Protejaţi şi capul pasagerilor din spate.

Airbag-ul pentru cap

Airbag-urile obişnuite sunt demult cunoscute. Acestea protejează în principal şoferul şi pasagerul din faţă, în cazul unui impact frontal. Airbag-ul pentru cap de la bordul noului Polo este un airbag lateral care se deschide din plafon, asemeni unei perdele. Dacă este declanşat în urma unei coliziuni, acoperă întreaga zonă vitrată laterală din faţă şi din spate, precum şi montantul B. Astfel vor fi protejate capetele şoferului şi pasagerului din faţă, precum şi ale pasagerilor care ocupă locurile laterale din spate. Desigur că la bordul noului Polo sunt incluse două astfel de airbag-uri: ca dotare standard, fără costuri suplimentare.

Distanţa este esenţială la drum.

„Front Assist“ cu funcţie City de frânare de urgenţă

Când păstraţi distanţa, riscul de ciocnire este mult mai redus. Dar uneori intervine neprevăzutul. În astfel de cazuri, sistemul standard de monitorizare a vecinătăţii "Front Assist" cu funcţie de frânare de urgenţă City vă poate oferi ajutor. Dacă  sistemul recunoaşte o situaţie cu risc de coliziune frontală, Front Assist avertizează şoferul, atât sonor cât şi vizual, şi pregăteşte o eventuală frânare de urgenţă.¹ Şi în timpul frânării, Front Assist ajută şoferul şi asigură utilizarea forţei maxime de frânare dacă este cazul. Dacă şoferul nu frânează, sistemul iniţiază frânarea, ceea ce poate elimina complet impactul sau poate reduce viteza la care are loc impactul.

 ¹ Vă rugăm să aveţi în vedere că toate sistemele acţionează în anumite limite tehnice şi că în continuare se impune ca şoferul să conducă preventiv şi cu atenţie.

Vă ajută să protejaţi mai bine pietonii.

Funcţia Pedestrian Monitoring

Brusc, un pieton intră pe carosabil. Şoferul trebuie să reacţioneze rapid. Funcţia Pedestrian Monitoring, oferită ca dotare standard, îl ajută în acest sens. Imediat, şoferul este avertizat prin semnale acustice şi vizuale. Dacă nu calcă pedala de frână, şoferul este avertizat asupra distanței critice, prin acţionarea scurtă a frânelor. Totodată, sistemul este pregătit pentru o frânare de urgenţă, astfel încât întreaga forţă de frânare să fie disponibilă imediat. Dacă nici acum şoferul nu frânează, sistemul iniţiază frânarea automată de urgenţă. Astfel, o eventuală coliziune poate fi complet evitată sau gravitatea acesteia poate fi redusă.

Funcţia Pedestrian Monitoring este o extindere a sistemului standard de monitorizare a vecinătăţii Front Assist cu funcţie City de frânare de urgenţă.

 ¹ Vă rugăm să aveţi în vedere că toate sistemele acţionează în anumite limite tehnice şi că în continuare se impune ca şoferul să conducă preventiv şi cu atenţie.

Astfel sunteţi automat pregătit pentru cazurile neplăcute.

Funcţia de protecţie proactivă a ocupanţilor

Funcţia de protecţie proactivă a ocupanţilor este disponibilă ca dotare opţională pentru Polo. Sistemul are capacitatea de a recunoaşte situaţiile cu risc potenţial mare şi de a lua automat anumite măsuri în asemenea cazuri¹. Astfel, geamurile şi trapa vor fi închise aproape complet, dacă sunt deschise. Vor rămâne uşor deschise, pentru maximizarea efectului airbag-urilor pentru cap şi laterale. În câteva fracţiuni de secundă, de asemenea, vor fi tensionate centurile de siguranţă, pentru a fixa şoferul şi pasagerul din faţă pe scaun. Când pericolul trece, centurile de siguranţă vor fi din nou detensionate, iar geamurile laterale şi trapa pot fi din nou deschise.

 ¹ Vă rugăm să aveţi în vedere că toate sistemele acţionează în anumite limite tehnice şi că în continuare se impune ca şoferul să conducă preventiv şi cu atenţie.

Închide

Noul Polo

Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Acceptă și continuă