Pentru cea mai buna experienta posibila pe site-ul web
Acest site utilizeaza cookie-uri pentru cea mai buna experienta posibila a utilizatorului. Prin continuarea utilizarii site-ului nostru, acceptati utilizarea cookie-urilor noastre (cookie-uri esentiale). Cookie-urile supuse aprobarii obligatorii (cookie-uri analitice, cookie-uri functionale, cookie-uri pentru continut personalizat) sunt activate numai dupa acceptarea si activarea lor de catre utilizator. Daca consimtiti la utilizarea cookie-urilor, datele de identificare vor fi procesate de partenerii nostri (furnizorii de cookie-uri si furnizorii de servicii IT). Porsche Romania SRL este responsabila pentru acest site si pentru cookie-uri. Informatii suplimentare despre cookie-urile utilizate si activarea/dezactivarea acestora pot fi gasite in
Activati toate cookie-urile
Inchidere meniu

ID. Family, e-Mobilitate, Autovehicule electrice și Plug-in Hybride

Rezervare ID.3

Stocul pentru ediția specială ID.3 1ST este epuizat, ca urmare a interesului foarte mare de care s-a bucurat în România.
Abonează-te la newsletter-ul ID și te vom anunța de îndată ce modelul va fi disponibil.

Complet electric la drum cu autovehiculele electrice: eficient și economic.

Cu propulsiile complet electrice, multe dorințe se transformă în realitate. Vă deplasați atât silențios, cât și fără emisii - și în același timp, autovehiculele electrice conving prin eficiența lor. Motoarele electrice, ca tehnologie de propulsie inovatoare, sunt silențioase și cu vibrații reduse și entuziasmează prin cuplul lor puternic. Asta înseamnă plăcerea de a conduce direct de la pornire. Numeroase măsuri le oferă un grad ridicat de eficiență: Ele folosesc în mod deosebit de economic curentul din bateria de înaltă tensiune. Pentru a decelera mașina, acestea funcționează ca frână: Apoi se transformă în alternator și reîncarcă acumulatorii. Prin intermediul acestei recuperări, energia recâștigată la frânare este stocată în bateria de înaltă tensiune. Eficiența autovehiculelor electrice se simte bineînțeles și în portofel, căci comparativ cu propulsiile convenționale, costurile de exploatare ale unui autovehicul electric sunt mult mai reduse. La 100 de kilometri, modelul e-Golf cu echipare de serie consumă 13,2 kWh (conform WLTP), deci 2,64 € (la un preț al curentului de 0,20 € pro kWh). Prejudecata conform căreia autovehiculele electrice nu sunt capabile de performanțe maxime, poate fi demontată de e-Golf cu puterea sa maximă de 100 kW și un cuplu de 290 Nm de la prima rotație.

Noul e-Golf

Cu o autonomie de până la 231 km (WLTP³)

Entuziasmează prin sustenabilitate: modelul e-up!

Fără emisii pentru până la 160 km.

Pur și simplu electric: modelul e-up!

Cu noul e-up! Volkswagen aduce tehnologiile viitorului aici și acum. Și astfel, clienții beneficiază astăzi de un autovehicul electric perfecționat din punct de vedere tehnic, sigur și, înainte de toate, adecvat utilizării cotidiene, la standardele de calitate și confort cu care sunt obișnuiți. Până la urmă, un Volkswagen autentic. La 100 de kilometri, noul e-up! consumă 11,7 kWh - deci 2,40 € (la un preț actual al curentului de 0,20 € per kWh; sursa: e-Control Preismonitor). Astfel, noul e-up! se numără chiar și printre autovehiculele electrice între cele mai eficiente din clasa sa.

Electrizant zi de zi: Conform mottoului "Mașină mică, progres mare" e-up!, cu numeroase inovații, cu motorul său electric puternic și cu o autonomie de până la 160 de kilometri convinge nu numai șoferul, ci și mediul înconjurător.

De la A la B cu "e".

Pentru ca noul e-up! să fie întotdeauna mobil nelimitat, Volkswagen oferă diferite posibilități de încărcare, pentru a asigura alimentarea bateriei litiu-ion cu suficient curent - și asta într-un mod foarte simplu: O posibilitate vă este oferită de încărcarea noului e-up! cu cablul de încărcare pentru prize de rețea acasă, la priza de uz casnic, sau la rețeaua publică, cu curent alternativ, cu ajutorul cablului de încărcare pentru stații de încărcare cu curent alternativ. În acest caz, durata de încărcare pentru o încărcare completă este între șase și zece ore. Sau alegeți instalarea unui Wallbox acasă. Aceste dispozitive sunt oferite de către furnizorii naționali austrieci de energie. Astfel aveți la dispoziție confortul maxim și, prin racordarea la rețeaua casei, puterea maximă de încărcare disponibilă. Astfel, și durata de încărcare acasă poate fi redusă la până la șase ore. Cea mai rapidă posibilitate de încărcare vă este oferită de încărcarea cu curent continuu. În acest sens sunt disponibile tot mai multe stații de încărcare publice, unde puteți merge cu autovehiculul dumneavoastră e-up!. Cu sistemul de încărcare rapidă CCS nu este nevoie decât de 30 de minute pentru a încărca bateria în proporție de 80%.

Golf GTE

Dublu înseamnă mai bine

Cum încarc un autovehicul electric?

Încărcarea unui autovehicul electric este aproape la fel de simplă precum alimentarea cu benzină sau motorină de la benzinărie. În acest sens există diferite posibilități, fiecare având avantajul său.

Vă puteți încărca autovehiculul electric pe drum, la o stație de încărcare - sau pur și simplu acasă, la o priză de uz casnic instalată corespunzător, sau la Wallbox. Nu are importanță dacă plouă sau ninge: Bateria și întregul sistem electronic sunt protejate. Cuplarea cu ștecărul este suficient de etanșă încât apa să nu poată pătrunde. 

Și pentru acasă: Cablul de încărcare de la rețea pentru acasă este livrat pentru fiecare autovehicul electric de la Volkswagen gratuit. Cu ajutorul acestuia vă puteți încărca autovehiculul electric la orice priză în stare tehnică perfectă și instalată profesional.

Încărcare completă: Volkswagen utilizează tehnologia litiu-ion testată. Componente de înaltă calitate asigură o funcționare excelentă și semne de uzură cât mai reduse posibil. De aceea, Volkswagen acordă o garanție specifică pentru bateria autovehiculului dumneavoastră electric, ale cărei detalii le găsiți în condițiile de garanție. Sau până la parcurgerea a 160.000 de kilometri - în funcție de evenimentul care survine primul. În această perioadă de timp se pot efectua mai multe mii de încărcări.

Descoperiți infrastructura de încărcare a viitorului de la MOON, furnizorul de sisteme, care integrează mobilitatea electrică în viața de zi cu zi.

 

Încărcare la priză

Benzinăria de acasă: Puteți încărca autovehiculele electrice la prize absolut normale, aflate în stare impecabilă și instalate corespunzător. La fel ca în cazul unui smartphone, introduceți cablul de încărcare în priză și ștecărul de încărcare de la celălalt capăt al cablului în priza de încărcare a mașinii. Încuie mașina cu cheia - și procesul de încărcare începe. De exemplu, încuie pur și simplu seara, încarcă peste noapte cu curent la tariful avantajos de noapte și pornești dimineața cu încărcare completă. 

Încărcare la priză (2,3 kW):

  • e-up!: 10 h
  • e-Golf: 17 h
  • Golf GTE: 3 h 45 min
  • Passat GTE: 4 h 20 min

 

Descoperiți infrastructura de încărcare a viitorului de la MOON, furnizorul de sisteme, care integrează mobilitatea electrică în viața de zi cu zi.

 

Încărcare la wallbox

Priza de înaltă performanță pentru acasă: Prin intermediul Wallbox-ului este disponibilă puterea de încărcare maximă posibilă pentru autovehicul. În plus, acesta face procedura de încărcare deosebit de comodă: Scoateți ștecărul, băgați-l în priză, încuiați mașina - gata. O lumină aprinsă intermitent verde în stânga sus semnalizează procedura de încărcare. 

Încărcare la Wallbox (11 kW):

  • e-up!: 6 h 12 min*
  • e-Golf: 5 h 20 min*
  • Golf GTE: 2 h 25 min*
  • Passat GTE: 2 h 45 min*


* Durată de încărcare cu Wallbox CA (11 kW) de la 0% la 100% SoC (State of Charge / stare de încărcare a bateriei)


Descoperiți infrastructura de încărcare a viitorului de la MOON, furnizorul de sisteme, care integrează mobilitatea electrică în viața de zi cu zi.

 

Încărcare la stația de încărcare cu curent alternativ

Bistro pentru pe drum: Vă puteți încărca autovehiculul electric la un număr tot mai mare de stații de încărcare publice. Pentru stațiile de încărcare publice cu curent alternativ există un cablu de încărcare propriu, pe care îl puteți comanda pentru autovehiculul dumneavoastră electric. Și în acest caz sunt valabile următoarele: Prin încuierea autovehiculului, și cablul este încuiat, astfel încât nimeni să nu vă poată întrerupe încărcarea în absența dumneavoastră. 

  • e-up!: 6 h 12 min   
  • e-Golf: 5 h 20 min
  • Golf GTE: 2 h 25 min
  • Passat GTE: 2 h 45 min

 
Descoperiți infrastructura de încărcare a viitorului de la MOON, furnizorul de sisteme, care integrează mobilitatea electrică în viața de zi cu zi.

 

Încărcare la stația de încărcare cu curent continuu

Încărcătorul turbo: La așa numitele stații de încărcare CCS (prescurtare pentru Combined Charging System) puteți încărca cu curent continuu. Deoarece la curentul continuu se obțin amperaje mai mari, aici acumulatorul se încarcă semnificativ mai repede. Pentru utilizarea acestor stații de încărcare, modelele e-up! și e-Golf sunt disponibile opțional cu o priză de încărcare CCS specială.

  • e-up!: 40 min (80%)
  • e-Golf: 45 min (80%)


Descoperiți infrastructura de încărcare a viitorului de la MOON, furnizorul de sisteme, care integrează mobilitatea electrică în viața de zi cu zi.

 

MEB − Platformă modulară electrică

Modulul pentru mobilitatea electrică

Flexibilitate și eficiență

Cu platforma modulară electrică (MEB), Volkswagen construiește o fundație pentru mobilitatea viitorului. Însă cum funcționează mai exact MEB și pentru ce ne trebuie? Răspundem la cele mai importante zece întrebări.

1.) Ce este MEB?

Platforma modulară electrică (MEB) este un sistem modular pentru producția de autovehicule electrice, dezvoltat în prezent de Volkswagen. Deja introducerea modulului transversal (MQB) în arhitectura auto în 2012 a însemnat o schimbare tehnologică profundă la nivel de sistem: În locul principiului platformei, a apărut un modul flexibil, care face construcția de autovehicule și mai eficientă. MEB va reprezenta aici următorul pas major: Acesta este în curs de dezvoltare din 2015, pentru a continua optimizarea punctelor forte ale MQB - în direcția mobilității electrice.

2.) Ce deosebește MEB de MQB?

Atunci când a fost conceput MQB, viziunea unor autovehicule electrice destinate maselor, nu avea încă rolul central pe care îl ocupă astăzi. MEB se dezvoltă acum exact pe baza acestei idei: Cum trebuie să arate punțile, propulsoarele, ampatamentele și raporturile de greutate, pentru ca o mașină să fie adecvată în mod optim pentru cerințele mobilității electrice? În primul rând: Cum arată cel mai bun design și poziționarea bateriei? Mașinile electrice disponibile în prezent de la Volkswagen se construiesc pe baza MQB. Acest lucru merge excelent - însă MEB va optimiza și mai mult conceperea și producția mașinilor electrice.

3.) Pentru ce avem de fapt nevoie de un modul nou?

Deoarece un modul dezvoltat special precum MEB va face pe termen lung producția de autovehicule electrice mai eficientă și implicit mai ieftină - permițând astfel Volkswagen să își orienteze producția mai consecvent în direcția mobilității electrice, pentru a răspunde cererii tot mai mari de autovehicule electrice. Însă mai există numeroși alți factori care influențează viitorul preț de vânzare al autovehiculelor electrice - în special progresul razant al tehnologiei pentru baterii.

4.) Există astăzi deja mașini bazate pe MEB?

Până acum, Volkswagen a prezentat trei autovehicule-concept electrice, bazate pe MEB: busul electric BUDD-e prezentat în 2016, modelul I.D., care a făcut la salonul auto din 2016 de la Paris furori - și modelul I.D. prezentat în ianuarie 2017 la Detroit Auto Show. BUZZ, care prezintă viziunea unui Bulli al viitorului. Conform planului, un autovehicul de clasă compactă bazat pe MEB va intra în producția de serie în anul 2020.

5.) Șoferii vor percepe diferența?

Șoferii de autovehicule electrice Volkswagen profită deja de astăzi de avantajele mobilității electrice. Însă în cazul generațiilor de autovehicule bazate pe platforma modulară electrică, aceste puncte forte vor fi extinse suplimentar: cuplu integral de pe loc, tracțiunea spate și avantajele sale raportat la tracțiune și accelerare, și - datorită bateriei amplasate jos - un echilibru la deplasare optimizat și funcții digitale mai bune. Numeroase viziuni care acum câțiva ani păreau încă neimportante, sunt incluse de la început în conceptul MEB.

6.) MEB are consecințe asupra structurii habitaclului autovehiculului?

Elementul central al MEB o reprezintă bateria de propulsie de înaltă tensiune. Structura și amplasarea acesteia joacă un rol important: La prima vedere, aceasta arată ca o tabletă de ciocolată stilizată, plată, compusă din sub-module. Piesele integrate în podea creează un spațiu neașteptat în interior. I.D., de exemplu este din punct de vedere al lungimii exterioare similar unui Golf, oferind însă în interior spațiu similar unui Passat. În plus, planșa de bord a fost micșorată, consola centrală ("Physical App") poate fi poziționată variabil - spațiul este un aspect important pentru conceptul călătoriilor viitorului: autovehicule care se deplasează predominant autonom, în care poți și lucra ca la birou, dar îți poți și petrece timpul liber.

7.) Care sunt cele mai mari provocări la dezvoltarea platformei modulare MEB?

Primul punct: factorul viziune. În cazul MEB, trebuie gândite simultan și diverse aspecte complexe, care se vor concretiza tehnologic abia în anii următori - digitalizarea, conectivitatea, condusul complet automat. Cum trebuie să arate arhitectura unui autovehicul, pentru a permite în toate aceste domenii cât mai multe aplicații și interfețe? Integrarea ulterioară de hardware în arhitecturi fixe existente este întotdeauna un dezavantaj - de aceea, sistemele digitale de încuiere pentru Carsharing sau senzorii pentru pilotul automat urmează să fie integrate în MEB de la bun început. Punctul doi: Eficiența și costurile. Aici încă se mai lucrează la reglaje, pentru ca mobilitatea electrică să devină și mai atrăgătoare.

8.) Ce mai trebuie să se întâmple ca mașinile bazate pe MEB să poată intra în producția de serie?

De când, în anul 2015, s-a început lucrul la MEB, s-au obținut deja progrese semnificative - încheierea așa numitei faze primare a dezvoltării urmează imediat, în primăvara anului 2017, iar în 2020, primul autovehicul electric în stilul modelului I.D. urmează să intre în producția de serie. Cât de rapid se va dezvolta apoi mobilitatea electrică în viitor, ține însă și de alți factori, în special de natura infrastructurii - de exemplu, de starea rețelei publice de stații de încărcare. De la țară la țară, situația diferă încă puternic, dar în prezent, extinderea continuă constant.

9.) MEB va înlocui complet MQB?

Nu, nu va face asta. Chiar dacă rolul propulsiei electrice va câștiga tot mai multă importanță în deceniul care vine, Volkswagen va construi în continuare mașini cu motoare cu ardere internă - și va avea nevoie de MQB ca arhitectură de bază. Căci deși se pot construi mașini electrice pe baza MQB - invers nu este posibil: În arhitectura MEB nu are loc un motor cu combustie.

10.) Ce înseamnă introducerea MEB pentru marca Volkswagen?

Conform strategiei "Transform2025+", Volkswagen își dorește ca în 2025 să vândă un milion de mașini electrice pe an, repartizate pe 30 de modele diferite din întreaga gamă a mărcilor concernului. Acest obiectiv a fost corelat inițial cu MEB: O producție de serie la nivel mare pentru mașini electrice este posibilă numai pe baza noului modul. Este vorba așadar despre mult mai mult decât simple detalii de tehnică inginerească: Platforma modulară electrică este o investiție în viitorul mobilității. O piatră de hotar pentru viziunea Volkswagen.