Inchidere meniu

25.2.2020 Cea de-a opta generație a unui simbol: premiera mondială a noului GTI1, la Geneva.

- Design inconfundabil: bara față prevăzută cu aripi și grilă figure, se poate opta pentru grilă radiator iluminată, prevăzută cu bară de protecție;
- multifuncțional de piele cu control touch;
- Cursă contracronometru: odată cu premiera mondială de la Geneva,
Volkswagen începe numărătoarea inversă până la lansarea noului GTI, în a doua jumătate a anului.

Premieră mondială cu impact. Când Volkswagen a lansat acum 45 de ani primul model GTI la Salonul Auto Internațional de la Frankfurt (IAA), nimeni nu ar fi bănuit că trei litere, G, T și I vor deveni un simbol. Dar chiar așa s-a întâmplat. Oricine face referire astăzi la termenul de GTI, vorbește despre Golf. Cea de-a opta generație Volkswagen Golf GTI va fi prezentată în premieră mondială la Salonul Auto Internațional de la Geneva, în perioada 5 - 15 martie, marcând nu doar continuarea tradiției GTI, ci și lansarea unei mașini high-tech inteligentă și sperioară, pentru era digitală în care trăim.

 

Secretul succesului pentru GTI este faptul că ADN-ul său a rămas neschimbat. Și-a păstrat aspectul caracteristic, tracțiunea față, cea mai agilă suspensie pneumatică, motorul puternic pe benzină și particularitățile precum banda roșie de pe grila radiatorului și husele de scaun cadrilate. GTI-ul a devenit de asmenea un simbol datorită reinventării continue realizată de Volkswagen, combinând tradiția cu inovația, acesta fiind cazul și modelului ce urmează a fi lansat anul acesta. Volkswagen a digitalizat și interconectat noul GTI propulsându-l în viitor, cu o multitudine de sisteme de asistență și cu un design impunător și, în același timp, stilat.

 

Noul Golf GTI este printre primele modele compacte sport care comunică cu alte vehicule prin tehnologia Car2X, ducând conceptul de siguranță la un cu totul alt nivel. GTI poate fi condus cu sistemul de condus asistat la o viteză de până la 210 km/h. Este prima generație de GTI cu un interior complet digitalizat, cu o mulțime de afișaje și controale. Noul GTI mai este prevăzut cu banda roșie de pe grila radiatorului și cu o bară LED opțională, integrată în luminile permanente de zi.

 

Puterea livrată de motorul turbo va depăși orice așteptare. Același lucru poate fi spus și despre suspensia pneumatică, care poate fi configurată precis de către șofer datorită suspensiei cu reglare adaptivă (DCC). Cu toate acestea, unele lucruri au rămas neschimbate, precum scaunele sport cadrilate perfect ergonomice. Astfel, adevărata esență a unui model compact sport este dezvăluită din nou - și își va face debutul la Geneva.

 

1 Autovehiculul este un prototip aproape de faza de producție

 

Ups!
Browserul dvs. nu pare sa fie actualizat. Posibil ca din aceasta cauza site-ul nostru sa nu functioneze optim. Majoritatea browserelor (dar nu și MS Internet Explorer 11 sau mai vechi) functioneaza insa bine.

Va recomandam sa actualizati browserul dvs.!
Cea mai recenta versiune poate asigura o experienta pozitiva pe internet.

Va multumim pentru vizita
Echipa Volkswagen