Acest website utilizează Cookie-uri pentru a oferi cea mai bună experienţă de navigaţie. Continuând navigarea vă declaraţi de acord cu stocarea de Cookie-uri pe computerul dumneavoastră.
Acceptă și continuă

e-Mobilitate de la Volkswagen Inovațiile sunt forța noastră motrică!

e-Golf Cu autonomie de până la 300 km³⁾

Sistemul de propulsie electrică

În pas cu vremurile.

Condusul cu motor electric este mai incitant decât aţi putea crede. Pentru că încă de la prima rotaţie a motorului, acesta îşi dezvoltă cuplul maxim şi accelerează continuu, datorită transmisie sale cu o singură treaptă de viteză.

Autonomia

Gândiţi eco. Ajungeţi mai departe.

Cu e-Golf puteţi să călătoriţi până la 300 km³⁾. Funcţia de selectare a modului de condus vă poate ajuta să conduceţi deosebit de economic, sau să optimizaţi reglajele maşinii în sensul sporirii sportivităţii sau a confortului.

Variante de încărcare

Reîncărcarea unui e-Golf este cât se poate de simplă.

Dumneavoastră decideţi cum vă reîncărcaţi automobilul e-Golf, alegând una din diferitele modalităţi disponibile.

Impresionează sustenabil: e-up! Până la 160 km fără emisii.

Pur şi simplu electric: e-up!

Odată cu e-up!, Volkswagen aduce viitorul aici. Acum. Şi astfel, clienţii dispun încă de astăzi de un automobil electric sigur, cu tehnologie matură şi mai ales fiabil în cotidian, la standardele de calitate şi confort cu care v-am obişnuit deja. Cum se şi cade unui adevărat Volkswagen. La 100 de kilometri, e-up! consumă 11,7 kwh, deci doar 2,81 € (la un preţ pentru energia electrică de 0,24 € pe kwh; sursa: e-Control Preismonitor). Astfel, e-up! se numără, chiar şi între autovehiculele electrice, printre cele mai eficiente exemplare din specia sa.

Electrizant. Zi de zi. Sub motto-ul "Automobil mic. Avans mare.", e-up! nu îi convinge doar pe cei care îl conduc, ci menajează şi mediul înconjurător: cu numeroase inovaţii, cu motorul său electric puternic şi cu o autonomie de până la 160 de kilometri.

De la A la B cu e.

Iar pentru ca e-up! să fie în permanenţă în mişcare, Volkswagen oferă diferite variante de alimentare pentru a încărca bateria litiu-ion integrată - oricând, cu uşurinţă şi cu suficient curent electric. O variantă este reîncărcarea modelului e-up! de la priza casnică, cu cablul de alimentare pentru încărcarea casnică. Sau este posibilă încărcarea şi de la staţiile publice de alimentare în curent alternativ, cu un cablu de alimentare corespunzător. Astfel, timpul de alimentare pentru o încărcare completă este între şase şi zece ore. Sau puteţi alege instalarea unui Wallbox la dumneavoastră acasă. Acestea sunt oferite de furnizorii de energie electrică din Austria. Astfel veţi beneficia de confortul maxim şi de capacitatea de încărcare maxim posibilă de la o instalaţie casnică. Cu această modalitate, timpul pentru încărcare poate fi redus şi acasă, fiind de până la şase ore. Cea mai rapidă variantă de reîncărcare este cea cu curent continuu. Astfel aveţi la dispoziţie un număr tot mai mare de staţii publice de alimentare pe care le puteţi accesa cu e-up! Cu sistemul de încărcare rapidă CCS, timpul pentru încărcarea la 80 % este de doar 30 de minute.

Passat GTE Automobile hibrid plug-in fără compromisuri

Passat GTE

Deschide drumul spre viitor: Cu tehnologia sa ultra-eficientă plug-in hibrid, Passat GTE transpune o putere fascinantă pe şosea, fiind totodată impresionant de eficient. Astfel îmbină ceea ce este mai bun în aceste două universuri - fără a face compromisuri.

Noul Golf GTE Dublu propulsează mai bine.

Noul Golf GTE

Probabil că în mintea fiecărui om se derulează aproximativ aceleaşi imagini, atunci când se gândeşte la 150 kW (204 CP) - puterea maximă disponibilă cu noul Golf GTE. Acest nivel impresionant a putut fi atins cu ajutorul tehnologiei hibride plug-in. O combinaţie de motor pe benzină cu un motor electric care include o baterie de înaltă performanţă ce poate fi încărcată de la priză. Şi un buton, care la cerere îmbină aceste două sisteme, generănd putere maximă. În concluzie, la bordul noului Volkswagen Golf GTE, plăcerea condusului este garantată.

Plug-in Hybrid extraordinar

În oraş puteţi să vă deplasaţi în modul pur electric, în depăşirile de pe şosea puteţi utiliza ambele motoare, iar la drum lung, motorul TSI măreşte autonomia. Puternica propulsie hibridă îmbină motorul turbo pe benzină cu motorul electric. Împreună furnizează dinamism şi eficienţă.

Highlights dotări

Jante din aliaj ușor de 16" design "Astana", țevi de evacuare cromate (în partea stângă), Active Info Display, iluminare ambientală, adaptive cruise control (ACC) inclusiv Front Assist, City Emergency Braking și Pedestrian Monitoring, plafon de culoare neagră, diferențial blocabil electronic XDS, buton GTE, instalație de climatizare "Air Care Climatronic", stopuri LED cu semnalizare dinamică, faruri LED cu lumini de zi LED, radio "Composition Media", bare de protecție cu design sportiv, scaune fata sport.

Călătorii pur electrice

Cu sistemele de propulsie pur electrice, multe visuri devin realitate. Astfel puteţi conduce silenţios şi fără emisii. Totodată, automobilele electrice impresionează cu eficienţa lor. Motoarele electrice sunt silenţioase şi funcţionează cu vibraţii reduse, stârnind totodată încântare, cu cuplul lor ridicat. Veţi beneficia de plăcerea condusului încă din momentul demarării. Numeroase funcţii şi măsuri vă asigură eficienţa ridicată: curentul bateriei de înaltă tensiune este consumat cu chibzuinţă. Pentru a încetini maşina, funcţionează ca frâne, iar apoi devin generator pentru a reîncărca acumulatorul. Datorită acestei funcţii de recuperare, energia recuperată la frânare este stocată în bateria de înaltă tensiune.

 

Automobilele electrice: eficiente şi economice

 

Eficienţa autovehiculelor electrice se reflectă desigur şi în buget, pentru că în comparaţie cu propulsiile convenţionale, cheltuielile de exploatare ale unui autovehicul electric sunt mult mai mici. La 100 de kilometri, e-Golf, de exemplu, consumă 12,7 kwh, deci doar 3,05 € (la un preţ pentru energie electrică de 0,24 € per kwh). Prejudecata conform căreia autovehiculele electrice nu au capacitatea de a dezvolta performanţe ridicate este dezminţită de e-Golf, de exemplu, încă din prima secundă, modelul dezvoltându-şi încă de la început puterea maximă de 100 kW şi cuplul de 290 Nm.

Următorii dumneavoastră paşi

1) Avantajul de preţ recomandat incl. taxa NoVA şi TVA se compune din:
bonusul de mobilitate electrică: până la 1.800 euro,
- bonusul de mobilitate electrică (modele e-: 1.800 euro şi modele GTE: 900 euro) la achiziţia unui model nou e- sau GTE- până la 29.12.2017 (data contractului de vânzare-cumpărare). Pentru clienţii persoane fizice şi juridice. Primă oferită de instituţiile de stat BMLFUW şi bmvit pentru toate modelele e- sau GTE- (modele e-: până la 2.500 euro şi modele GTE-: până la 750 euro). Detalii la www.umweltfoerderung.at.

2) Planificăm să demarăm comenzile pentru Golf GTE începând cu februarie 2017. 

3) Autonomia indicată este autonomia conform ciclurilor de rulare conform NEDC pe standul de probă. Autonomia efectivă este diferită în practică. La condusul în stil uzual deplasărilor în practică, aceasta este de circa 200 km în media anuală şi depinde de stilul de condus, viteza de deplasare, anvelopele alese, utilizarea de consumatori pentru confort/auxiliari, temperatura exterioară, numărul ocupanţilor maşinii/sarcină, modul de condus selectat (Normal, ECO, ECO+) şi topografie.

4) Valabil pentru clienţii persoane fizice şi juridice. Volkswagen suportă în primul an costul  pentru alimentarea cu curent la staţiile de alimentare ale furnizorului pe care îl alegeţi, cu respectarea principiului "Fair-Use" (adică valori specifice uzului casnic). Contractul se va încheia între dumneavoastră şi partenerul ales. După scurgerea unui an, contractul se continuă automat cu unul pe termen nedeterminat, care poate fi oricând reziliat (excepţie: Smatrics: contractul se încheie automat după un an).

Consum energie electrică e-Golf (valori preliminare): 12,7 kWh/100 km, emisii de CO₂: 0 g/km (se referă la emisiile de CO₂ produse la deplasare; emisiile totale de CO₂ depind de proveniența curentului electric. De aceea, Volkswagen recomandă utilizarea energiei electrice ecologice). Golf GTE nu este încă oferit spre vânzare. Momentan încă nu dispune de omologările necesare, nerespectând astfel directiva 1999/94/CE. Imagini simbolice.