Maşina dumneavoastră vă ajută la schimbarea benzii de rulare şi la ieşirea de pe locul de parcare.

Dacă din spate se apropie o maşină pe care nu o puteţi vedea în oglinda laterală şi nici în cea din spate, atunci aceasta se află în mult-temutul unghi mort. La schimbarea benzii vă ajută bine-cunoscuta privire peste umăr, iar acum vă vine în ajutor suplimentar şi senzorul opţional Blind Spot. Acesta vă poate avertiza încă de la viteze de deplasare de 15 km/h, cu ajutorul LED-urilor de pe oglinzile exterioare. Dacă dumneavoastră totuşi semnalizaţi, LED-urile de avertizare vor clipi mai puternic şi mai rapid, pentru a vă atrage atenţia asupra vehiculului din unghiul mort.

În combinaţie cu asistentul de menţinere a benzii de rulare Lane Assist, senzorul Blind Spot vă poate chiar avertiza intervenind cu o măsură de corecţie asupra direcţiei, în limitele posibilităţilor sistemului. 

Iar asistentul pentru ieşirea din parcare vă ajută la ieşirea cu spatele de pe un loc de parcare, în anumite limite ale sistemului. Senzorii din bara de protecţie spate permit sistemului să monitorizeze traficul perpendicular din spatele maşinii. Dacă din lateral se apropie un alt autovehicul, un biciclist sau chiar un pieton, veţi fi avertizat cu un semnal sonor şi cu un afişaj pe display-ul sistemului multimedia. Dacă şoferul nu reacţionează la timp, sistemul poate reduce gravitatea urmărilor unei eventuale coliziuni sau o poate chiar evita în totalitate, în cazul ideal.

*Începând cu 1 septembrie 2017, anumite autovehicule noi sunt omologate ca tip conform unei noi proceduri de testare, armonizate la nivel mondial pentru autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure - WLTP). Aceasta este o procedură realistă de testare pentru măsurarea consumului de combustibil şi a emisiilor de CO₂. Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP înlocuieşte ciclul european de conducere (NEDC), care este ciclul de testare utilizat până la respectiva dată. Având în vedere condiţiile realiste de testare, valorile de consum şi de emisii de CO₂ măsurate conform WLTP sunt în multe cazuri mai mari decât cele măsurate conform NEDC. În faza de tranziție la WLTP, trebuie indicate, conform legii, și valorile calculate conform NEDC. Pentru autovehiculele noi, omologate în baza valorilor WLTP, valorile NEDC sunt calculate în baza valorilor WLTP. Baza de calcul pentru impozite și taxe poate diferi în funcție de țară. Detalii puteți găsi la www.volkswagen.at/wltp sau puteți solicita la distribuitorul dumneavoastră Volkswagen.

Automobilele din aceste imagini pot avea detalii diferite faţă de cele oferite în gama disponibilă în România. Anumite autovehicule din imaginile de pe această pagină web sunt echipate cu dotări opţionale, disponibile contra unui cost adițional. Toate informaţiile cu privire la dotări şi datele tehnice reprezintă informaţii cu titlu informativ, fără a genera obligaţii ferme. Este rezervat dreptul de a efectua modificări ulterioare. Toate preţurile afişate sunt preţuri recomandate, inclusiv TVA şi sunt supuse modificărilor.

Închide
Pentru cea mai buna experienta posibila pe site-ul web
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru cea mai buna experienta posibila a utilizatorului. Prin continuarea utilizarii site-ului nostru, acceptati utilizarea cookie-urilor noastre (cookie-uri esentiale). Cookie-urile supuse aprobarii obligatorii (cookie-uri analitice, cookie-uri functionale, cookie-uri pentru continut personalizat) sunt activate numai dupa acceptarea si activarea lor de catre utilizator. Daca consimtiti la utilizarea cookie-urilor, datele de identificare vor fi procesate de partenerii nostri (furnizorii de cookie-uri si furnizorii de servicii IT). Porsche Romania SRL este responsabila pentru acest site si pentru cookie-uri. Informatii suplimentare despre cookie-urile utilizate si activarea/dezactivarea acestora pot fi gasite in
Activati toate cookie-urile
Inchidere meniu

e-Golf