În trafic puteţi rămâne relaxat, dacă păstraţi suficientă distanţă faţă de maşinile din faţă. Funcţia de reglare automată a distanţei ACC (dotare standard începând cu linia de echipare Comfortline) vă susţine în acest sens.
ACC măsoară distanţa şi viteza faţă de autovehiculele care se deplasează în faţă. În ambuteiaje şi coloanele de maşini, sistemul, în combinaţie cu transmisia cu două ambreiaje DSG, frânează maşina chiar şi până la oprire. Iar dacă staționarea nu depăşeşte o anumită durată, sistemul poate chiar să pornească din nou maşina de pe loc. La viteze de deplasare de până la 210 km/h, sistemul poate menţine automat distanţa faţă de autovehiculul din faţă, în anumite limite și condiții.
Uneori se ivesc situaţii neprevăzute, care vă obligă să frânaţi brusc, rapid şi puternic. În astfel de cazuri, sistemul opţional de monitorizare a vecinătăţii Front Assist vă poate veni în ajutor. Sistemul vă avertizează, în anumite limite și condiții, dacă recunoaşte o situaţie cu risc de coliziune cu vehiculul din faţă. În situaţii deosebit de riscante, sistemul vă poate ajuta la frânare şi poate chiar frâna automat, pentru a reduce viteza la care se produce impactul.
Funcţia City de frânare de urgenţă poate interveni în traficul urban, la viteze de deplasare reduse. Iar funcţia Pedestrian Monitoring poate detecta, în anumite limite ale sistemului, dacă, de exemplu, un pieton intră în mod neaşteptat pe carosabil. Sistemul de asistenţă vă avertizează, vă ajută să frânaţi sau frânează în mod autonom, în anumite limite și condiții. Astfel, o eventuală coliziune poate fi complet evitată sau gravitatea acesteia poate fi redusă.
Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați în timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.