Găsiți instrucțiunile potrivite pentru autovehiculul dumneavoastră
Fie direct în mașină, fie comod prin smartphone: aduceți We Connect în Volkswagenul
dumneavoastră. Selectați modelul de Volkswagen și urmați una dintre cele două
instrucțiuni scrise pentru a activa serviciile mobile online direct în
autovehiculul dumneavoastră sau cu aplicația.
Vreți să aflați dacă autovehiculul dumneavoastră este dotat cu We Connect sau
Car-Net? Faceți clic aici pentru verificarea
compatibilității.
Următoarele instrucțiuni vă ghidează pas cu pas prin procesul de activare a We Connect Start.
Activare We Connect Start cu We Connect ID. App
Următoarele instrucțiuni vă ghidează pas cu pas prin procesul de activare a We Connect. Alegeți una dintre cele două instrucțiuni atunci când doriți să activați serviciile mobile online în autovehicul sau cu aplicația We Connect și cheile dumneavoastră cu telecomandă.
Activare We Connect in autovehicul
Activare We Connect cu We Connect App
Conduceți o variantă de model Polo, T-Cross, T-Roc, Touran, Tiguan, Passat sau Arteon? Următoarele instrucțiuni vă ghidează pas cu pas prin procesul de activare a We Connect. Alegeți una dintre cele două instrucțiuni atunci când doriți să activați serviciile mobile online în autovehicul sau cu aplicația We Connect.