Pentru cea mai buna experienta posibila pe site-ul web
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru cea mai buna experienta posibila a utilizatorului. Prin continuarea utilizarii site-ului nostru, acceptati utilizarea cookie-urilor noastre (cookie-uri esentiale). Cookie-urile supuse aprobarii obligatorii (cookie-uri analitice, cookie-uri functionale, cookie-uri pentru continut personalizat) sunt activate numai dupa acceptarea si activarea lor de catre utilizator. Daca consimtiti la utilizarea cookie-urilor, datele de identificare vor fi procesate de partenerii nostri (furnizorii de cookie-uri si furnizorii de servicii IT). Porsche Romania SRL este responsabila pentru acest site si pentru cookie-uri. Informatii suplimentare despre cookie-urile utilizate si activarea/dezactivarea acestora pot fi gasite in
Activati toate cookie-urile
Inchidere meniu

Întrebări și răspunsuri

Întrebări legate de rezervare

Îmi pot storna rezervarea?

Da, desigur. Puteţi anula oricând on-line rezervarea până în momentul în care veţi încheia un contract ferm de vânzare-cumpărare cu un distribuitor Volkswagen. Trebuie doar să vă autentificaţi la carLOG şi să anulaţi rezervarea.  Suma plătită pentru rezervare vă va fi restituită integral.

Rezervarea mea va fi transformată automat într-un contract de vânzare-cumpărare?

Nu, în niciun caz. Vă vom informa prin e-mail când ediţia specială va fi disponibilă şi poate fi comandată. Atunci puteţi prezenta codul dumneavoastră de rezervare distribuitorului Volkswagen pe care îl alegeţi dumneavoastră şi abia apoi veţi încheia un contract ferm de vânzare-cumpărare.

Câte autovehicule pot rezerva?

Poți rezerva cel mult un model ID.3 1ST. 

Rezervarea mea este transferabilă către alte persoane?

Rezervarea este valabilă doar pentru dumneavoastră personal. 

 

Ce este carLOG ID și pentru ce am nevoie de el?

carLOG ID este cheia dumneavoastră care vă dă acces la toate serviciile digitale oferite de Volkswagen. Aveţi nevoie de aceasta pentru a vă autentifica în contul dumneavoastră personal şi pentru a accesa detaliile comenzii dumneavoastră. 

 

Primesc un cod de rezervare (voucher) ?

Da. După ce aţi efectuat rezervarea cu succes, vă vom trimite un cod de rezervare prin e-mail. Puteţi să vedeţi oricând codul dumneavoastră de rezervare la secţiunea 'Comenzile mele' din carLOG.

 

La ce îmi folosește codul de rezervare?

Cu ajutorul Codului de rezervare puteți comanda ID.-ul dvs.

 

Poate dealerul meu să efectueze rezervarea pentru mine?

Din păcate nu e posibil. Distribuitorul nu poate face rezervarea în numele dumneavoastră.

 

Pot efectua rezervarea prin telefon?

Nu. Puteţi face rezervarea doar online, folosind aplicaţia aferentă de pre-booking de pe pagina web Volkswagen din ţara dumneavoastră.

 

Până când pot efectua cel târziu stornarea?

Puteţi anula oricând online rezervarea, până în momentul în care aţi încheiat un contract ferm de vânzare-cumpărare cu un distribuitor Volkswagen. Trebuie doar să vă autentificaţi cu contul carLOG şi să anulaţi rezervarea. Chiar dacă veţi uita să anulați, nu va fi nicio problemă, deoarece, la încheierea perioadei de campanie, rezervarea va fi anulată automat şi vă va fi restituită suma plătită pentru rezervare. 

Când pot să fac un test drive cu automobilul? înainte de rezervare sau înainte de comandă?

Din păcate, nu este posibil să faceţi un test drive în avans.

 

De ce nu am primit încă confirmarea rezervării?

Aţi introdus adresa de e-mail corectă? Poate că e-mail-ul a ajuns în fişierul de Spam? Dacă nu este aşa, ne puteţi contacta pe adresa vw.contact(kwfat)porsche.ro(kwfdot) 

 

Primesc dobândă în cazul restituirii?

Nu. Suma plătită pentru rezervare nu va fi restituită cu dobândă.

 

Întrebări legate de comandă

Când trebuie să îmi achit autovehiculul?

Puteţi discuta acest aspect cu partenerul dumneavoastră Volkswagen, la întocmirea comenzii pentru automobilul dumneavoastră. Veţi putea semna comanda în cadrul unei întâlniri personale. Desigur că partenerul dumneavoastră Volkswagen vă va informa atunci în detaliu despre opţiunile de plată şi termene.

Când pot comanda autovehiculul?

Veţi fi informat în timp util prin e-mail cu privire la data exactă la care va fi disponibil automobilul.

 

Cât timp am la dispoziție pentru a comanda autovehiculul?

Vă vom informa şi în acest sens prin e-mail. Important de ştiut: comenzile vor fi prelucrate în ordinea intrării rezervărilor.

 

Trebuie să specific un dealership?

Da. Deşi va trebui să specificaţi un dealership pe parcursul procedurii de pre-booking, puteţi merge ulterior la orice dealership din cadrul rețelei Porsche România pentru a comanda maşina. 

 

Când voi primi specificațiile exacte ale modelului?

Veţi primi prin newsletter, succesiv, ştiri, informaţii şi detalii despre modelele ID.3 1ST. Veţi primi aceste mesaje după ce aţi finalizat rezervarea. Deci, cel mai bine ar fi să vă asiguraţi că sunteţi încă de acum printre primii care primesc cele mai noi informaţii, efectuând rezervarea.

 

Pot configura liber automobilul meu ediție specială ID.3 1ST?

Când veţi face comanda la partenerul Volkswagen, veţi putea alege una dintre cele  trei variante pre-configurate ale acestei ediţii speciale, în măsura în care cota aferentă nu a fost încă epuizată.
Nu este însă planificată posibilitatea de configurare liberă.

 

Întrebări legate de plată

Ce metode de plată pot utiliza pentru rezervare?

Puteţi plăti foarte simplu cu Visa sau Mastercard.

 

Pentru edițiile speciale ID.3 1ST sunt disponibile oferte de finanțare și leasing speciale?

Bineînţeles că veţi putea beneficia şi de oferte atractive de leasing şi finanţare pentru modelele ID.3 1ST. Contactaţi distribuitorul dumneavoastră Volkswagen pentru a afla detalii cu privire la aceste oferte.

 

Ce se întâmplă cu suma plătită pentru rezervare dacă voi comanda un ID.3 1ST ediție specială?

Suma va fi transferată înapoi pe cardul dumneavoastră bancar, cardul dumneavoastră fiind autorizat în acest sens când semnaţi comanda. 

 

Cât durează returnarea contravalorii rezervării?

După ce aţi comandat maşina sau, eventual, aţi anulat rezervarea, suma va fi restituită, în termen de 5 până la 30 de zile lucrătoare, sub forma sub care aţi plătit iniţial. Cât anume va dura exact restituirea depinde de instituţia financiară care efectuează plata.

Metoda de plată aleasă de mine nu a fost acceptată. Ce fac acum?

Ideal ar fi să încercaţi din nou cu un alt card bancar sau să încercaţi încă o dată mai târziu.

 

Pot utiliza suma aferentă rezervării pentru alte produse, accesorii sau vouchere cadou?

Din păcate, nu puteţi utiliza suma pentru alte produse sau servicii.

 

Unde va fi returnată suma pentru plata rezervării?

Suma plătită pentru rezervare va fi transferată automat înapoi, sub forma şi în contul plății dumneavoastră iniţiale. 

 

Unde se păstrează contravaloarea rezervării?

Suma aferentă rezervării este transferată în contul importatorului Volkswagen din ţara dumneavoastră.

 

Ce se întâmplă cu suma aferentă rezervării în caz de deces, accident etc.?

Indiferent de ceea ce se va întâmpla, suma pe care aţi plătit-o pentru rezervare va fi întotdeauna restituită. Cel târziu la finele perioadei de rezervare.

 

Întrebări adiționale

Care este diferența dintre cele trei pachete de dotare ale ediției speciale?

Veţi fi informat în timp util, prin e-mail, cu privire la specificaţiile celor trei variante ale modelului. Veţi avea în orice caz suficient timp pentru a alege modelul preferat.

 

Sigur voi putea comanda un ID.3 1ST?

Da. Fiecare client care deţine un cod de rezervare valid va putea comanda una dintre cele trei variante de echipare, în funcţie de disponibilitate, desigur.

 

Pot comanda și dotări adiționale?

Nu. Modelele ID.3 1ST sunt pre-configurate şi, astfel, dotările nu pot fi modificate.

 

Unde sunt stocate datele mele?

Datele dumneavoastră cu caracter personal pe care ni le puneţi la dispoziţie pe parcursul înregistrării sunt stocate la Porsche Holding conform celor mai ridicate standarde de siguranţă. Datele dumneavoastră de plată sunt procesate exclusiv de către Six Payment Services - Payunity.