În trafic puteţi rămâne relaxat, dacă păstraţi suficientă distanţă faţă de maşina din faţă. Funcţia de reglare automată a distanţei ACC este oferită ca dotare opțională şi vă susţine în acest sens.
ACC măsoară distanţa şi viteza faţă de autovehiculele care se deplasează în faţă.
În ambuteiaje şi coloanele de maşini, sistemul în combinaţie cu transmisia cu două
ambreiaje DSG frânează maşina chiar şi până la oprire. Iar dacă staționarea nu
depăşeşte o anumită durată, sistemul poate chiar să pornească din nou maşina de pe
loc. La viteze de deplasare de până la 210 km/h, sistemul poate menţine automat
distanţa faţă de autovehiculul din faţă, în anumite limite și condiții.
Uneori se ivesc situaţii neprevăzute, care vă obligă să frânaţi brusc, rapid şi
puternic. În astfel de cazuri, sistemul de monitorizare a vecinătăţii Front Assist
vă poate veni în ajutor. Sistemul vă avertizează dacă recunoaşte o situaţie cu risc
de coliziune cu vehiculul din faţă, în anumite limite și condiții. În situaţii
deosebit de riscante, sistemul vă poate ajuta la frânare şi poate chiar frâna
automat, pentru a reduce viteza la care se produce impactul.
Funcţia City de frânare de urgenţă poate interveni în traficul urban, la viteze de
deplasare reduse. Iar funcţia Pedestrian Monitoring poate detecta, în anumite
limite ale sistemului, dacă, de exemplu, un pieton intră în mod neaşteptat pe
carosabil. Sistemul de asistenţă vă avertizează și vă ajută să frânaţi sau frânează
în mod autonom, în anumite limite și condiții. Astfel, o eventuală coliziune poate
fi complet evitată sau gravitatea acesteia poate fi redusă.
Valorile de consum și emisii ale vehiculului la momentul utilizării efective a acestuia pot să devieze față de cele menționate în materialele de prezentare sau în documentele cu privire la vehiculul în cauză. Aceste valori sunt influențate inclusiv de conduita în trafic, ponderea parcursului urban/extraurban, consumatorii utilizați în timpul deplasării (de exemplu, utilizarea instalației de climatizare), gradul de încărcare al vehiculului, precum și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic). De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, bare transversale, portbagaj auto), pot modifica parametrii relevanți ai vehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamicitatea, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 în ceea ce privește vehiculul.