Tiguanul dumneavoastră vă ascultă acum fiecare cuvânt.

De acum, puteți comunica cu modelul dumneavoastră Tiguan și mai intuitiv. Rămâneți cu privirea la drum și exprimați-vă dorințele printr-un dialog natural - prin intermediul comenzii vocale intuitive puteți opera de exemplu cu ușurință radioul, sistemul de navigație sau telefonul. Fără comenzi specifice. Doar spuneți ce doriți. Sistemul vă va înțelege. Iar cu comanda vocală online de la We Connect Plus* lucrurile stau chiar mai bine.

* Pentru a utiliza serviciile We Connect aveți nevoie de un cont de utilizator Volkswagen ID și trebuie să vă autentificați în We Connect cu numele dumneavoastră de utilizator și parola. Trebuie să încheiați de asemenea un contract separat We Connect sau We Connect Plus cu Volkswagen AG online. Pentru We Connect Plus aveți la dispoziție 90 de zile de la livrarea autovehiculului pentru a-l înregistra pe portal.volkswagen-we.com și a utiliza serviciile pe întreaga durată a perioadei de gratuitate agreate.

Utilizarea serviciilor mobile online de la We Connect este posibilă prin intermediul unei conexiuni la internet integrate. Costurile pentru traficul de date generate pe teritoriul Europei sunt acoperite de către Volkswagen AG în limitele acoperirii rețelei, cu excepția serviciilor Streaming & Internet. Pentru serviciile Streaming & Internet și hotspot-ul WLAN, se pot obține pachete de date la tarif fix de la partenerul mobil extern Cubic Telecom, care se pot utiliza în limita acoperirii oferite de rețea în numeroase țări europene. Veți găsi informațiile cu privire la prețuri și țările suportate la adresa vw.cubictelecom.com. Alternativ, este posibilă utilizarea de radio prin internet și streaming media prin intermediul unui dispozitiv mobil (de exemplu, un smartphone) care poate funcționa ca hotspot mobil WLAN. În acest caz, serviciile aferente sunt disponibile numai cu un contract de telefonie mobilă încheiat separat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă și numai în cadrul acoperirii rețelei mobile. În funcție de tarifele dumneavoastră de telefonie mobilă, recepționarea de date de pe internet poate genera costuri suplimentare (de ex. taxe de roaming), în special dacă utilizați Car-Net în afara țării.

Pentru a utiliza aplicația gratuită We Connect aveți nevoie de un smartphone cu iOS sau sistem de operare Android adecvat și o cartelă SIM cu opțiune de trafic de date prin intermediul unui contract de telefonie mobilă existent sau unul care urmează să fie încheiat între dumneavoastră și furnizorul dumneavoastră de telefonie mobilă. Disponibilitatea individuale serviciilor We Connect și We Connect Plus descrise în pachete poate varia în funcție de țară. Serviciile sunt disponibile pe respectiva perioadă contractuală convenită și pot fi supuse modificărilor de conținut sau reziliate pe durata contractului. Puteți obține informații suplimentare la adresa portal.volkswagen-we.com sau de la dealerul dumneavoastră Volkswagen. Pentru informații cu privire la condițiile tarifare pentru telefonie mobilă, contactați furnizorul dumneavoastră.

Anumite autovehicule din imaginile de pe această pagină web sunt echipate cu dotări opţionale, disponibile contra cost. Toate informaţiile cu privire la dotări şi datele tehnice reprezintă informaţii cu titlu informativ, fără a genera obligaţii ferme. Este rezervat dreptul de a efectua modificări ulterioare. Toate preţurile afişate sunt preţuri recomandate, inclusiv TVA şi sunt supuse modificărilor.

Închide
Inchidere meniu

Noul Tiguan

 

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen