Întrebări legate de rezervare
Da, desigur. Puteţi anula oricând on-line rezervarea până în momentul în care veţi încheia un contract ferm de vânzare-cumpărare cu un distribuitor Volkswagen. Trebuie doar să vă autentificaţi la carLOG şi să anulaţi rezervarea. Suma plătită pentru rezervare vă va fi restituită integral.
Nu, în niciun caz. Vă vom informa prin e-mail când ediţia specială va fi disponibilă şi poate fi comandată. Atunci puteţi prezenta codul dumneavoastră de rezervare distribuitorului Volkswagen pe care îl alegeţi dumneavoastră şi abia apoi veţi încheia un contract ferm de vânzare-cumpărare.
Poți rezerva cel mult un model ID.3 1ST.
Rezervarea este valabilă doar pentru dumneavoastră personal.
carLOG ID este cheia dumneavoastră care vă dă acces la toate serviciile digitale oferite de Volkswagen. Aveţi nevoie de aceasta pentru a vă autentifica în contul dumneavoastră personal şi pentru a accesa detaliile comenzii dumneavoastră.
Da. După ce aţi efectuat rezervarea cu succes, vă vom trimite un cod de rezervare prin e-mail. Puteţi să vedeţi oricând codul dumneavoastră de rezervare la secţiunea 'Comenzile mele' din carLOG.
Cu ajutorul Codului de rezervare puteți comanda ID.-ul dvs.
Din păcate nu e posibil. Distribuitorul nu poate face rezervarea în numele dumneavoastră.
Nu. Puteţi face rezervarea doar online, folosind aplicaţia aferentă de pre-booking de pe pagina web Volkswagen din ţara dumneavoastră.
Puteţi anula oricând online rezervarea, până în momentul în care aţi încheiat un contract ferm de vânzare-cumpărare cu un distribuitor Volkswagen. Trebuie doar să vă autentificaţi cu contul carLOG şi să anulaţi rezervarea. Chiar dacă veţi uita să anulați, nu va fi nicio problemă, deoarece, la încheierea perioadei de campanie, rezervarea va fi anulată automat şi vă va fi restituită suma plătită pentru rezervare.
Din păcate, nu este posibil să faceţi un test drive în avans.
Aţi introdus adresa de e-mail corectă? Poate că e-mail-ul a ajuns în fişierul de Spam? Dacă nu este aşa, ne puteţi contacta pe adresa vw.contact(kwfat)porsche.ro(kwfdot)
Nu. Suma plătită pentru rezervare nu va fi restituită cu dobândă.
Nu, rezervarea nu este transferabilă.
Întrebări legate de comandă
Puteţi discuta acest aspect cu partenerul dumneavoastră Volkswagen, la întocmirea comenzii pentru automobilul dumneavoastră. Veţi putea semna comanda în cadrul unei întâlniri personale. Desigur că partenerul dumneavoastră Volkswagen vă va informa atunci în detaliu despre opţiunile de plată şi termene.
Veţi fi informat în timp util prin e-mail cu privire la data exactă la care va fi disponibil automobilul.
Vă vom informa şi în acest sens prin e-mail. Important de ştiut: comenzile vor fi prelucrate în ordinea intrării rezervărilor.
Da. Deşi va trebui să specificaţi un dealership pe parcursul procedurii de pre-booking, puteţi merge ulterior la orice dealership din cadrul rețelei Porsche România pentru a comanda maşina.
Veţi primi prin newsletter, succesiv, ştiri, informaţii şi detalii despre modelele ID.3 1ST. Veţi primi aceste mesaje după ce aţi finalizat rezervarea. Deci, cel mai bine ar fi să vă asiguraţi că sunteţi încă de acum printre primii care primesc cele mai noi informaţii, efectuând rezervarea.
Când veţi face comanda la partenerul Volkswagen, veţi putea alege una dintre cele
trei variante pre-configurate ale acestei ediţii speciale, în măsura în care
cota aferentă nu a fost încă epuizată.
Nu este însă planificată posibilitatea de configurare liberă.
Întrebări legate de plată
Puteţi plăti foarte simplu cu Visa sau Mastercard.
Bineînţeles că veţi putea beneficia şi de oferte atractive de leasing şi finanţare pentru modelele ID.3 1ST. Contactaţi distribuitorul dumneavoastră Volkswagen pentru a afla detalii cu privire la aceste oferte.
Suma va fi transferată înapoi pe cardul dumneavoastră bancar, cardul dumneavoastră fiind autorizat în acest sens când semnaţi comanda.
După ce aţi comandat maşina sau, eventual, aţi anulat rezervarea, suma va fi restituită, în termen de 5 până la 30 de zile lucrătoare, sub forma sub care aţi plătit iniţial. Cât anume va dura exact restituirea depinde de instituţia financiară care efectuează plata.
Ideal ar fi să încercaţi din nou cu un alt card bancar sau să încercaţi încă o dată mai târziu.
Din păcate, nu puteţi utiliza suma pentru alte produse sau servicii.
Suma plătită pentru rezervare va fi transferată automat înapoi, sub forma şi în contul plății dumneavoastră iniţiale.
Suma aferentă rezervării este transferată în contul importatorului Volkswagen din ţara dumneavoastră.
Nu, nu există alte taxe adiționale.
Indiferent de ceea ce se va întâmpla, suma pe care aţi plătit-o pentru rezervare va fi întotdeauna restituită. Cel târziu la finele perioadei de rezervare.
Întrebări adiționale
Veţi fi informat în timp util, prin e-mail, cu privire la specificaţiile celor trei variante ale modelului. Veţi avea în orice caz suficient timp pentru a alege modelul preferat.
Da. Fiecare client care deţine un cod de rezervare valid va putea comanda una dintre cele trei variante de echipare, în funcţie de disponibilitate, desigur.
Nu. Modelele ID.3 1ST sunt pre-configurate şi, astfel, dotările nu pot fi modificate.
Datele dumneavoastră cu caracter personal pe care ni le puneţi la dispoziţie pe parcursul înregistrării sunt stocate la Porsche Holding conform celor mai ridicate standarde de siguranţă. Datele dumneavoastră de plată sunt procesate exclusiv de către Six Payment Services - Payunity.