Dacă din spate se apropie o maşină pe care nu o puteţi vedea în oglinda laterală şi
nici în cea din spate, atunci aceasta se află în mult-temutul unghi mort. În acest
caz, la schimbarea benzii vă ajută consacrata privire peste umăr, iar acum vă vine
în ajutor adiţional şi senzorul opţional Blind Spot. Acesta vă poate avertiza încă
de la viteze de deplasare de 15 km/h, cu ajutorul LED-urilor de pe oglinzile
exterioare. Dacă dumneavoastră totuşi semnalizaţi, LED-urile de avertizare vor
clipi mai puternic şi mai rapid, pentru a vă atrage atenţia asupra vehiculului din
unghiul mort.
În combinaţie cu asistentul de menţinere a benzii de rulare Lane Assist, senzorul
Blind Spot vă poate chiar avertiza intervenind cu o măsură de corecţie asupra
direcţiei, în limitele posibilităţilor sistemului.
Iar asistentul pentru ieşirea din parcare vă ajută la ieşirea cu spatele de pe un loc de parcare, în anumite limite ale sistemului. Senzorii din bara de protecţie spate permit sistemului să monitorizeze traficul perpendicular din spatele maşinii. Dacă din lateral se apropie un alt autovehicul, un biciclist sau chiar un pieton, veţi fi avertizat cu un semnal sonor şi cu un afişaj pe display-ul sistemului multimedia. Dacă şoferul nu reacţionează la timp, sistemul poate reduce gravitatea urmărilor unei eventuale coliziuni sau, în cazul ideal, o poate chiar evita în totalitate.
Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați în timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.