Inchidere meniu

Împreună păstrăm distanța

În prezent, ne confruntăm cu toții cu o situație neobișnuită. Dar este o situație peste care vom putea trece doar împreună. Noi, cei de la Volkswagen, credem cu convingere acest lucru, chiar dacă asta înseamnă să păstrăm distanța unii față de ceilalți.

Măsurile implementate pentru asigurarea distanței între persoane și pentru a le asigura astfel sănătatea se văd și se simt la toate nivelurile. Iar Volkswagen și companiile sale partenere nu fac excepție - dorim să ne protejăm angajații și, bineînțeles, pe dumneavoastră, clienții noștri.

 

Volkswagen este și va rămâne un furnizor pentru numeroase soluții de mobilitate. Circumstanțele în care ne aflăm nu au schimbat nimic în acest sens. Drept urmare, lucrăm împreună cu partenerii noștri pentru a face tot ce ne stă în putere să asigurăm mobilitatea atât pentru acești clienți, cât și pentru toți clienții noștri, în general. 

 

 

Coronavirus: opțiuni de contact actuale

 

Din acest motiv, partenerii noștri Volkswagen vor continua să ofere servicii de întreținere și reparații. Bineînțeles, în circumstanțele actuale, este posibil ca anumiți parteneri de service să fie închiși temporar sau să aibă programe de lucru reduse.

În acest caz, vă rugăm să să vă  contactați partenerul Volkswagen să vizitați pagina web, pentru programele de lucru actualizate.

Ca alternativă, vă puteți adresa cu solicitările dumneavoastră către Relații clienți: vw.contact(kwfat)porsche(kwfdot)ro

Dorim să vă mulțumim și, acum mai mult ca niciodată, să vă transmitem toate cele bune. Rămâneți sănătoși!

Echipa dumneavoastră Volkswagen

 

Întrebări adresate frecvent: Informații actuale

Distribuitorii de autoturisme Volkswagen mai sunt deschiși?

Obiectivul nostru este să oferim permanent mobilitate clienților noștri. Drept urmare, serviciile post-vânzare sunt oferite în continuare de partenerii noștri de service. Este posibil ca anumiți parteneri de service să fie închiși temporar sau să aibă programe de lucru reduse. Acest lucru este generat în parte de modurile în care diferitele regiuni implementează directivele cu privire la Corona, precum și de independența economică a partenerilor noștri.

Vă rugăm să vă  contactați partenerul Volkswagen sau să îi vizitați pagina web.

Sunt deschiși partenerii de service Volkswagen și autovehiculul meu poate fi reparat?

Obiectivul nostru este să oferim mobilitate clienților noștri în orice moment. Drept urmare, serviciile post-vânzare sunt oferite în continuare de partenerii noștri de service. Cu toate acestea, este posibil ca anumiți parteneri de service să fie închiși temporar sau să aibă programe de lucru reduse. Acest lucru este generat în parte de modurile în care diferitele regiuni implementează directivele cu privire la Corona, precum și de independența economică a partenerilor noști. Vă rugăm să vă sunați partenerul Volkswagen sau să îi vizitați pagina web, pentru a afla cel mai bun mod în care îl puteți contacta.

Nu pot lua legătura cu partenerul meu Volkswagen pentru autoturisme. Când va fi disponibil din nou partenerul meu Volkswagen?

Obiectivul nostru este să oferim mobilitate clienților noștri în orice moment. Drept urmare, serviciile post-vânzare sunt oferite în continuare de partenerii noștri de service. Cu toate acestea, este posibil ca anumiți parteneri de service să fie închiși temporar sau să aibă programe de lucru reduse. Acest lucru este generat în parte de modurile în care diferitele regiuni implementează directivele cu privire la Corona, precum și de independența economică a partenerilor noști. 

 

Lucrările de service necesare pentru autovehiculul meu Volkswagen nu pot fi efectuate în termenul specificat. Ce efect are acest lucru asupra solicitărilor viitoare legate de garanție și culanță și asupra garanției mobilității?

În cazuri legate de garanție, deciziile noastre vor fi în interesul clienților noștri. Cu toate acestea, dată fiind situația actuală, este posibil ca anumiți parteneri de service să fie închiși temporar sau să aibă programe de lucru reduse.

Dacă partenerul dumneavoastră obișnuit de service nu este disponibil, ne puteți contacta cu privire la problema dumneavoastră. Nu trebuie decât să trimiteți un e-mail la vw.contact(kwfat)porsche(kwfdot)ro,echipa noastră de Relații clienți. Asigurați-vă că menționați "Defect în garanție" în linia de subiect. Vom înregistra cazul dumneavoastră. Imediat ce partenerul dumneavoastră de service s-a redeschis, îl veți putea informa personal cu privire la problemă. Vom discuta toate procedurile ulterioare cu partenerul dumneavoastră de service.

 

Atâta timp cât lucrările de service necesare nu au fost întârziate din neglijență, garanția mobilității va rămâne valabilă până la efectuarea lucrărilor de service. 

 

Am o programare care se apropie, dar partenerul meu Volkswagen este închis în prezent. Pot să continui să îmi conduc autovehiculul Volkswagen?

Este posibil ca un alt partener de service din apropiere să vă poată ajuta - vă rugăm să folosiți funcția noastră de căutare distribuitor: Căutare distribuitor.

 Autovehiculul dumneavoastră afișează o lampă de avertizare? În acest caz, vă rugăm consultați informațiile din manual. Nu continuați să folosiți autovehiculul și contactați un partener Volkswagen dacă vedeți o lampă de avertizare roșie sau dacă sunteți îngrijorat cu privire la siguranța autovehiculului.

 

Este posibil ca anumiți parteneri de service să fie închiși temporar sau să aibă programe de lucru reduse. Acest lucru este generat în parte de modurile în care diferitele regiuni implementează directivele cu privire la Corona, precum și de independența economică a partenerilor noști.

 

Ca alternativă, vă puteți îndrepta cu solicitările dumneavoastră către echipa noastră de Relații clienți: [Vă rugăm inserați linia de asistență].

Este posibil ca Covid-19 să aibă drept urmare întârzieri în efectuarea lucrărilor de service sau întreținere la autovehiculul meu Volkswagen?

Partenerul dumneavoastră Volkswagen vă va putea oferi informații cu privire la posibile întârzieri ale reparațiilor autovehiculului dumneavoastră Volkswagen din cauza Covid-19 sau din orice alte motive. Vă rugăm să contactați în primul rând partenerul dumneavoastră Volkswagen.

 

Obiectivul nostru este să oferim mobilitate clienților noștri în orice moment. Drept urmare, serviciile post-vânzare sunt oferite în continuare de partenerii noștri de service. Cu toate acestea, este posibil ca anumiți parteneri de service să fie închiși temporar sau să aibă programe de lucru reduse. Acest lucru este generat în parte de modurile în care diferitele regiuni implementează directivele cu privire la Corona, precum și de independența economică a partenerilor noști. Vă rugăm să vă sunați partenerul Volkswagen sau să îi vizitați pagina web, pentru a afla cel mai bun mod în care îl puteți contacta. 

 

Este posibil să apară întârzieri la livrarea pieselor de schimb?

Livrările de piese de origine Volkswagen sunt de încredere, iar centrele noastre de vânzări au întotdeauna un număr adecvat de piese în stoc. Vă rugăm contactați partenerul dumneavoastră Volkswagen pentru multe detalii.

 

 

Vor exista întârzieri la livrările de autovehicule noi?

Vă rugăm să vă contactați partenerul Volkswagen cu privire la livrarea autovehiculului dumneavoastră. Din păcate, nu vă putem oferi un răspuns general valabil. 

 

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen