Sisteme de siguranță auto.

Volkswagen acordă o importanță deosebită siguranței rutiere. Pentru ca dumneavoastră să beneficiați de cel mai înalt nivel de siguranță, automobilele Volkswagen sunt dotate cu numeroase sisteme de siguranță activă, cu rolul de a preveni producerea unui accident şi de siguranță pasivă careasigură protecția optimă a pasagerilor în cazul unui impact.

 

Sisteme de siguranță auto activă (elemente noi pentru platforma A7):

1. Sistemul de asistare a menținerii benzii de mers - Lane Assist

Lane Assist este un sistem de siguranță care asistă conducătorul auto la menținerea benzii de mers prin urmărirea marcajelor de pe şosea. Urmărirea marcajelor se face cu ajutorul unei camere video amplasate la baza oglinzii retrovizoare din interiorul autoturismului. În momentul în care este sesizată tendința de părăsire a benzii de mers, fără semnalizarea intenției de schimbare a direcției, sistemul Lane Assist intervine prin aplicarea unei corecții prin intermediul sistemului de direcție.

 2. Sistemul adaptiv de menținere a vitezei - Adaptive Cruise Control

Ce înseamnă Cruise Control? 

Adaptive Cruise Control este unul dintre sistemele de siguranță auto integrate în automobilele Volkswagen care permite menținerea vitezei de deplasare, concomitent cu evaluarea distanței față de autovehiculul antemergător. Distanța este evaluată cu ajutorul unui senzor radar, iar în momentul în care aceasta scade sub valoarea reglată de către conducătorul auto, sistemul de frânare intervine pentru restabilirea distanței. Varianta Stop&Go a sistemului Adaptive Cruise Control oferă posibilitatea frânării până la oprire (pentru autoturismele echipate cu cutie de viteze automată) cu plecare de pe loc automată, urmând autovehiculul antemergător.

Sisteme de siguranță pasivă (elemente noi pentru platforma A7)

 

1. Sistemul de prevenire a coliziunilor multiple (Multi Collision Brake)

Multi Collision Brake este unistem de siguranță care în momentul sesizării unui impact încearcă să prevină părăsirea benzii de mers prin frânarea automată a autoturismului. Frânarea are loc până la o viteză de 10 km/h, conducătorul auto având posibilitate să intervină în orice moment asupra comenzilor autoturismului, preluând controlul acestuia. Prin sistemul Multi Collision Brake se încearcă evitarea părăsirii benzii de mers pentru ca autoturismul să nu ajungă pe contrasens, unde ar putea fi implicat în coliziuni suplimentare.

2. Caroseria

Construcția modulară a modelelor permite utilizarea comună de componente între modelele mărcilor concernului Volkswagen. Astfel, se dezvoltă o bază comună de module care pot fi utilizate pentru construcția unei game largi de modele.

Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Acceptă și continuă