladbach (Germania), aflat sub conducerea profesorului Stefan Bratzel, este un institut științific independent, dedicat cercetării empirice în domeniul automobilistic și al mobilității. Acesta a acordat, timp de mai mulți ani, premii celor mai inovativi producători de mașini ai anului, în colaborare cu PricewaterhouseCoopers. 60 producători auto din întreaga lume au fost luați în considerare pentru analiza de anul acesta. 

Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Acceptă și continuă