Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Acceptă și continuă
ID.

Noul ID.3 1ST Ediție Specială. Întrebări și răspunsuri.

Întrebări despre rezervare

Pot să îmi anulez rezervarea?

Da, desigur. Puteţi anula oricând on-line rezervarea până în momentul în care veţi încheia un contract ferm de vânzare-cumpărare cu un distribuitor Volkswagen. Trebuie doar să vă autentificaţi la carLOG şi să anulaţi rezervarea.   Suma plătită pentru rezervare vă va fi restituită integral.

Rezervarea mea va fi preschimbată automat într-un contract de vânzare-cumpărare?

Nu, în niciun caz. Vă vom informa prin e-mail când ediţia specială va fi disponibilă şi poate fi comandată. Atunci puteţi prezenta codul dumneavoastră de rezervare distribuitorului Volkswagen pe care îl alegeţi dumneavoastră şi abia apoi veţi încheia un contract ferm de vânzare-cumpărare.

Câte automobile pot să rezerv?

Puteţi rezerva maximum un ID.3 1ST.  

Pot să transfer rezervarea mea unei alte persoane?

Rezervarea este valabilă doar pentru dumneavoastră personal. 

Ce este carLOG ID şi la ce îmi foloseşte?

carLOG ID este cheia dumneavoastră care vă dă acces la toate serviciile digitale oferite de Volkswagen. Aveţi nevoie de aceasta pentru a vă autentifica în contul dumneavoastră personal şi pentru a accesa detaliile comenzii dumneavoastră. 

Voi primi un cod de rezervare (voucher)?

Da. După ce aţi efectuat rezervarea cu succes, vă vom trimite un cod de rezervare prin e-mail. Puteţi să vedeţi oricând codul dumneavoastră de rezervare la secţiunea 'Comenzile mele' din carLOG.

La ce îmi foloseşte codul de rezervare?

Cu ajutorul Codului de rezervare puteți comanda ID.-ul dvs.

Poate face distribuitorul meu rezervarea în locul meu?

Din păcate nu e posibil. Distribuitorul nu poate face rezervarea în numele dumneavoastră.

Pot să fac rezervarea prin telefon?

Nu. Puteţi face rezervarea doar online, folosind aplicaţia aferentă de pre-booking de pe pagina web Volkswagen din ţara dumneavoastră. 

Care este data cea mai târzie la care pot anula?

Puteţi anula oricând online rezervarea, până în momentul în care aţi încheiat un contract ferm de vânzare-cumpărare cu un distribuitor Volkswagen. Trebuie doar să vă autentificaţi cu contul carLOG şi să anulaţi rezervarea. Chiar dacă veţi uita să anulați, nu va fi nicio problemă, deoarece, la încheierea perioadei de campanie, rezervarea va fi anulată automat şi vă va fi restituită suma plătită pentru rezervare. 

Când pot să fac un test drive cu automobilul? Înainte de rezervare sau înainte de comandă?

Din păcate, nu este posibil să faceţi un test drive în avans.

De ce nu am primit până acum confirmarea rezervării?

Aţi introdus adresa de e-mail corectă? Poate că e-mail-ul a ajuns în fişierul de Spam? Dacă nu este aşa, ne puteţi contacta pe adresa vw.contact(kwfat)porsche.ro(kwfdot) 

Primesc dobândă în cazul restituirii?

Nu. Suma plătită pentru rezervare nu va fi restituită cu dobândă.

Întrebări despre comenzi

Când trebuie să plătesc automobilul?

Puteţi discuta acest aspect cu partenerul dumneavoastră Volkswagen, la întocmirea comenzii pentru automobilul dumneavoastră. Veţi putea semna comanda în cadrul unei întâlniri personale. Desigur că partenerul dumneavoastră Volkswagen vă va informa atunci în detaliu despre opţiunile de plată şi termene.

Când pot comanda automobilul?

Veţi fi informat în timp util prin e-mail cu privire la data exactă la care va fi disponibil automobilul.

Cât timp voi avea la dispoziţie pentru a comanda automobilul?

Vă vom informa şi în acest sens prin e-mail. Important de ştiut: comenzile vor fi prelucrate în ordinea intrării rezervărilor.

Trebuie să specific un dealership?

Da. Deşi va trebui să specificaţi un dealership pe parcursul procedurii de pre-booking, puteţi merge ulterior la orice dealership din cadrul rețelei Porsche România pentru a comanda maşina. 

Când voi primi specificaţiile exacte ale modelului?

Veţi primi prin newsletter, succesiv, ştiri, informaţii şi detalii despre modelele ID.3 1ST. Veţi primi aceste mesaje după ce aţi finalizat rezervarea. Deci, cel mai bine ar fi să vă asiguraţi că sunteţi încă de acum printre primii care primesc cele mai noi informaţii, efectuând rezervarea.

Pot să configurez liber automobilul meu ediţie-specială ID.3 1ST?

Când veţi face comanda la partenerul Volkswagen, veţi putea alege una dintre cele  trei variante pre-configurate ale acestei ediţii speciale, în măsura în care cota aferentă nu a fost încă epuizată.
Nu este însă planificată posibilitatea de configurare liberă.

Întrebări despre plată

Ce metode de plată pot folosi pentru rezervare?

Puteţi plăti foarte simplu cu Visa sau Mastercard.

Există oferte speciale de credit sau leasing pentru modelele ID.3 1ST?

Bineînţeles că veţi putea beneficia şi de oferte atractive de leasing şi finanţare pentru modelele ID.3 1ST. Contactaţi distribuitorul dumneavoastră Volkswagen pentru a afla detalii cu privire la aceste oferte.

Ce se va întâmpla cu suma plătită pentru rezervare dacă voi comanda un ID.3 1ST?

Suma va fi fie transferată înapoi pe cardul dumneavoastră bancar, cardul dumneavoastră fiind autorizat în acest sens când semnaţi comanda. 

Cât durează returnarea sumei plătite pentru rezervare?

După ce aţi comandat maşina sau, eventual, aţi anulat rezervarea, suma va fi restituită, în termen de 5 până la 30 de zile lucrătoare, sub forma sub care aţi plătit iniţial. Cât anume va dura exact restituirea depinde de instituţia financiară care efectuează plata.

Metoda de plată pe care o prefer nu a fost acceptată. Ce pot să fac?

Ideal ar fi să încercaţi din nou cu un alt card bancar sau să încercaţi încă o dată mai târziu.

Pot folosi suma aferentă rezervării pentru alte produse, accesorii sau vouchere cadou?

Din păcate, nu puteţi utiliza suma pentru alte produse sau servicii.

Unde anume îmi va fi restituită suma plătită pentru rezervare?

Suma plătită pentru rezervare va fi transferată automat înapoi, sub forma şi în contul plății dumneavoastră iniţiale. 

Unde anume este păstrată suma plătită pentru rezervare?

Suma aferentă rezervării este transferată în contul importatorului Volkswagen din ţara dumneavoastră.

Ce se va întâmplă cu suma aferentă rezervării în caz de deces, accident, etc.?

Indiferent de ceea ce se va întâmpla, suma pe care aţi plătit-o pentru rezervare va fi întotdeauna restituită. Cel târziu la finele perioadei de rezervare.

Întrebări adiţionale

Care este diferenţa dintre cele trei pachete de dotare ale ediţiei speciale?

Veţi fi informat în timp util, prin e-mail, cu privire la specificaţiile celor trei variante ale modelului. Veţi avea în orice caz suficient timp pentru a alege modelul preferat.

Este sigur că voi putea comanda un ID.3 1ST? Dacă va fi cazul, acţiunea de pre-booking se va închide la epuizarea contingentului disponibil.

Da. Fiecare client care deţine un cod de rezervare valid va putea comanda una dintre cele trei variante de echipare, în funcţie de disponibilitate, desigur.

Pot comanda şi dotări adiţionale?

Nu. Modelele ID.3 1ST sunt pre-configurate şi, astfel, dotările nu pot fi modificate.

Unde vor fi salvate datele mele?

Datele dumneavoastră cu caracter personal pe care ni le puneţi la dispoziţie pe parcursul înregistrării sunt stocate la Porsche Holding conform celor mai ridicate standarde de siguranţă. Datele dumneavoastră de plată sunt procesate exclusiv de către Six Payment Services - Payunity.